Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

ειχα την "ατυχια"-τυχη να παιξω με μια godin ηλεκτροακουστικη.ο συναδελφος που την ειχε μου ειπε οτι εβαλε ενα φιλερακι εκει που ενωνει το μανικι με το σωμα και ετσι χαμηλωσε πολυ το υψος των χορδων.

τη δουλεια αυτη την εκανε το μαγαζι που προμηθευτηκε τη κιθαρα,γνωστος στη θεσσαλονικη.

αυτο μου εκανε τρομερη εντυπωση..δεν ηξερα οτι μπορει να βγει το μπρατσο και να ξαναμπει...

αυτο βεβαια με εβαλε σε σκεψεις για τις δικες μου τις Yamaha.

εχω λοιπον 2 CPX-5 και APX-7.

η cpx εχει 11ρες χορδες και μεγαλο σωμα,ειναι αρκετα σκληρη και συμφωνα με τη γνωμη του τεχνικου δεν μπορει να τη "κατεβασει" αλλο.

η apx ειναι καινουρια 3 μηνων και φοραει 10 χορδες και εχει μικρο σωμα.

θελω να τις κατεβασω οσο παει γιατι μετα απο 5 ωρες παιξιμο πονανε πολυ τα δαχτυλα(θα μου πειτε με 5 ωρες τι περιμενεις..)

επειδη δεν εχω πολλες αποψεις απο σεταρισματα μια και ποτε εν ασχοληθηκα θα ηθελα να μου πειτε τι να κανω για να μαλακωσει λιγο

Δημοσιευμένο

Ουσιαστικα προκειται για neck reset δηλ.αλλαγη γωνιας μπρατσου σωματος ωστε να εχουμε το χαμηλοτερο δυνατον action αν ο καβαλαρης δεν μπορει να κατεβει αλλο κατι πανευκολο να γινει σε bolt on κιθαρες αλλα κοστοβορο και δυσκολο σε κιθαρες με κολλημενο μπρατσο οπως οι δικες σου (ασε που δεν εξασφαλιζει και χαμηλοτερο action μια και συνηθως γινεται μονο οταν φουσκωσει το top της κιθαρας σαν επισκευη,η Yamaha λογικα εχει ηδη κατασκευασει την κιθαρα με την ιδανικη γωνια μπρατσου) ,καλυτερα να μην κανεις τιποτα,ακουστικη κιθαρα αλλωστε παιζεις,με πολυ χαμηλο action θα ακουγεται χαλια.

 

η Godin ειναι εντελως αλλης φιλοσοφιας οργανα απο τις YAMAHA,ειναι ουσιαστικα ηλεκτρικες κιθαρες (οι οποιες ειναι πολυ πιο μαλακες και ευκολες απο τις ακουστικες) που παραγουν ακουστικο ηχο,αν θες τοσο ευκολοπαικτη κιθαρα πρεπει να αγορασεις μια Godin.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

η godin πραγματι ειναι στην ουσια μια ηλεκτρικη κιθαρα,με ηχο ακουστικης με πολυ μικρο σωμα.

ομως πραγματι ειναι πολυ ευκολοπαιχτη.σε σημειο μαλιστα να μην μπορεις να τηνπαιξεις αν δεν την εχεις συνηθισει.

στην cpx πραγματι εχει αρπαξει λιγο το top.γιαυτο αλλωστε εχει ψηλωσει λιγο και εχει σκληρυνει αρκετα..θα δοκιμασω να βαλω 10 ρες χορδες.πονανε πολυ τα δαχτυλα και λογικο μετα απο λιγη ωρα να μην μπορεις να παιξεις οπως πρεπει λογω της κουρασης!

να σαι καλα!!

Δημοσιευμένο

Εγώ έχω μια APX-5A και είναι κάπως σκληρή.

 

Τι κομμάτια παίζεις με τις ακουστικές σου σε live;

 

Αν παίζεις λαϊκά, μπαρέ και ξερό ψωμί, 1ο τάστο ΦΑ κτλ, κοίτα αν μπορείς να χαμηλώσεις το nut.

Δημοσιευμένο

το μπαρε ειναι το δευτερο μου ονομα...

συνεχεια παιζω μπαρε για να μην εχω ελευθερες.

συνηθως στα live λαικα παιζω.

  • Guru
Δημοσιευμένο

παντως ρε παιδια αυτο που κανω εγω στις δικες μου ακουστικες οταν θελω να κατεβασω action, ειναι να αλλαζω το nut. παω σε εναν τεχνιτη, βαζει ενα καινουργιο χαμηλο, πειραζει λιγο τη βεργα και ετοιμη. ετσι κραταω και το παλιο nut σε περιπτωση που χρειαστει να ξανασεταρω την κιθαρα για ψηλοτερο παιξιμο, ηχογραφησεις κτλ (σε πλαστικο σακουλακι με ονομα κτλ γραμμενο πανω γιατι μετα απο μερικους μηνες αποκλειεται να θυμαμαι ποιος και τι  :(). το κανεις μια φορα, και απαξ και παρεις μιαν ιδεα του πως πειραζεις τη βεργα της κιθαρας εισαι αυταρκης μετα..

 

τωρα αν κιθαρα με truss rod, με βεργα δηλαδη, εχει τοσο προβλημα που θελει neck reset, τοτε χρειαζεται τεχνικο. παντως εμενα μου εχουν σωσει κιθαρα που δεν επαιζε με τιποτε, χωρις neck reset. απλα την στερεωσε ο τεχνιτης, ζεστανε το μανικι, και ασχοληθηκε καποιες ωρες με το να το φερει στα ισια με πιεση -- καλα να ναι ο ανθρωπος  ;D ;D

 

και βεβαια μην περιμενεις απο χαμηλωμενη κιθαρα να εχει ακριβως τον ηχο μιας με ψηλοτερο setup. θα χρειαστει μαλακοτερο παιξιμο γιατι στο σκαψιμο δε θα τραβαει τοσο, αλλα αυτο συνηθιζεται και τα χερια σου θα σε ευγνωμονουν

Δημοσιευμένο

Ωραίος.

 

Αφού ξηγιέσαι λαϊκώς, χαμήλωσε το nut. Αφού όταν πατάς μπαρεδιές, δεν έχει σημασία το τι γίνεται από το τάστο του μπαρέ και πίσω.

 

Νομίζω πως στην πλειοψηφία των κιθάρων, το nut παίρνει χαμήλωμα, χωρίς να έχεις πρόβλημα τριξίματος με ανοιχτές χορδές. Ίσως το βάζουν οι εταιρίες πιο ψηλά ώστε να υπάρχει μεγαλύτερο tension, άρα και μεγαλύτερο sustain (?? λέω εγώ τώρα).

Δημοσιευμένο

Επισης ξεχασα να σου πω να εχεις οσο το δυνατον ΛΙΓΟΤΕΡΟ relief στο μπρατσο ωστε το action στο κεντρο του μπρατσου να ειναι οσο το δυνατον χαμηλοτερο (το ισιο μπρατσο δινει και καλυτερο ηχο,ετσι κι αλλοιως).  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Επισης ξεχασα να σου πω να εχεις οσο το δυνατον ΛΙΓΟΤΕΡΟ relief στο μπρατσο ωστε το action στο κεντρο του μπρατσου να ειναι οσο το δυνατον χαμηλοτερο (το ισιο μπρατσο δινει και καλυτερο ηχο,ετσι κι αλλοιως).  

 

αυτά τα 2 όμως είναι συγκρουόμενες απαιτήσεις, relief και action είναι συγκρουόμενες απαιτήσεις, όσο μεγαλώνεις το ένα μικραίνεις το άλλο :)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Δημοσιευμένο

οχι τα μπερδευεις,οσο ΛΙΓΟΤΕΡΟ relief εχεις (οσο δηλ.πιο ισιο ειναι το μπρατσο) τοσο χαμηλοτερο action εχεις με δεδομενο το υψος των saddles (δεν ρυθμιζουμε φυσικα τα action με το relief)  .

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...