Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

γιατι πρεπει να δικαιολογειται κάποιος που πηγαν τα λεφτα? αφου τα βρηκαν οι δυο τους ολα καλά.

 

ειναι μια γενικη φιλοσοφια του στιλ αυτος δεν βγαζει τιποτα για την παρτη του και ειναι καλός ενω ο άλλος που βγάζει ειναι λακαμας.

 

δεν μπορω να καταλάβω και ας βρισκομαι στην θεση του πελάτη.

Πως θα συνεχισει να κανει αυτο που κάνει ο χ marathon αν δεν βγάζει τιποτα?

 

Δεν δικαιολογούμαι...απλά εξηγώ για κάθε ενδιαφερόμενο. Και η εξήγηση χρειάζεται διότι ναι μεν είναι η φτηνότερη τεχνική για να πάρει κάποιος το συγκεκριμένο αποτέλεσμα (σε σχέση με άλλες χειροποίητες τεχνικές) αλλά δεν είναι τζάμπα και δεν είναι και επιχειρηματική (τουλάχιστον δικιά μου) δραστηριότητα.

Θα συνεχίσω να το κάνω για τη πλάκα, όσο φτιάχνω 2-3 κιθάρες (και πολλές λέω...) το χρόνο, τόση είναι η συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

  • Απαντήσεις 53
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Ο σεβάσμιος Μάραθον είναι «ερασιτέχνης»- Εραστής της Τέχνης- και ως εκ τούτου υπεράνω...  8)

 

Aficionado ένα πράγμα, που του αρέσει να μοιράζεται την χαρά της δημιουργίας  ;) 

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο

Ο σεβάσμιος Μάραθον είναι «ερασιτέχνης»- Εραστής της Τέχνης- και ως εκ τούτου υπεράνω...  8)

εάν έβλεπα ότι φτιάχνω 2-3 κιθάρες την εβδομάδα...θα γινόμουν κανονικός εραστής ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Δημοσιευμένο

Eίναι αυτός, ο Anapurna της Kodak

 

Marathon εχω κανα-δυο ερωτησεις ακομα

Στην εταιρεια που δουλευω εχουμε αυτο http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF05a/18972-18972-3328065-12600-3461972-4159346.html

1. Οταν τυπωθει μετα περνιεται με καποιο βερνικι? Ρωταω γιατι σε καποια υλικα και κυριως τα μη πορωδη αμα το ξυσεις λιγο φευγει.

2. Το Hp εχει και λευκο που σημαινει οτι δεν χρειαζεται η προεργασια τις βαφης ή γινεται για καποιον αλλο λογο η προεργασια?

 

Υ.Γ. Το συγκεκριμενο μηχανημα ειναι Anapurna Agfa όχι Κodak γιατι δεν βρηκα κατι στο νετ για Kodak και βλεποντας και το ctp που δουλευω που ειναι Agfa ειναι σαν ξαδερφακια.

Δημοσιευμένο

1. Οταν τυπωθει μετα περνιεται με καποιο βερνικι? Ρωταω γιατι σε καποια υλικα και κυριως τα μη πορωδη αμα το ξυσεις λιγο φευγει.

H κιθάρα προετοιμάζεται κανονικά για να δεχθεί πολυουρεθάνη διπλής, όπως λουστράρουμε δηλ τις κιθάρες. Kαι μετά γυαλίζεται με βούρτσες και κρέμες. Mε λίγα λόγια, η παρουσία εξειδικευμένου μάστορα είναι απαραίτητη για την εγγύηση του αποτελέσματος.

Στη διαδικασία εκτύπωσης, παράλληλα με τα 4 χρώματα υπάρχει λάμπα UV. Αυτό βοηθάει τα χρώματα να μην ξύνονται. Οι δοκιμές που έχουμε κάνει (και οι κιθάρες που έχουμε χαλάσει), εγγυώνται ότι τα συγκεκριμένα χημικά είναι συμβατά με το τελικό λούστρο. Αυτά για το ξύλο. Οι δοκιμές μου και με πλαστικά-μεταλικά pickguard δείχνουν ότι το UV βοηθάει τα χρώματα να μην ξύνονται.

 

2. Το Hp εχει και λευκο που σημαινει οτι δεν χρειαζεται η προεργασια τις βαφης ή γινεται για καποιον αλλο λογο η προεργασια?

Άλλο το λευκό του μάστορα και άλλο της Hp. Το λευκό του μάστορα είναι ΚΑΙ προεργασία για το λούστρο. Έχω δοκιμάσει και το λευκό του printer, σε μικρότερη επιφάνεια (θα το δείτε στο επόμενο project) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν μπορεί να καλύψει ισάξια και με την ίδια ποιότητα όλη τη κιθάρα.

 

Το συγκεκριμενο μηχανημα ειναι Anapurna Agfa όχι Κodak γιατι δεν βρηκα κατι στο νετ για Kodak και βλεποντας και το ctp που δουλευω που ειναι Agfa ειναι σαν ξαδερφακια.

Σωστά. Λάθος μου. Επίσης δεν ξέρω εάν ο δικός σου "ξάδελφος" παίρνει μέσα αντικείμενα 5 cm όπως το body μίας κιθάρας. Η ποιότητα εκτύπωσης (λογικά) είναι η ίδια επειδή και η Scitex είναι κορυφαία εταιρία.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Δημοσιευμένο

Στη διαδικασία εκτύπωσης, παράλληλα με τα 4 χρώματα υπάρχει λάμπα UV. Αυτό βοηθάει τα χρώματα να μην ξύνονται.

Και το ΗΡ UV ειναι αλλα ας πουμε σε plexi εχει προβλημα αμα το ξησεις.

Δηλαδη στο τελος περνιεται κανονικα με βρενικι απ οτι καταλαβα.

Παιρνει μεχρι 2 ιντσες (5.08cm) οπως λεει και το site της HP.

Απο ποιοτητα οντως ειναι πολυ καλο.

Άλλο το λευκό του μάστορα και άλλο της Hp. Το λευκό του μάστορα είναι ΚΑΙ προεργασία για το λούστρο. Έχω δοκιμάσει και το λευκό του printer, σε μικρότερη επιφάνεια (θα το δείτε στο επόμενο project) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν μπορεί να καλύψει ισάξια και με την ίδια ποιότητα όλη τη κιθάρα.

Θα ηθελα να το δω απο κοντα να μου φυγει η περιεργια πως ειναι το λευκο της Agfa και την εκτυπωση + την διαφορα των δυο λευκων.

Σε περιπτωση που εχω μια μαυρη κιθαρα ας πουμε δεν παιζει να την εκτυπωσω με το λευκο και μετα να την ξαναπερασω βερνικι ας πουμε χωρις να κανω τιποτα αλλο ή εστω να τριψω με ενα ψιλο γυαλοχαρτο το εκτυπωσιμο μερος?

Δεν ξερω μηπως μπορω να περασω μια φορα εκτυπωση λευκο και μετα αλλη μια την τελικη εκτυπωση λευκο+CMYK, μηπως και τονωθει λιγο η επιφανεια ας πουμε.

Δημοσιευμένο

Σε περιπτωση που εχω μια μαυρη κιθαρα ας πουμε δεν παιζει να την εκτυπωσω με το λευκο και μετα να την ξαναπερασω βερνικι ας πουμε χωρις να κανω τιποτα αλλο ή εστω να τριψω με ενα ψιλο γυαλοχαρτο το εκτυπωσιμο μερος?

Δεν παίζει γιατί αυτοί οι printers, δεν τυπώνουν σε καμπύλες....θές δε θές, θα βάψεις. Αφού θα βάψεις, βάψε σωστά ;)

 

Σε περιπτωση που εχω μια μαυρη κιθαρα ας πουμε δεν παιζει να την εκτυπωσω με το λευκο και μετα να την ξαναπερασω βερνικι ας πουμε χωρις να κανω τιποτα αλλο ή εστω να τριψω με ενα ψιλο γυαλοχαρτο το εκτυπωσιμο μερος?

η δικιά μου μεθοδολογία, λέει, βγάζουμε το παλιό βερνίκι, βάζουμε κάτι συμβατό με το καινούργιο και κάνουμε ότι κάνουμε. Από κεί και πέρα, welcome to the club ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Δημοσιευμένο

Δεν παίζει γιατί αυτοί οι printers, δεν τυπώνουν σε καμπύλες

ναι αυτο το ξερω, απλα εγω ελεγα οτι ας πουμε σε μια τελε το εκτυπωσιμο μερος ειναι φλατ, οποτε ετσι και τριψεις λιγο ισα ισα να θαμπωσει το πανω μερος και μετα εκτυπωσεις, μηπως δεν εχεις προβλημα. Και μετα το περνας και το βερνικι.

Δημοσιευμένο

ναι αυτο το ξερω, απλα εγω ελεγα οτι ας πουμε σε μια τελε το εκτυπωσιμο μερος ειναι φλατ, οποτε ετσι και τριψεις λιγο ισα ισα να θαμπωσει το πανω μερος και μετα εκτυπωσεις, μηπως δεν εχεις προβλημα. Και μετα το περνας και το βερνικι.

Μου έχει τύχει να φύγει όλο το σχέδιο της εκτύπωσης μαζί με το λούστρο εξ αιτίας κακής πρόσφυσης υλικών (και από τύχη γλύτωσα το εγκεφαλικό...). Γι αυτό με βλέπεις και επιμένω για τη μεθοδολογία και τη συμβατότητα υλικών. Από την άλλη, όταν φτιάχνω τη δική μου κιθάρα, μπορώ να κάνω ότι θέλω. Όταν φτιάχνω όμως τη κιθάρα του Ray...δεν ρισκάρω.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...