The Genius Loci Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2011 Μαζι σου. Όχι φίλε. Όχι φίλε. Εσύ να περιμένεις το δικό σου και να τα αφήσεις αυτά τα κουμμουνιστικά περί κοινοκτημοσύνης. :P :P Με λίγα λόγια: ΜΕΓΕΙΑ!! :) :) :) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
grorig Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2011 Thanks man. 8) Όχι φίλε. Όχι φίλε. Εσύ να περιμένεις το δικό σου και να τα αφήσεις αυτά τα κουμμουνιστικά περί κοινοκτημοσύνης. :P :P Ευχομαι καλη αναρρωση ;D
Marillion Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2011 Πω πω σελιδες...!!!! Παει καλα το θεμα βλεπω!! :) Μολις εβαλα το νεο firmware στο ultra κ περιμενω τον Mr Loci να το τεσταρει!! Αυτην την φορα με πολυ air μιας κ ειναι αδερφακι με τον ART κ την καμπινα με το delta pro! Aν φερει μαλιστα κ αυτην την νεα orange strat του θα του ειμαι ευγνωμων.Σαν να αλλαξαν λιγο τα presets ( πιο επιθετικες οι χαμηλες) αλλα μπορει να κανω κ λαθος μιας κ οι χαμηλες εντασεις λογω ωρας δεν επιτρεπουν ασφαλη συμπερασματα! Κ μια ενδιαφερον απαντηση του Cliff για το sampling rate (Δεν προλαβα να δω αν απαντηθηκε καπου) Why did you leave digital i/o at 48khz? If you want a different rate, let your computer resample. Modelers always have a native sample rate. If they are offering different output sample rates then they are just resampling. Modern software resamplers are better. Παντως ειμαι περιεργος να ακουσω ποσο καλυτερο ειναι το G2 amp modeling απο το υπαρχον. Η ολη περιγραφη του Virtual Vacuum Tube technology οπως το λεει μου θυμιζει τα λεγομενα του Cliff οταν ανακοινωνε το ''παλιο'' :( axe! Lets ...Rock!
The Genius Loci Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Πω πω σελιδες...!!!! Παει καλα το θεμα βλεπω!! :) Μολις εβαλα το νεο firmware στο ultra κ περιμενω τον Mr Loci να το τεσταρει!! Αυτην την φορα με πολυ air μιας κ ειναι αδερφακι με τον ART κ την καμπινα με το delta pro! Aν φερει μαλιστα κ αυτην την νεα orange strat του θα του ειμαι ευγνωμων.Σαν να αλλαξαν λιγο τα presets ( πιο επιθετικες οι χαμηλες) αλλα μπορει να κανω κ λαθος μιας κ οι χαμηλες εντασεις λογω ωρας δεν επιτρεπουν ασφαλη συμπερασματα! Κ μια ενδιαφερον απαντηση του Cliff για το sampling rate (Δεν προλαβα να δω αν απαντηθηκε καπου) Why did you leave digital i/o at 48khz? If you want a different rate, let your computer resample. Modelers always have a native sample rate. If they are offering different output sample rates then they are just resampling. Modern software resamplers are better. Παντως ειμαι περιεργος να ακουσω ποσο καλυτερο ειναι το G2 amp modeling απο το υπαρχον. Η ολη περιγραφη του Virtual Vacuum Tube technology οπως το λεει μου θυμιζει τα λεγομενα του Cliff οταν ανακοινωνε το ''παλιο'' :( axe! Θα τα πούμε όσο πιο σύντομα μπορώ αδελφέ! Σχετικά με το resampling, υποθέτω ότι εννοεί πως δεν πρόκειται έτσι κι'αλλιώς για real time επεξεργασία ατην οποία τα DSP θριαμβεύουν, και δεν νομίζω να υπάρχει τρόπος να γίνει και με παράλληλη επεξεργασία έτσι κι'αλλιώς. Κάθε δείγμα πρέπει να μεταφραστεί σειραϊκά. (το παραπάνω αποτελεί σε μεγάλο βαθμό speculation, οπότε ας με διορθώσει παρακαλώ κάποιος που γνωρίζει καλύτερα). Οπότε εννοεί πως οι αλγόριθμοι σε ένα DAW μπορούν να κάνουν καλύτερα τη δουλειά χρησιμοποιώντας την επεξεργαστική ισχύ του υπολογιστή. Το σίγουρο είναι πως οι AD/DA converters είναι οι ίδιοι με το Axe-I και θα κόστιζε πολύ παραπάνω αν τους άλλαζε. Αλλάχτηκαν πάντως όλα τα αναλογικά κυκλώματα πριν και μετά απ'αυτούς. Για το VVT (σαν τεχνολογία της... Honda ακούγεται!) δεν μπορούμε να ξέρουμε λεπτομέρειες φυσικά, το σίγουρο είναι πως οι αλγόριθμοι έχουν ξαναγραφεί με νέα λογική. Δεν φαντάζομαι όμως ότι οι διαφορές είναι, π.χ. στα ίδια επίπεδα με το POD X3 vs POD HD. Εδώ, σε αντίθεση με τη Line6, η επεξεργαστική ισχύς είναι ΠΟΛΥ υψηλότερη. Άρα ο Cliff δεν είχε ανάγκη να επικεντρωθεί σε πολύ "επαναστατικές" αλλαγές στον κώδικα. Στη θέση του θα τον έκανα πιο συντηρήσιμο και απ'όσο λέει ένα από τα πράγματα που έκανε είναι αυτό. Χρησιμοποιεί κυρίως C στον προγραμματισμό (με αρκετά κομμάτια assembly) αντί για C++ για να μην έχει το overhead των κλάσσεων, και φτιάχνει δικές του "ψευδοκλάσσεις" χρησιμοποιώντας structs. Έτσι όλα τα στοιχεία είναι "objects" (π.χ. ένα effects block). If you ask me, λίγο... 90s κατάσταση αλλά σίγουρα σε τέτοιο περιβάλλον γλυτώνει πολύ μνήμη. Οι αλλαγές θα πρέπει λοιπόν να έχουν να κάνουν με την ελευθερία που δίνει η πολύ περισσότερη μνήμη + η "παράλληλη" επεξεργασία με τους δύο επεξεργαστές. Για το latency λόγω 2 επεξεργαστών, λέει ότι είναι "a couple hundrend microseconds" που είναι πραγματικά λίγο (σαν να κάθεσαι μερικά εκατοστά πιο μακριά από τον ενισχυτή). Εξυπακούεται βεβαίως, ότι όλα αυτά αφορούν το firmware ver. 1.0 ή κάπου εκεί. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
The Genius Loci Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Και ένα πολύ διασκεδαστικό, αν και λίγο πικρόχολο, comic για το Axe: Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
Marillion Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Παντως εαν δεν υπηρχε κ το VVT G2 turbo klp klp klp δεν θα ειχε νοημα κ το axe II ακομα κ 8 πυρηνο να το εκανε. Μια hardware αναβαθμιση δεν συνιστα απο μονη της a step beyond. Aυτο που θελω να πω ειναι πως εκει που ειχε φτασει το modeling ο Cliff ισως ( λεω ισως) να μην ειναι αντιληπτες ουτε καν ανιχνευσιμες αυτες οι διαφορες. Κ σιγουρα δεν θα μπορει να ισχυριστει κατι καλυτερο για καποιο axe ΙΙΙ ας πουμε, οταν απαντωντας σε σχετικη ερωτηση στο fractal forum ισχυριζεται 100% realism στο ηχητικο αποτελεσμα του axe II. Lets ...Rock!
The Genius Loci Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Aυτο που θελω να πω ειναι πως εκει που ειχε φτασει το modeling ο Cliff ισως ( λεω ισως) να μην ειναι αντιληπτες ουτε καν ανιχνευσιμες αυτες οι διαφορες. Κ σιγουρα δεν θα μπορει να ισχυριστει κατι καλυτερο για καποιο axe ΙΙΙ ας πουμε, οταν απαντωντας σε σχετικη ερωτηση στο fractal forum ισχυριζεται 100% realism στο ηχητικο αποτελεσμα του axe II. Έτσι είναι νομίζω κι εγώ. Βασικά σε κάποιο σημείο είπε (το παρέθεσα μερικές σελίδες πιο πριν) ότι, πολύ απλά, το Ultra είχε φτάσει περίπου στα όρια των αναβαθμίσεων που μπορούσε να δεχτεί, από άποψης hardware. Κακά τα ψέματα, από κάποιο firmware και μετά, τα "bugs" είχαν πρακτικά διορθωθεί όλα, διάφορα πράγματα που ζητούσαν οι χρήστες υλοποιήθηκαν, κλπ. Σας έβλεπα να περιμένετε το καινούργιο firmware και πρακτικά είχε μια "μετρήσιμη" βελτίωση <0.5% το κάθε νέο τέτοιο. Είναι αρχή σε κάθε εταιρία που παράγει (ειδικά) software, ή software related προϊόντα, ότι πρέπει να ξεκινήσεις το R&D για την επόμενη έκδοση, την ίδια μέρα που θα έχεις... την τρεχουσα έκδοση στην αγορά. ;) Έτσι ο Cliff προφανώς δούλευε αυτά τα 3 χρόνια σε διάφορες υποθέσεις για το πως μπορεί να είναι το Axe-II και το αποτέλεσμα το είδαμε πριν μερικές μέρες. Αυτή τη στιγμή βέβαια, ΔΕΝ έχει ανάγκη να βιαστεί για το επόμενο Axe, το οποίο μάλιστα πιθανώς να έχει τελείως διαφορετική φιλοσοφία. Εκτός από την απολύτως απίθανη περίπτωση κάποιος μεγάλος παίκτης να αποφασίσει να ασχοληθεί με το high end modeling (π.χ. η Eventide ή η TC, πιθανώς με κάποια εξαγορά νέας τεχνολογίας όπως της Kemper), στην συγκεκριμένη αγορά παίζει μόνος του. Νομίζω πως είναι η περίοδος κεφαλαιοποίησης της επένδυσης, και στον επόμενο χρόνο θα δούμε άλλες "παράλληλες" μηχανές στον τιμοκατάλογο της εταιρίας. Έγραψα ήδη για FX only unit (που απορώ που δεν έβγαλε ακόμα), ακόμα και να κάνει μελλοντικά licensing την τεχνολογία του Axe-I σε κάποια άλλη εταιρεία παίζει σαν ενδεχόμενο. Για σκέψου ας πούμε να το πάρει η TC, να το βάλει σε floorboard, να το φτιάχνει στην Κίνα και να το πουλάει για 700-800€ λιανική? ;) Και βέβαια, το μόνο σίγουρο είναι πως θα γίνει πάλι πανικός με τα firmware updates... αρκεί να δει κάποιος την απάντηση του Cliff στην ερώτηση "πόσα μοντέλα ενισχυτών μπορούν να χωρέσουν στο νέο Axe". Η απάντηση ήταν: "bazzilions". ;D Τα οποία οι φρικαρισμένοι χρήστες είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι θα ζητήσουν! ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
audiokostas Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Ρε σκφίλος, και να σε πλήρωνε αυτός ο Cliff, ........ Σέκτα of Axe Worshippers ετοιμάζετε ; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
The Genius Loci Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Ρε φσκίλος, και να σε πλήρωνε αυτός ο Cliff, ........ Σέκτα of Axe Worshippers ετοιμάζετε ; Φίλοσ. Τα παίρνω απ'όσους περισσότερους μπορώ, πολλές δε φορές και παραλλήλως. Πριν λίγους μήνες μου τα ακούμπαγε η Line6 αλλά χάλασε η δουλειά. Their loss. Life is a bitch. 8) Οργάνωση σέκτας αναλαμβάνω δωρεάν, μόνο τα έξοδα. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
theoctapus Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2011 Χρησιμοποιεί κυρίως C στον προγραμματισμό (με αρκετά κομμάτια assembly) αντί για C++ για να μην έχει το overhead των κλάσσεων, και φτιάχνει δικές του "ψευδοκλάσσεις" χρησιμοποιώντας structs. :o Αν και μπορεί όντως να γλυτώσει κάποιους υπολογισμούς παραπάνω (χωρίς να είναι αυτό απαραίτητο, όλα εξαρτώνται από το πως γράφεις κώδικα) κάτι τέτοιο είναι προγραμματιστικό ατόπημα αν στόχος σου μεταξύ άλλων είναι και η συντηρησιμότητα και η επαναχρησιμοποιησιμότητα. Άσε που δυσκολεύει την επόπτευση του κώδικα με κάποιο δομημένο τρόπο (π.χ. UML). If you ask me, λίγο... 90s κατάσταση αλλά σίγουρα σε τέτοιο περιβάλλον γλυτώνει πολύ μνήμη. Όχι απαραίτητα. Υπάρχει λόγος που όλος ο κοσμάκης γράφει αντικειμενοστραφή κώδικα. Αν ήταν εξ ορισμού να θυσιάζουν μνήμη σε κάθε περίπτωση τότε δεν θα ήταν τόσο διαδεδομένη τακτική. Μην ξεχνάς, οι κλάσεις στις περισσότερες των περιπτώσεων οδηγούν σε λιγότερο κώδικα. Στην βιομηχανία των video games π.χ. όπου η C++ είναι η βασική γλώσσα, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) σε αντικειμανοστρεφή μοντέλο δουλεύουν και εκεί και αν θέλουν ταχύτητα που πεινάνε για framerate. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση