Should Not Be Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Πριν κάτι χρόνια δεν είχε γίνει θέμα με ορισμένα τραγούδια που ήταν φυσιολογικά στο Guitar Hero και ακουγόταν μιά χαρά ενώ στο CD ήταν κομπρεσαρισμένα τελείως?
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Zampination, στα κομμάτια που βάζεις για reference, μήπως το πικάρισμα γίνεται σε συγκεκριμένα σημεία μόνο και όχι στον μεγαλύτερο όγκο του τραγουδιού; Γνώμη μου, αν έχεις ένα κομμάτι με δύο-τρία "σκασίματα" πάνω από τα 0db και το υπόλοιπο είναι (οριακά) κάτω από 0db δεν τρέχει και τίποτα, αν το σύνολο ακούγεται καλά. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
zampination Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Zampination, στα κομμάτια που βάζεις για reference, μήπως το πικάρισμα γίνεται σε συγκεκριμένα σημεία μόνο και όχι στον μεγαλύτερο όγκο του τραγουδιού; Γνώμη μου, αν έχεις ένα κομμάτι με δύο-τρία "σκασίματα" πάνω από τα 0db και το υπόλοιπο είναι (οριακά) κάτω από 0db δεν τρέχει και τίποτα, αν το σύνολο ακούγεται καλά. Eδω μιλαμε για +5 ή και +7db Παντου!
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Eδω μιλαμε για +5 ή και +7db Παντου! Όχι αυτό πραγματικά είναι too much. Από περιέργεια, ποιό κομμάτι των behemoth έχεις δοκιμάσει; Θέλω να το δοκιμάσω κι εγώ. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
zampination Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Όχι αυτό πραγματικά είναι too much. Από περιέργεια, ποιό κομμάτι των behemoth έχεις δοκιμάσει; Θέλω να το δοκιμάσω κι εγώ. ov fire and the void. Eγινε λαθος παιδες! βιαστηκα να μιλησω χωρις να δω καλα! +0,5 ηταν, και πανω στο πανικο μου που τα δα ολα κοκκινα δεν το τσεκαρα σωστα!!! ::) Παντως οι kvelertak πατανε το +1,1 και behemoth στο +0,4
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Λέω κι εγώ, είναι δυνατόν; 'Ντάξει, +0,5 δεν είναι και τραγικό. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
Steab Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2011 To convertion σε mp3 σχεδόν πάντα σε hard limited μουσική δίνει peaks πάνω από 0db. Κανένας σοβαρός mastering engineer δεν λιμιτάρει πάνω απο 0db (λόγω digital clipping προφανώς) με το ceiling να κυμαίνεται συνήθως από -0.1db ως -0.3db. Οπότε αν βλέπετε παραπάνω, μάλλον βλέπετε τα artifacts του mp3. Γι' αυτούς που θέλουν να δουν το limiting, απλά κοιτάξτε τις κυμματομορφές και τις κορυφές τους! Όσο για το inflator, είναι ξεκάθαρα ένα enhancer/saturator και δεν πρέπει να συγχέεται με το oxford limiter ούτε να αντικαθιστά αυτό που κάνει ένα limiter. Πολύ σωστά ειπώθηκε οτι αρκετοί me's clipparουν τους (high end) κονβέρτορες τους, ως μέσο για δυνατότερα masters, στον πυρετό του loudness war. www.minorhead.com
BadBlock Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2011 Παιδια δεν γινεται να υπαρχει peak +0.5 ουτε +1.1 που λετε. O ψηφιακος ηχος σταματαει στα 0.0dBFS. Αυτο δεν τιθεται υπο συζητηση. Απο εκει και περα, καποιο λαθος γινεται στην μετρηση (λαθος μοναδα μετρησης;) ή στο audio signal path (ειναι σιγουρα full digital;).
zampination Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2011 OP Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2011 Παιδια δεν γινεται να υπαρχει peak +0.5 ουτε +1.1 που λετε. O ψηφιακος ηχος σταματαει στα 0.0dBFS. Αυτο δεν τιθεται υπο συζητηση. Απο εκει και περα, καποιο λαθος γινεται στην μετρηση (λαθος μοναδα μετρησης;) ή στο audio signal path (ειναι σιγουρα full digital;). Τι ακριβως εννοεις οτι σταματαει στα 0? Μπορεις να το διευκρινησεις αυτο?
BadBlock Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2011 Τι ακριβως εννοεις οτι σταματαει στα 0? Μπορεις να το διευκρινησεις αυτο? Η μοναδα μετρησης του level στον ψηφιακο ηχο ειναι τα dBFS. Σημαινει Decibels relative to Full Scale και η μεγιστη τιμη (δυνατοτερο σημα) που μπορει να υπαρξει σε αυτην την μοναδα μετρησης αντιστοιχει σε 0dBFS. Δεν γινεται να παει δυνατοτερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση