haryy Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Ο ήχος κατά τη γνώμη μου ξεκινάει και τελειώνει κυρίως από τον παίκτη, την κιθάρα του και τον ενισχυτή του. Έπονται σε σπουδαιότητα, η τοποθέτηση του μικροφώνου, η τοποθέτηση του ενισχυτή (σε multimic setup), το μικρόφωνο, ο προενισχυτής του μικροφώνου, τα καλώδια και τέλος ο AD converter που χρησιμοποιείται. Άρα σε αυτή τη λίστα "προτεραιοτήτων" το μικρόφωνο έχει μέτρια σημασία (σε λογικά πλαίσια αυτό γιατί ως ένα βαθμό όλα εξαρτώνται από όλα) και απλώς όσο πιο "εργαλείο" είναι, τόσο πιο γρήγορα σε φθάνει στο ζητούμενό του. Μεγαλύτερο εώς ανυπέρβλητο εμπόδιο είναι να μην έχεις καλό ενισχυτή ή να μην μπορείς να ρυθμίσεις τον ενισχυτή σου και να τοποθετήσεις σωστά το μικρόφωνό σου για να πάρεις αυτό που ακούς. Υγ. Τα Behringer μια χαρά είναι. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
grorig Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Κατα την αποψη μου: Αλυσιδα Α : παιχτης, οργανο, καλωδια, εφφε, ενισχυτης, καμπινα, μεγαφωνο. Αλυσιδα Β: μικροφωνο(α) + τοποθετηση , προενισχυση, επεξεργαστες σηματος, ηχοληπτης - η "ευθυνη" του παιχτη σταματα στην πρωτη αλυσιδα - το αποτελεσμα της ηχογραφησης εξαρταται περισσοτερο πολλες φορες απ'τη δευτερη - με ενα μετριο μικροφωνο μπορει να επιτευχθει μια σχετικα καλη ηχογραφηση, με καλυτερο μικροφωνο ομως επιτυγχανουμε καλυτερη. Ενα απλο Α-Β τεστ μεταξυ διαθεσιμων μικροφωνων, μας αποκαλυπτει την αληθεια. Ενα καλο δυναμικο μικροφωνο για ηχογραφηση θεωρω οτι ειναι και το Sennheiser MD 421
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 με καλυτερο μικροφωνο ομως επιτυγχανουμε καλυτερη. Ενα απλο Α-Β τεστ μεταξυ διαθεσιμων μικροφωνων, μας αποκαλυπτει την αληθεια. Ενα καλο δυναμικο μικροφωνο για ηχογραφηση θεωρω οτι ειναι και το Sennheiser MD 421 +1000 πολύ κοντα (χωρις βεβαια να το φτανει,μη τρελλαθουμε κι ολας) στο εξαιρετικο,αλλα ακριβο, Sennheiser MD 421 ειναι το Sennheiser Ε 906 (για δυναμικα μικροφωνα μιλαμε παντα),ενα αλλο εκπληκτικο δυναμικο μικροφωνο για κιθαρα ειναι το EV RE-20 (δυστυχως και αυτο ακριβο),επισης καλυτερα απο το κλασσικο 57αρι ειναι και τα ,κοντινα στην τιμη του,Beyer M201 & το Audix i5...σε ενδιαμεση τιμη ειναι το my personal favorite Heil PR 30... :) προσωπικα παντως προτεινω τον ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ 2 μικροφωνων (δυο διαφορετικα δυναμικα,ενα δυναμικο & ενα condeser,ενα δυναμικο & ενα ribbon) δινει πολυ πιο πλουσιο και ενδιαφερον αποτελεσμα. αν δε ειχα τον...τροπο μου... ;D θα χρησιμοποιουσα παντα ενα Royer 121 & ενα MD 421 side by side..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
haryy Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Ξεφύγε η κουβέντα στα 350 και στα 1000 ευρώ όμως :D. (δεν έχω κανένα πρόβλημα προσωπικά). Το 421 είναι η επόμενη αγορά ;). Το pr30 δεν ταίριαξε πολύ με τα γούστα μου αν και στο ταμπούρο το προτιμώ από το 57. Αν κάποιος θέλει το ανταλλάζω με το 421 +διαφορά εκ μέρους μου ;). Φίλε grorig κάπου "χωλαίνει" η σειρά που βάζεις την προτεραιότητα: η αλλαγή καλωδίου έχει σημαντικότερη επίδραση στον ήχο από την αλλαγή σε εφέ-ενισχυτή-καμπίνα??? :o Όπως και στην αλυσίδα (β) ο ηχολήπτης που τον έχεις βάλει στο τέλος είναι αυτός που έχει επιλέξει όλα τα προηγούμενα και τα έχει χειριστεί. Μάλλον στην αρχή έπρεπε να τον βάλεις ;). http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
haryy Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 wrong post! :P http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
grorig Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Φίλε grorig κάπου "χωλαίνει" η σειρά που βάζεις την προτεραιότητα: η αλλαγή καλωδίου έχει σημαντικότερη επίδραση στον ήχο από την αλλαγή σε εφέ-ενισχυτή-καμπίνα??? :o Όπως και στην αλυσίδα (β) ο ηχολήπτης που τον έχεις βάλει στο τέλος είναι αυτός που έχει επιλέξει όλα τα προηγούμενα και τα έχει χειριστεί. Μάλλον στην αρχή έπρεπε να τον βάλεις ;). Δεν ειναι η σειρα προτεραιοτητας και σπουδαιοτητας, αλλα μια αλυσιδα που περιλαμβανει ολα αυτα, και ισως καποια επιμερους στοιχεια της αλυσιδας μπορουν να παραληφθουν ή να διαφοροποιηθουν. πχ στην πρωτη αλυσιδα μπορουμε να παραλειψουμε τα εφφε, καποιος δηλ. να γραφει dry το σημα του και να προσθετει τα εφφε του μετα.
haryy Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δεν ειναι η σειρα προτεραιοτητας και σπουδαιοτητας, αλλα μια αλυσιδα που περιλαμβανει ολα αυτα, και ισως καποια επιμερους στοιχεια της αλυσιδας μπορουν να παραληφθουν ή να διαφοροποιηθουν. πχ στην πρωτη αλυσιδα μπορουμε να παραλειψουμε τα εφφε, καποιος δηλ. να γραφει dry το σημα του και να προσθετει τα εφφε του μετα. Ok, τα αναφέρεις σε τυχαία σειρά, δεν το κατάλαβα. Νόμιζα ότι πήρες σαν αφορμή το αμέσως προηγούμενο δικό μου ποστ, όπου τόνιζα την σειρά προτεραιότητας. Apologies. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
BadBlock Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2011 Θυμαμαι χαρακτηρηστικα φαση σε studio που παμε να γραψουμε κιθαρες και προτιμησα συνδυασμο sm57 και e609 απο md421. Ειναι ολα σχετικα ;)
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσιευμένο 21 Οκτωβρίου 2011 για να μην ανοιγω καινουριο θεμα το t.bone RM700 Ribbon περα απο ηχογραφιση μπορω να το χρησιμοποιησω και σε live? εμενα παντως μου εχει γυαλισει και το SENNHEISER E606 βασικα το θελω και για recording και για Live A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση