bloody_sunday Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Kαλυτερα μια cs σε εναν koch των 900 ευρω, παρα μια squier (εαν υποθεσουμε οτι ειναι μια οχι ιδιαιτερα καλη squier) σε εναν boogie των ν χιλιαδων ευρω. Άστοχη σύγκριση μιας και εξ αρχής μιλάμε για κάτι άλλο: φτηνή κιθάρα σε πολύ καλό ενισχυτή vs. πολύ καλή κιθάρα σε φτηνό ενισχυτή, με τον ήχο να είναι συντριπτικά καλύτερος στην πρώτη περίπτωση. Παρεπιπτόντως, και οι δυο ενισχυτές που αναφέρεις είναι κορυφαίοι, με ηχητική διαφορά που δεν αντιστοιχεί στην διαφορά τιμής τους (εκτός κι αν έχουν everything but the kitchen sink όπως ο Mark V). Είναι απολύτως σαφές και σε μένα πως η ζυγαριά του μπάτζετ πρέπει να γείρει υποχρεωτικά αρκετά έως πολύ προς τη μεριά του ενισχυτή. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Για να απαντησω γενικοτερα, μονοι σας λοιπον αναιρειτε και το οτι στους ενισχυτες "οτι πληρωνεις παιρνεις". Τελικα ποιος ειναι καλος ενισχυτης? Οχι ο ακριβος, αλλα αυτος που μας αρεσει. Αρα λοιπον, ο υποκειμενικα τελειος ηχος περιλαμβανει ολα τα συστατικα, απο καλη κιθαρα, καλα καλωδια, καλο ενισχυτη κλπ. Με αυτη τη λογικη, και ο gorilla καλος μπορει να ειναι για καποιους. Ασε που μπορει στη ζιμπαμπουε να κοστιζει 10 μηνιατικα! ;D Σχετικα με το axe (οφφ τοπικ), και το vamp και το pod κανει τις κιθαρες απο 100 εως 4000 ευρω να ακουγονται ιδιες. Αν το θεωρειτε πλεονεκτημα αυτο, κανενα προβλημα απο εμενα. ;)
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Για να απαντησω γενικοτερα, μονοι σας λοιπον αναιρειτε και το οτι στους ενισχυτες "οτι πληρωνεις παιρνεις". Τελικα ποιος ειναι καλος ενισχυτης? Οχι ο ακριβος, αλλα αυτος που μας αρεσει. Νομιζω οτι καταλαβες οτι το ΔΙΚΟ σου παραδειγμα (μια και λαθος θεωρησες οτι ο KOCH ειναι "φθηνοτερος" ενισχυτης απο τον Boogie μια και ο μονος λογος που ειναι φθηνοτερος στην Ευρωπη ειναι οτι δεν εχει φορους/δασμους κατι που ο Boogie εχει ) μπερδεψε τα πραγματα. Δεν εβαζες εναν Kustom ή εναν Epiphone ρε παιδι μου,να καταλαβει και ο κοσμος? ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
marathon Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Σχετικα με το axe (οφφ τοπικ), και το vamp και το pod κανει τις κιθαρες απο 100 εως 4000 ευρω να ακουγονται ιδιες. Αν το θεωρειτε πλεονεκτημα αυτο, κανενα προβλημα απο εμενα. ;) Δεν σου λέω πόσο έκανες τoν Loki να χαρεί .... ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
ekim Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 ΑΛΗΘΕΙΑ Νο.5: ΟΧΙ ΟΙ ΛΑΜΠΑΤΟΙ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΔΕΝ «ΠΑΙΖΟΥΝ» ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ. Ο βασικος λογος για να παρει καποιος λαμπατο ενισχυτη δεν ειναι για να πλακωνεται στα γκαζια αλλα γιατι σε λογικες εντασεις θα εχει τον ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΘΑΡΟ ηχο που υπαρχει (για αυτο αλλωστε αγοραζει «λαμπα»),ο ηχος της..πουσαρισμενης τελικης λυχνιας ειναι ωραιος για ...ιστορικους λογους αλλα στον... πραγματικο κοσμο ειναι μαλλον .....γεννημα του...φανταστικου ελληνικου...κινηματογραφου μια και ΠΟΤΕ δεν υπαρχει περιπτωση να παιξετε μαζι με ΑΛΛΟΥΣ ανθρωπους εχοντας ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λαμπτο ενισχυτη πανω απο 10 βαττ στο τερμα. Σχεδον κανεις κιθαριστας στον πλανητη δεν εχει τους λαμπατους ενισχυτες του στο full,ισα ισα σε οσα stages εχω βρεθει οι ενισχυτες ειναι το πολυ στις «10 η ωρα» και παρολο που δεν ειναι...τιγκα trust me ακουγονται ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Η προσωπικη μου συμβουλη ειναι οτι για τα περισσοτερα ειδη μουσικης η προτεραιοτητα καποιου αγοραστη θα πρεπει να ειναι ο ΚΑΘΑΡΟΣ ηχος του ενισχυτη σε λογικες εντασεις ,αν δεν εχει καλο ηχο εκει μαλλον μαπα θα ειναι. Πάνω σ' αυτήν την παράγραφο θέλω να εκφράσω τον προβληματισμό μου. Συμφωνώ ότι οι λαμπάτοι δεν χρειάζεται να είναι πουσαρισμένοι στο full για να "ακούγονται", αλλά απ' την μικρή μου εμπειρία έχω παρατηρίσει ότι όταν παίζεις με κάποια ένταση (φυσικά σε καμία περίπτωση δεν εννοώ με τερματισμένες τελικές, αλλά καθαρά), ο ήχος είναι πιο "ζωντανός". Εννοώ ότι ακούει πιο καλά στις δυναμικές παιξίματος, είναι πιο "ζεστός", τον αισθάνομαι καλύτερα βρε αδερφέ. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο έχω έναν vht special 6 και strat με fralin vintage hot και όταν παίζω με λίγο ανεβασμένη ένταση σε σχέση με την ένταση που μελετάω και πάντα πριν αρχίσει να βρωμίζει ο ήχος μου αρέσει καλύτερα, σαν να είναι πιο "in your face". Μήπως τελικά αυτό είναι ψυχοακουστικό φαινόμενο και όχι ότι ακούγεται καλύτερα. Συγχωρήστε με για τους ενδεχομένως αδόκιμους επιθετικούς προσδιορισμούς αλλά δεν μπορούσα να το περιγράψω αλλιώς.
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Μια χαρα τα λες,αυτη η ενταση ομως ειναι ΛΟΓΙΚΗ και δεν χρειαζεται να παραμορφωσει ο ενισχυτης για να επιτευχθει,τωρα ΠΟΥ ακριβως ΑΡΧΙΖΕΙ αυτη η ενταση εχει σχεση με το tonestack του καθε ενισχυτη και τον σχεδιασμο του (και καποια ακομα πραγματα οπως το speaker sensitivity κτλ) ,στους περισσοτερους Fender αρχιζει γυρω στο 2 με 3,στους Vox γυρω στο 2 & στους vintage Marshall γυρω στο 1.5 με 2.5 (αναλογα με τα βαττ,ο δικος μου 18αρης 1974Χ ειναι πολυ δυνατος και ζωντανος απο το 1.5 οι μεγαλυτεροι Plexi ξυπνανε μετα το 2.5) Γενικα μιλωντας ολοι οι λαμπατοι ενισχυτες γυρω στις "10 η ωρα" στο vol pot παιζουν ζεστα,ζωντανα και καθαρα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
The Genius Loci Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσιευμένο 21 Σεπτεμβρίου 2011 Δεν σου λέω πόσο έκανες τoν Loki να χαρεί .... ;D ;D Έχω σταματήσει να παίρνω στα σοβαρά κάποιους ανθρώπους εδώ και χρόνια. Ησύχασε. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση