vasilis72 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Καλησπέρα στο Noiz Έχω μία M-audio Audiophile 192, με την οποία έχω κάνει ήδη μια παραγωγή, ενεργόντας περισσότερο εμπειρικά και χωρις να έχω αρκετές γνώσεις, θεωρητικές τουλάχιστον, αλλά απ' όσα διαβάζω πολύ χρήσιμες. Ως τώρα ηχογραφούσα στα 48/24 ή και στα 44/24, έχοντας έναν προενισχυτή Tampa M-audio και ένα AKG 3000. Σκέφτομαι ότι καλό θα ήταν να ηχογραφήσω στα 96/24 όσα όργανα μπορώ πριν το πάω studio. Θα προσφέρει κάτι περισσότερο ηχογράφηση στα 192/24 μιας και μιλάμε για μια σχετικά φθηνή καρτα? Επίσης κάπου διάβασα ότι εναι καλύτερα 88/24 (αντίστοιχα 172/24 για να γίνεται καλύτερα η διαίρεση με την μετατροπή στα 44/16 στο export. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 κατα την ταπεινη μου γνωμη χαμενος κοπος και pc ram....μεινε στα 44/24.... Τωρα θα βγουνε οι...αλλοι και θα σου πουνε τα αντιθετα,,,, ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Moderator LK Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Moderator Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Εγώ είμαι ο αντίθετος ;D Έχω ακριβώς την ίδια κάρτα (μάλιστα την έχω 2 φορές- τόσο πωρωμένος είμαι ;D) . Συνήθως γράφω στα 48.000 HZ/24 bit .Για ακουστικά όργανα νομίζω (ή έτσι μου φάνηκε) ότι στα 96.000 Hz /24 bit το αποτέλεσμα ήταν καλλίτερο (μπορεί να ήταν και ψυχολογικό)., 192.000 hz δεν έφτασα ποτέ. Πάντως ετοιμάσου όντως για μεγαλύτερη κατανάλωση πόρων στο σύστημά σου. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube
ex-infectme247 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Επίσης κάπου διάβασα ότι εναι καλύτερα 88/24 (αντίστοιχα 172/24 για να γίνεται καλύτερα η διαίρεση με την μετατροπή στα 44/16 στο export. Ισχύει κάτι τέτοιο? Δεν υπάρχει "απλή" διαίρεση στην όλη διαδικασία, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά θεωρητικά. Αυτό που κάνει ο αλγόριθμος είναι να βρίσκει την αναλογία των "προς μετατροπή" συχνοτήτων δειγματοληψίας, να δημιουργεί ένα υποθετικό σήμα σε μεγαλύτερη δειγματοληψία, να εφαρμόζει ένα low pass φίλτρο στο ακουστό φάσμα, και μετά να κρατά όσα sample από αυτό χρειάζεται. Αυτό που -υποτίθεται ότι- κάνει τη διαφορά είναι το ενδιάμεσο φίλτρο. Λέγεται ότι χρησιμοποιώντας μεγαλύτερη αρχική δειγματοληψία, το φίλτρο έχει λιγότερο ακουστές παρενέργειες στο σήμα, οπότε και το τελικό σήμα έχει καλύτερη ποιότητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση