not_guilty Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Για να μην λέτε ότι τα δημόσια είναι του πεταματού... http://www.unipi.gr/anak-ekd.php?prkaID=516 Εγώ πιστεύω στο δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του Πανεπιστημίου, και θεωρώ ότι αν ικανοποιηθούν τα αιτήματα του φοιτητικού κινήματος θα έχουμε κάνει ένα βήμα μπρός και όχι πίσω για τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και Ανώτατα ιδρύματα. ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.
kaisos Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Δηλαδη αγόρασε το ΠΑΠΕΙ και αλλοι 3 το ERP και τους είπαν και μπράβο....
Flipper Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Γιατί στα άλλα πανεπιστήμια ξέρουν να προγραμματίζουν και δεν περιμένουν πότε θα βγάλει η microsoft καινούρια προγράμματα...
x_pap Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Διάκριση Πα.Πει. Έ, τώρα.. Πραγματικά δεν ξέρουμε γιάτι χαιρόμαστε σ' αυτή τη χώρα.. με τα ψέματα, σίγουρα ! :(
diSco Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Στα πλαίσια του συνεδρίου, πέραν των ανωτέρω, παρουσίασαν εισηγήσεις τα Πανεπιστήμια: Tennessee State University, Carnegie Mellon University, University of North Dakota, Western Michigan University, Western Illinois University, Santa Fe Community College, University of Southern California - Leventhal School of Accounting, Clemson University, Cal Poly State University, Temple University, University of Southern Denmark, University of Houston at Clear Lake, Athens University of Economics and Business, Santa Clara University, North Dakota State University, Milwaukee School of Engineering, Northern Alberta Institute of Technology, Xavier University, Minnesota State University Moorhead, Tulsa Community College, Emporia State University, California State Polytechnic University – Pomona, Minot State University, UCE Technology Innovation Centre Birmingham. Ηθελα να ξερω τι δουλεια ειχε η αλεπου στο (αμερικανικο) παζαρι :?:
vangelisorfas Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 23 Ιουνίου 2006 θεωρώ ότι αν ικανοποιηθούν τα αιτήματα του φοιτητικού κινήματος θα έχουμε κάνει ένα βήμα μπρός και όχι πίσω για τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και Ανώτατα ιδρύματα. Και όμως θα έχουμε κάνει ένα βήμα πίσω... Αλλά δεν ανησυχώ γιατί όλα παίρνουν το δρόμο που πρέπει να πάρουν τελικά... Και όσο και αν "αγωνίζονται" οι φοιτητές, τα βασικά του νέου νομοσχεδίου δεν γίνεται να αλλάξουν, γιατί αυτο είναι και το δίκαιο είτε μας αρέσει είτε όχι! www.okband.gr
x_pap Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Το δίκαιο να λέγεται.. βέβαια... :roll: Τώρα που το παπί δηλαδή πήρε εύσημο από τη μικροσόφτ θα γίνει κύκνος και πρέπει να χαρούμε... και να αγωνιστούμε να πάρουν και τα άλλα παπιά κανένα εύσημο. Από την άλλη μπορούμε να μείνουμε ύσηχοι και το δίκαιο κράτος θα δώσει τη δίκαιη λύση.. 8O Τέλεια.. τώρα θα κοιμηθώ ευτυχισμένος! :D Ευτυχώς που υπάρχει και το περι ανέμων.. γιαυτές τις δύσκολες ώρες που δεν με παίρνει ύπνος :)
Flipper Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Για να μην λέτε ότι τα δημόσια είναι του πεταματού... http://www.unipi.gr/anak-ekd.php?prkaID=516 Εγώ πιστεύω στο δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του Πανεπιστημίου' date=' και θεωρώ ότι αν ικανοποιηθούν τα αιτήματα του φοιτητικού κινήματος θα έχουμε κάνει ένα βήμα μπρός και όχι πίσω για τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και Ανώτατα ιδρύματα.[/quote']
arpegios Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 not_guilty δεν καταλαβαίνω αν μιλας σοβαρά... δεν το λεω ειρωνικά, σοβαρά δεν καταλαβαίνω. Μερικά κριτήρια ποιότητας της δουλειάς που γίνεται στα Πανεπιστήμια (ανάλογα και με την οπτική γωνία) είναι: - Ο αριθμός των εξωτερικών υποτροφιών (όχι υποτροφιών του ίδιου του Πανεπιστημίου) που παίρνουν φοιτητές/καθηγητές/ερευνητές, πχ υποτροφίες απο άλλα Πανεπιστήμια και κράτη - Ακαδημαικά βραβεία διεθνώς αναγνωρισμένα που αναφέρονται σε συγκεκριμένη έρευνα που έχει γίνει στο Πανεπιστήμιο (πχ για να πω τα πιο προφανή, Nobel, Field,Touring κτλ) - Τα Standards εισόδου φοιτητών στο τμήμα/σχολή/πανεπιστήμιο - Οι Ρυθμοί παραίτησης απο το τμήμα/σχολή/πανεπιστήμιο - Οικονομικοί πόροι του Πανεπιστημίου (κυρίως τα κονδύλια για έρευνα) - Έξοδα του Πανεπιστημίου ανα Φοιτητή - Ποιότητα Διδασκαλίας (αυτό είναι και το πιο fuzzy) Αλλά ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ( και με βάση αυτό άλλωστε καθορίζονται και τα 2 πρώτα κριτήρια) αυτό που μετράει γιατι δείχνει το βαθμό μόρφωσης, δουλειάς, αφιέρωσης στην επιστήμη, είναι: - Το πόσο σημαντικά ερευνητικά αποτελέσματα έχει το Πανεπιστήμιο. Πώς μετράται αυτό? Με τον αριθμό των δημοσιέυσεων στα διεθνή peer reviewed περιοδικά μέσα απο τα οποία γίνεται κατα κύριο λόγο η διακίνηση επιστημονικών ιδεών και η συνεργασία των επιστημόνων, και ΚΥΡΙΩΣ με τον αριθμό των αναφορών σε σε δημοσιεύσεις μελών του Πανεπιστημίου. Τι σημασία έχουν οι δημοσιεύσεις σε peer reviewed journals και κυρίως οι αναφορές?(βασικά μόνο αυτές έχουν σημασία...) καταρχήν με βάση αυτές κρίνεται κυρίως το διδακτορικό, και η καθηγητική βαθμίδα στα πανεπιστήμια (βέβαια στην Ελλάδα έχουμε άλλα κριτήρια) και με βάση τις αναφορές η ποιότητα της έρευνας, μιας και όσο περισσότεροι επιστήμονες χρησιμοποιούνε σε ένα πεδίο τη δουλειά κάποιου, τόσο περισσότερο φαίνεται οτι αυτός ο κάποιος έδωσε ένα πολύ χρήσιμο και βασικό αποτέλεσμα, που διευκόλυνε ή και άνοιξε ένα ολόκληρο ερευνητικό πεδίο. Υπάρχουνε διεθνή indexes που μετράνε αυτές τις αναφορές και το Citation impact. Στην Ελλάδα έχουμε απαρέδεκτα φαινόμενα όπως αυτό : http://anatheorisi.org/?p=149 όπως βλέπουμε πολλοί απο αυτούς, οπουδήποτε αλλού δεν θα είχαν καν πάρει διδακτορικό. και μερικά links για να καταλαβαινόμαστε: http://en.wikipedia.org/wiki/Peer_review http://en.wikipedia.org/wiki/Academic_journal http://en.wikipedia.org/wiki/Citation http://en.wikipedia.org/wiki/Citation_impact εγώ ξέρω καθηγητή (όχι μόνο έναν αυτού του τύπου βασικά) αυτή τη στιγμή, μεγάλο σε ηλικία, με 40κάτι αναφορές μόνο,και μάλιστα σχεδόν όλες απο τον αδερφό του. (σε computing πεδίο, όπου καλοί Έλληνες καθηγητές έχουν απο 2500 μέχρι 7500 αναφορές στο έργο τους) . Με λίγα λόγια ο άνθρωπος είναι ανύπαρκτος.Και τώρα πια ξέρω οτι αυτή είναι και μια όχι και τόσο σπάνια περίπτωση. leep is a symptom of caffeine deprivation.
math2014 Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2006 not_guilty δεν καταλαβαίνω αν μιλας σοβαρά... δεν το λεω ειρωνικά' date=' σοβαρά δεν καταλαβαίνω. Μερικά κριτήρια ποιότητας της δουλειάς που γίνεται στα Πανεπιστήμια (ανάλογα και με την οπτική γωνία) είναι: - Ο αριθμός των εξωτερικών υποτροφιών (όχι υποτροφιών του ίδιου του Πανεπιστημίου) που παίρνουν φοιτητές/καθηγητές/ερευνητές, πχ υποτροφίες απο άλλα Πανεπιστήμια και κράτη - Ακαδημαικά βραβεία διεθνώς αναγνωρισμένα που αναφέρονται σε συγκεκριμένη έρευνα που έχει γίνει στο Πανεπιστήμιο (πχ για να πω τα πιο προφανή, Nobel, Field,Touring κτλ) - Τα Standards εισόδου φοιτητών στο τμήμα/σχολή/πανεπιστήμιο - Οι Ρυθμοί παραίτησης απο το τμήμα/σχολή/πανεπιστήμιο - Οικονομικοί πόροι του Πανεπιστημίου (κυρίως τα κονδύλια για έρευνα) - Έξοδα του Πανεπιστημίου ανα Φοιτητή - Ποιότητα Διδασκαλίας (αυτό είναι και το πιο fuzzy) Αλλά ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ( και με βάση αυτό άλλωστε καθορίζονται και τα 2 πρώτα κριτήρια) αυτό που μετράει γιατι δείχνει το βαθμό μόρφωσης, δουλειάς, αφιέρωσης στην επιστήμη, είναι: - Το πόσο σημαντικά ερευνητικά αποτελέσματα έχει το Πανεπιστήμιο. Πώς μετράται αυτό? Με τον αριθμό των δημοσιέυσεων στα διεθνή peer reviewed περιοδικά μέσα απο τα οποία γίνεται κατα κύριο λόγο η διακίνηση επιστημονικών ιδεών και η συνεργασία των επιστημόνων, και ΚΥΡΙΩΣ με τον αριθμό των αναφορών σε σε δημοσιεύσεις μελών του Πανεπιστημίου. Τι σημασία έχουν οι δημοσιεύσεις σε peer reviewed journals και κυρίως οι αναφορές?(βασικά μόνο αυτές έχουν σημασία...) καταρχήν με βάση αυτές κρίνεται κυρίως το διδακτορικό, και η καθηγητική βαθμίδα στα πανεπιστήμια (βέβαια στην Ελλάδα έχουμε άλλα κριτήρια) και με βάση τις αναφορές η ποιότητα της έρευνας, μιας και όσο περισσότεροι επιστήμονες χρησιμοποιούνε σε ένα πεδίο τη δουλειά κάποιου, τόσο περισσότερο φαίνεται οτι αυτός ο κάποιος έδωσε ένα πολύ χρήσιμο και βασικό αποτέλεσμα, που διευκόλυνε ή και άνοιξε ένα ολόκληρο ερευνητικό πεδίο. Υπάρχουνε διεθνή indexes που μετράνε αυτές τις αναφορές και το Citation impact. Στην Ελλάδα έχουμε απαρέδεκτα φαινόμενα όπως αυτό : http://anatheorisi.org/?p=149 όπως βλέπουμε πολλοί απο αυτούς, οπουδήποτε αλλού δεν θα είχαν καν πάρει διδακτορικό. και μερικά links για να καταλαβαινόμαστε: http://en.wikipedia.org/wiki/Peer_review http://en.wikipedia.org/wiki/Academic_journal http://en.wikipedia.org/wiki/Citation http://en.wikipedia.org/wiki/Citation_impact εγώ ξέρω καθηγητή (όχι μόνο έναν αυτού του τύπου βασικά) αυτή τη στιγμή, μεγάλο σε ηλικία, με 40κάτι αναφορές μόνο,και μάλιστα σχεδόν όλες απο τον αδερφό του. (σε computing πεδίο, όπου καλοί Έλληνες καθηγητές έχουν απο 2500 μέχρι 7500 αναφορές στο έργο τους) . Με λίγα λόγια ο άνθρωπος είναι ανύπαρκτος.Και τώρα πια ξέρω οτι αυτή είναι και μια όχι και τόσο σπάνια περίπτωση.[/quote'] Φιλε εισαι ακαδημαικος? Τα ειπες πολυ καλα! Εγω δεν καταλαβαινω τι χαλιουντε με τα ιδιωτικα... μηπως θα τους χαλασει την πιατσα και θα υπαρχει ανταγωνισμος? Παντως αυτο με τις δημοσιευσεις ειναι αστειο... επισης αστειο ειναι η σελιδα που εχει το διδακτικο προσωπικο να ειναι ελλειπης οποτε να μην μπορεις να εξακριβωσεις ποιος εκανε τι και ποσο καλος ειναι. Τι να πεις, ας ελπισουμε οτι με αυτη την αναθεωρηση να αλλαξουν τα πραγματα προς το καλυτερο στην παιδεια. okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση