sfaku Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 10 χρονια? :o Καλα εδω εμενα μ ειπε ατομο με gibson custom 80'ς οτι δεν το χει ρυθμισει ποτε εδω και 25 χρονια σχεδον και εμεινα λαλακας :-X. Γι αυτο ανοιξα το thread να παρω μια γενικη εικονα. Στην πραγματικότητα πάντως η δικιά μου δεν ήταν εντελώς απαραίτητο να σεταριστεί, ούτε στα 10 χρόνια. off topic βεβαια: θα μου επιτρεψεις παλι να διαφωνησω - βριθουν τα παραδειγματα απο ατομα τα οποια δεν θεωρουν "καλη" κιθαρα μια ακριβη (ας πουμε των 2500 ευρω) αλλα εχουν βρει την τελεια κιθαρα για αυτους σε οργανο των 600 ευρω - ηχο/πιασιμο/looks και ολα τα συναφη....οποτε και παλι επανερχομαι στην αρχικη μου δηλωση οτι ειναι υποκειμενικο και οχι αντικειμενικο ΥΓ : διαφωνω φιλικα παντα ετσι ? μην παρεξηγηθουμε Καμιά παρεξήγηση αρχηγέ μου, με το καλή δεν εννοώ ακριβή. Φυσικά και κάποιος μπορεί να βρει το όργανο των ονείρων του στα 600 ευρώ, που εδώ που τα λέμε δεν είναι και τόσο λίγα λεφτά. Αλλά το αν είναι καλά στημένο το όργανο, αν είναι ευκολόπαιχτο, αν έχει τόνο, αν είναι resonant, αν παίζει καλά (για αυτό που είναι πάντοτε)... όλα αυτά είνα αντικειμενικά και μετρήσιμα. Τέλος, συνήθως σε μια κιθάρα ακριβή κατά κανόνα (υπάρχουν και εξαιρέσεις) έχει δοθεί πολύ προσοχή στο στήσιμο. Όπως και να το κάνουμε, είναι πιο πιθανό να βρεις μια άψογα στημένη κιθάρα στα 2.000 € παρά στα 500 €, παρότι ξαναλέω έχω δει κιθάρες μέσου κόστους που είναι καταπληκτικές.
kostaras75 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 off topic βεβαια: θα μου επιτρεψεις παλι να διαφωνησω - βριθουν τα παραδειγματα απο ατομα τα οποια δεν θεωρουν "καλη" κιθαρα μια ακριβη (ας πουμε των 2500 ευρω) αλλα εχουν βρει την τελεια κιθαρα για αυτους σε οργανο των 600 ευρω - ηχο/πιασιμο/looks και ολα τα συναφη....οποτε και παλι επανερχομαι στην αρχικη μου δηλωση οτι ειναι υποκειμενικο και οχι αντικειμενικο ΥΓ : διαφωνω φιλικα παντα ετσι ? μην παρεξηγηθουμε Στην κατασκευη ειναι αντικειμενικοτατο...αυτο εχω δει εγω σε οτι κιθαρα εχω πιασει....αλλο οτι βρηκα μια με 600€ και με βολευει σε ολα και αλλο οτι ειναι καλυτερη κατασκευαστικα απο μια που εχει 2000€....δεν παιζει. Ανευ παρεξηγησεως και εγω ε ;D ;D ;D ;D
messalion Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 μα αυτο λεω ρε παιδια......φυσικα και στο περισσοτερο του ποσοστου καποιος θα βρει καλη κιθαρα στις "ακριβες" παρα στις "φτηνες" αλλα οπως ειπε και ο kostaras εχει βρει το οργανο του στα -600 ευρω -δεν ειναι λοιπον υποκειμενικη εκφραση "καλο οργανο" οταν υπαρχουν αυτες οι διαφορες τιμης και......."μετρησιμης" καταστασης ? για το αν 1 οργανο θεωρειτε καλο ή οχι ? (βεβαια το ιδιο νομιζω λεμε απλα σε αλλη γλωσσα :P :P ) think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass
solega Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Εγω δε βαζω χερι ποτε στο truss rod. Αφηνω το μαστορα να κανει τη δουλεια του. Στη Gibson πραγματικα δεν εχει ρυθμιστει ποτε το TR απο τοτε που εγινε ενα καλο στησιμο με 10αρες. Στην Tele πολυ σπανια. μια φορα το χρονο?? Οσον αφορα το επομενο σκελος-Ειναι δυσαναλογη η σχεση τιμης κιθαρας με βολεμα στο παιξιμο. Ειμαι πολυ κοντα στο να παθω το εγκεφαλικο διοτι σιγα σιγα διαπιστωνω πως η μεκα των οργανων για τα χερια μου βρισκεται σε ενα κινεζικο οργανο....140€! Ομως δε θελω να το παραδεχθω μετα απο χιλιαδες ευρω που εφυγαν κατα καιρους για οργανα
sfaku Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 (βεβαια το ιδιο νομιζω λεμε απλα σε αλλη γλωσσα :P :P ) Σωστός ;)
schreivox Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Καλημέρα, μόνο σε μία κιθάρα μου με μαόνι set neck πείραζα πολύ το truss rod τον πρώτο καιρό λόγω διαφορετικών σετ χορδών και μέχρι να επιλέξω σε ποια γωνία προτιμώ το μπράτσο με βάση το ύψος της γέφυρας (για ηχητικούς λόγους). Σε 2 άλλες με maple, η μία μεξικάνικη stratocaster απο το '96, η άλλη μια πρόσφατη epiphone es175, δεν έχω πειράξει τίποτα. Αυτά τα μπράτσα σου δίνουν μια πιο 'άκαμπτη' και στιβαρή αίσθηση, χωρίς όμως αυτή η εκτίμηση να μειώνει (σε αίσθηση) ένα μπράτσο από μαόνι που είναι πιο "μαλακό". Θεωρώ ότι αυτός είναι ένας παράγοντας για την συζήτηση περί truss rod. Επίσης, εδώ και αρκετά χρόνια δεν έχει χρειαστεί να πειράξω ούτε την πρώτη κιθάρα που σας ανέφερα, και μιλάμε για υγρασίες κλπ. η οποία, για την ιστορία, είναι μια washburn idol wi67 (korea).
E.G. Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 εγω εχω μια washburn wp50, αντιγραφη lespaul την οποια την αγορασα αν θυμαμαι καλα αρχες 90. η κιθαρα ειχε μεινει και αρκετα χρονια στο υπογειο χωρις θηκη και ακομα δεν εχει χρειαστει να πειραξω truss rod.
The Genius Loci Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 ΟΤ για ποιότητα κατασκευής: συμφωνώ και εγώ ότι είναι μετρήσιμο μέγεθος. Μερικοί αδυνατούν να καταλάβουν, ή απλά είναι η "ατζέντα" τους να είναι αντιδραστικοί, ότι η δουλειά που γίνεται σε μια "μπουτίκ" κιθάρα, την οποία πληρώνεις, δεν μπορεί να βρεθεί σε μια οικονομική. Και δεν εννοώ μόνο στο στήσιμο, αλλά και στο ταίριασμα/επιλογές των ξύλων, των ηλεκτρικών, του hardware κλπ. Όσοι γκαρίζουν περί ξύλων που δεν έχουν καμμία συμβολή, περί αλλαγών μαγνητών που μεταμορφώνουν Squier σε Suhr και άλλα τέτοια χαριτωμένα, ή δεν έχουν πιάσει τέτοιες κιθάρες, ή αυτές οι κιθάρες δεν είναι γι'αυτούς. Τέλος του OT. Σχετικά με το truss rod, θεωρώ απίθανο να χρειάζεται με ΚΑΘΕ αλλαγή χορδών ρύθμιση. Αλλά τι εννοούμε; Μικρορυθμίσεις; Η μάρκα χορδών (δεν συζητάω για πάχος) είναι ίδια; Ακόμα και γυμνό ξύλο να είναι το μπράτσο και να ζεις κάτω από καταράκτη, περίεργο μου φαίνεται. Τα χοντρά μπράτσα είναι εγγύηση σταθερότητας, βεβαίως, αλλά ομοίως και τα laminated. Στην Kramer μου, που έχει μπράτσο κατασκευής ESP, με 3 κομμάτια maple (με διαφορετικά νερά το καθένα), το μπράτσο είναι σχετικώς λεπτό, αλλά τουφέκι. Τα ίδια για διάφορες Ibanez με 5 κομμάτια laminate, τα ίδια για κιθάρες με "coated" μπράτσα (Parker). Επίσης τα μπράτσα από αδρανή υλικά (graphite, composite όπως της Flaxwood) θεωρητικά και πρακτικά έχουν πολύ υψηλότερα επίπεδα σταθερότητας. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
marathon Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Επίσης τα μπράτσα από αδρανή υλικά (graphite, composite όπως της Flaxwood) θεωρητικά και πρακτικά έχουν πολύ υψηλότερα επίπεδα σταθερότητας. ...πρακτικά... Όσοι γκαρίζουν περί ξύλων που δεν έχουν καμμία συμβολή ή δεν έχουν πιάσει τέτοιες κιθάρες, ή αυτές οι κιθάρες δεν είναι γι'αυτούς. ...μην ξύνεσαι... :D ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
E.G. Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2011 παντως εγω εχω παρατηρησει οτι σε μπρατσα απο maple με εβενο ταστιερα δεν χρειαζεται καθολου υποστηριξη απο το truss rod. (σε αυτα που εχω φτιαξει). ισα ισα για να δωσω λιγο relief χρησιμοποιω λιγο το truss rod ωστε να βοηθησει στον λυγισμο του μπρατσου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση