korman709 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2011 ποιο να προτιμησω? διαθετω μεχρι 70 ευρω.και τι ειδος μικροφωνου?
pkole Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2011 Σ' αυτά τα λεφτά shure sm57 ftw. Επίσης θα μπορούσες να δοκιμάσεις κανένα φθηνο-κινέζικο ribbon τύπου t-bone κλπ.
haryy Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Και ο Πρίγκηπας της Ζαμούντα να 'σουν, πάλι το 57 θα έπαιρνες, ειδικά όταν μιλάμε για πρώτο μικρόφωνο (ηλ. κιθάρας). http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Αυτο (τρωει το SM57 για πρωϊνο...) http://www.thomann.de/gr/the_tbone_rb100.htm αλλοιως βαζεις και αλλα 19 ευρω και παιρνεις αυτο http://www.thomann.de/gr/the_tbone_rm700.htm (μαμει και δερνει) το Shure SM57 κανει 100 ευρω απο οτι ξερω και οχι 70 . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
haryy Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 E, θα πει στο αμόρε την Παρασκευή να μείνει στο σπίτι γιατί είναι ..αδιάθετος και θα τσοντάρει το 30ράκι. :D Τώρα για το αν τρώει το ribonάκι που λες το 57άρι θέλει κουβέντα γιατί τα ribbon έχουν πολύ ιδιαίτερο (θαμπό) ηχόχρωμα. Είναι και τι ήχο θες να πάρεις. Θες τον ήχο του ενισχυτή ή τον ήχο του μικροφώνου γιατί σου αρέσει? Προσωπικά μιλώντας, προσπαθώ πάντα να φτιάχνω ένα ήχο που μου αρέσει πάνω στον ενισχυτή, βάζω ..αυτάκι και μετά το 57 εκεί που ήταν το αυτάκι και συνήθως λέω ...βουαλά. Όταν θέλω κάτι ιδιαίτερο, βάζω άλλα παιχνιδάκια. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Παράθεση Θες τον ήχο του ενισχυτή ή τον ήχο του μικροφώνου γιατί σου αρέσει? τον ηχο του ενισχυτη,για αυτο χρησιμοποιω μονο ribbon αν δεν μπορω να χρησιμοποιησω συνδιασμο ribbon/dynamic... ;D,το 57αρι χρωματιζει πολυ στα μεσαια και προσωπικα δεν μου πολυαρεσει (πλεον...τα χρονια τα παλια αυτο...ξεραμε ...αυτο εμπιστευομασταν.. ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
IraklisZS Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 εγώ πάντως τη δουλειά μου την έκανα μια χαρά με αυτό http://www.thomann.de/gr/behringer_xm8500.htm αν δηλαδή τα υπόλοιπα που διαθέτεις στην αλυσίδα της ηχογράφησης αλλά και του ήχου της κιθαρας, ίσως δεν χρειάζεται να δώσεις 70+ για μικρόφωνο. δες εδώ ηχογραφημενα κλιπ με το παραπανω μικροφωνο http://www.noiz.gr/index.php?topic=175578.msg424479#msg424479 a classic player now...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Παράθεση ίσως δεν χρειάζεται να δώσεις 70+ για μικρόφωνο. Μπορει οχι αλλα μπορει και να χρειαζεται να δωσεις και ΠΟΛΛΑ παραπανω....το ειδος και η ποιοτητα του μικροφωνου παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο στο τελικο αποτελεσμα (ο μονος παραγων που παιζει ακομα μεγαλυτερο ρολο ειναι η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ του) εδω εχει ενα ωραιο αρθρο για αρχαριους http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=66 καθως και εδω πολλες και χρησιμες πληροφοριες http://www.noiz.gr/index.php?topic=169004.0 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
freerock1974 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Eγω παλι πιστευω οτι τεραστιο ρολο παιζει η προενισχυση. Γραφω με 57αρι αλλα το βρισκω λιγο ''σκληρο'' γενικα.(Τονισμενα μεσαια κτλ) Πολλες φορες βεβαια αυτο ειναι το ζητουμενο μου... Ειναι τι θελει ο καθενας. Παντως με εβαλες λιγο στην περιεργεια Superfunk,να παρω ενα t-bone ribbon κι ας το βαλω στον τοιχο για ντεκορ αν δεν κανει.. ;) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
IraklisZS Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 19 Μαΐου 2011 Στις 19/5/2011 στις 10:29 ΠΜ, Superfunk είπε Μπορει οχι αλλα μπορει και να χρειαζεται να δωσεις και ΠΟΛΛΑ παραπανω....το ειδος και η ποιοτητα του μικροφωνου παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο στο τελικο αποτελεσμα (ο μονος παραγων που παιζει ακομα μεγαλυτερο ρολο ειναι η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ του) εδω εχει ενα ωραιο αρθρο για αρχαριους http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=66 καθως και εδω πολλες και χρησιμες πληροφοριες http://www.noiz.gr/index.php?topic=169004.0 θα διαφωνήσω με το οτι η ποιότητα του μικροφώνου παιζει τεραστιο ρόλο, στο τελικό αποτέλεσμα (φυσικά αν δε μιλαμε για τεραστιο ευρος ποιοτήτων) και θα συμφωνησω οτι η τοποθέτηση παιζει ίσως το μεγαλύτερο ρόλο. τα παραπάνω τα λέω με την μικρή μου εμπειρία και γνωριζοντας την τεραστια εμπειρία που εχεις εσυ στο θέμα, απλά εγώ στις ηχογραφήσεις μου με το μπερινγκερ καταλαβα πως η ποιοτητά του δε μου σταθηκε πουθενα εμπόδιο. Η ελλειψη εμπειριας, γνωσεων κλπ ναι. εχει δηλαδη πολυ να κανει με ΤΙ ειδους ηχογραφηση (ποσο "καλη") θες να κανεις. a classic player now...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση