freerock1974 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Πολυ ενδιαφερον μινι τεστ! Ευχαριστουμε πολυ SF! Δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε καποιο πιο πολυ για τον απλο λογο οτι ΟΛΑ τα δειγματα ειναι καλα... 8) Επισης,πιστευω πως ενα μικροφωνο δειχνει τις αδυναμιες και τα προτερηματα του μεσα σε μια μιξη. Κρινοντας το συγκεκριμενο τεστ,το παιξιμο ειναι πολυ ''ευγενικο''και δεν εχει ιδιαιτερες απαιτησεις δυναμικων ή εμφασης σε καποιες συχνοτητες που αναδεικνυουν το υφος του παιχτη(και αυτο δεν εχει να κανει με παικτικες ικανοτητες). Ως εκ τουτου,ολα μου ακουγονται καλα με διαφορες που ενα μικρο eq tweeking θα μπορουσε να προσπερασει. Τελος,νομιζω οτι το ''ζορι''ειναι να ''παρεις'' καλα εναν drive ηχο,ιδίως lead (λιγο ή πολυ υπεροδηγημενο)γιατι εκει οι αρμονικες αλλαζουν μορφη και τα μικροφωνα ''αντιδρουν'' με διαφορετικο τροπο.(Και εκει ερχεται ο προενισχυτης πιστευω να παιξει το ρολο του και να σωσει ενα μετριο μικροφωνο) Προσωπικα,απ τη μερα που ξεκινησα την καταγραφη των ιδεων μου ως παντελως ασχετος, η ηχογραφηση ''καθαρης'' κιθαρας ειχε παντα το ελαχιστον ικανοποιητικα αποτελεσματα με ο,τι μικροφωνο και να εγραφα. Superfunk,θα ειχε ενδιαφερον να κανεις ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο με λιγο drive απ τον ενισχυτη. (ή πολυ...ενδιαφερει πολυ κοσμο εδω μεσα απ οτι εχω καταλαβει ;D) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
longshadow Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Μόνο σε μένα άρεσε καλύτερα το πυκνωτικό δηλαδή??... ;D ;D
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 @freerock1974 Μωρε και με πολυ drive το κανω.... ;D Η αληθεια ειναι οτι και με drive ηχους τα μικροφωνα συμπεριφερονται αναλογα οποτε δεν υπαρχει τελικα διαφορα "ανταποκρισης"...παντως προσωπικα παντα εβγαζα πολυ πιο ευκολα...βρωμικο ηχο απο καθαρο....(το ιδιο συμβαινει και με το modeling, αν παρατηρησεις ολα τα modeling devices εχουν σαν αχιλλειο..πτερνα τους ΚΑΘΑΡΟΥΣ ηχους και οχι τους βρωμικους οι οποιοι βγαινουν ευκολα... ;D) Και για βρωμικους ηχους προτιμω τον συνδιασμο ribbon/dynamic ή αν εχω μονο ενα mic στη διαθεση μου ενα ribbon μονο του. Ως εκ τουτου,ολα μου ακουγονται καλα με διαφορες που ενα μικρο eq tweeking θα μπορουσε να προσπερασει. σε αυτο εχεις απολυτο δικιο,ετσι κι αλλοιως "ολη" η δουλεια σε μια μιξη ειναι η εφαρμογη του καταλληλου eq & compression. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
yannis37 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 το ribbon κάνει και για ηχογραφηση ακουστικής κιθάρας? απ ευθειας....οχι μεσω ενισχυτη HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103
pkole Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 το ribbon κάνει και για ηχογραφηση ακουστικής κιθάρας? απ ευθειας....οχι μεσω ενισχυτη Και βέβαια. Ειδικά σε συνδυασμό με κάποιο πυκνωτικό (μικρού διαφράγματος κατά προτίμηση) έχει πολύ ωραία αποτελέσματα. Τσέκαρε και το άρθρο του Νικόδημου περί ηχογράφησης ακουστικών οργάνων.
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 το ribbon κάνει και για ηχογραφηση ακουστικής κιθάρας? τα ακριβα ναι,το δικο μου ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ.... ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
haryy Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Μόνο σε μένα άρεσε καλύτερα το πυκνωτικό δηλαδή??... ;D ;D +1, έχει τον πιο μαλακό, γλυκό και αναλυτικό ήχο. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
haryy Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Μιας και το άρχισε ο Superfunk ας βάλουμε μέσα και λίγο ακουστικό υλικό από δικά μας πράγματα. Το ακόλουθο είναι ένα δειγματάκι από κιθάρες που ηχογράφησα για ένα φίλο στο στούντιό μας πάνω σε ένα backing track που έφερε. (αυτός έπαιξε και τις κιθάρες) Η εγγραφή έγινε με ένα Heil pr30 σε έναν Engl και ένα sm57 πάνω σε ένα Mesa Boogie. Επίσης, σε απόσταση 2.5 μέτρων, ένα telefunken AK47 "έπιανε" φυσικό χώρο. To δείγμα είναι flat χωρίς την παραμικρή επεξεργασία (όχι ότι θα έβαζα κάτι παραπάνω, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα) Aυτά. metalGT.wav http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
pascal Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Χμμμ....εμένα οι διαφορές μου φάνηκαν μεγάλες. Σαν να ακούς π.χ την ίδια κιθάρα με άλλους μαγνήτες, ή έναν άλλον -της ίδιας οικογένειας μεν- ενισχυτή. Anyway, μου άρεσε περισσότερο ο συνδυασμός ribbon + dynamic.
freerock1974 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Η εγγραφή έγινε με ένα Heil pr30 σε έναν Engl και ένα sm57 πάνω σε ένα Mesa Boogie. Επίσης, σε απόσταση 2.5 μέτρων, ένα telefunken AK47 "έπιανε" φυσικό χώρο. To δείγμα είναι flat χωρίς την παραμικρή επεξεργασία (όχι ότι θα έβαζα κάτι παραπάνω, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα) Σκοτωνει. Εδω ομως παιζει αυτο που ειπες το οποιο εγω θεωρω αυτονοητο. Ο παιχτης.Αυτος που παιζει εδω εχει χερια.(και ποδια,εννοειται.. ;D) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση