freerock1974 Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Και δεν θα μπορούσε να φύγει άλλη μέρα. Μόνο τέτοια μέρα. Την Παγκόσμια Μέρα Γέλιου. Πωωω... Κουφαθηκα τωρα ,μιλαμε... Για δε ρε παιχνιδια της μοιρας απιστευτα... Α ρε τεραστιε Βεγγο απιστευτε,αφηνεις πισω σου ενα ματσο ματαιοδοξους που τραπεζωνονται για να μας δειχνουν τη μαπα τους στο γυαλι. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
gkou Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Μου έκανε ανέκαθεν εντύπωση το πόσο μετριόφρων και ταπεινός ήταν... Τελικά έτσι είναι όλοι είναι οι Μεγάλοι Άνθρωποι... https://myspace.com/gkou
Spyros Delta Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Καλο ταξιδι αγαπημενε μου Θαναση. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ ---------------------------------------------------------------- Η είδηση για το θάνατο του Θανάση Βέγγου στα δέκα πρώτα θέματα παγκοσμίως. Η είδηση για το θάνατο του Θανάση Βέγγου κατέκλυσε τα κοινωνικά δίκτυα. Όμως αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες ώρες δεν έχει προηγούμενο. Το Twitter ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για τα 10 θέματα που συζητιούνται (trending topics) από τους χρήστες του σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι συζητήσεις και οι αναφορές στο μεγάλο ηθοποιό πολλαπλασιάστηκαν τόσο που το όνομα του Βέγγου μπήκε στα δέκα πρώτα παγκοσμίως. Την τελευταία ώρα άνθρωποι από όλο τον κόσμο αναρωτιούνται τι σημαίνει «Θανάσης Βέγγος» και Έλληνες που διαμένουν στην Ελλάδα ή και έξω σπεύδουν να εξηγήσουν σε φίλους και αγνώστους τι σήμαινε και τι ήταν ο καλλιτέχνης του θεάτρου και του κινηματογράφου κάνοντας share φωτογραφίες, βίντεό του και τις σελίδες στο imdb και τη Wikipedia που φιλοξενούν τη βιογραφία και το έργο του. Κάτι που αδυνατεί να κάνει η Brighton_Baby: «Ιt is impossible to describe Θανάσης Βέγγος in 127 characters...»(«είναι αδύνατο να περιγράψεις τον Θανάση Βέγγο σε 127 χαρακτήρες», τόσους περίπου χαρακτήρες φιλοξενεί κάθε ανάρτηση στο Twitter). Η ChelaLoeters από την Ολλανδία και ο ahandgesture αναρωτιούνται: «What the heck is "Θανάσης Βέγγος"?» και ο pCole95 από την Ιαπωνία λέει: «Idk (δεν ξέρω) who he is, but R.I.P. Θανάσης Βέγγος» ενώ και οι θαυμαστές του διαδικτυακού φαινομένου Justin Bieber (WeBieberFans) αναρωτιούνται: «Who's Dis?? Θανάσης Βέγγος , He's trending». Η Artemis A σημειώνει «Θανάσης Βέγγος is trending in twitter and will always be trending in our hearts» (είναι σήμερα δημοφιλές θέμα στο Twitter θα είναι όμως πάντα δημοφιλής στις καρδιές μας) ενώ ο BaaS_GR αναφέρει: «Ύστερα από χρόνια νιώθουμε λίγο εθνικά υπερήφανοι γιατί οι ξένοι προσπαθούν να μάθουν τι είναι Θανάσης Βέγγος. Φλίπαραν όλοι με το greek trending topic». Καθώς περνά η ώρα, οι χρήστες του Twitter ενημερώνονται και ενημερώνουν. Ο Blazethecat γράφει: «Now i know, Θανάσης Βέγγος is Thanasis Veggos, a Greek actor who passed away at the age of 84» («τώρα ξέρω τι είναι ο Θανάσης Βέγγος»). πηγη : http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231106428 R.I.P. http://4.bp.blogspot.com/_uw9_bDcNeMY/Su3AHXuHw2I/AAAAAAAAC1k/EtNhbLe00SA/s640/%CE%B2%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CE%BF%CF%82+lex-eikon+001.jpg[/img] Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
S9F Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Άξιος. "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"
theoctapus Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2011 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2011 Αυτός ήταν ο πραγματικός θεός της μπάλας, όχι ο φλώρος ο Μέσι. :) http://www.sport24.gr/football/to_video_me_ton_veggo_na_paizei_podosfairo.853516.html Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
βα Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2011 Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2011 Νεκρανασταινω το θεμα γιατι σημερα επεσα πανω σε ενα αρθρο για τον θανατο του βεγγου και ειπα να το ποσταρω και εδω. Εγκώμιο της ανθρώπινης καλοσύνης (για τον Θανάση Βέγγο) Ο θάνατος του Θανάση Βέγγου –του Ντίνου Ηλιόπουλου πριν από δέκα χρόνια, του Μίμη Φωτόπουλου πριν από είκοσι πέντε (κιόλας…)– διατάραξε το ισοζύγιο της ανθρώπινης καλοσύνης στη μικρή μας χώρα. Είναι βέβαιο ότι καινούργιοι αξιαγάπητοι άνθρωποι γεννιούνται και μεγαλώνουν: άνθρωποι χαρισματικοί και γενναιόδωροι που κάνουν τον κόσμο λίγο καλύτερο. Ωστόσο, για πολλούς από μας που μεγαλώσαμε με τον ελληνικό κινηματογράφο –τον οποίο είδαμε και εκτιμήσαμε post mortem στην τηλεόραση– θάνατοι σαν αυτούς είναι κάτι περισσότερο από φυσικά γεγονότα, από αφορμές πένθους. Ο πρόσφατος θάνατος του Θανάση Βέγγου αφήνει, όπως συνηθίζουμε να λέμε, ένα κενό: μόνο που αυτή τη φορά είναι κοινωνικό κενό· ο Έλληνας που ζωγράφιζε ο Θανάσης Βέγγος δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει η καλοσύνη, η ψυχική ευγένεια, το φιλότιμο, η αυτοθυσία, το χιούμορ, η φιλία. Όπως λέει, ανεπίγνωστα, το τραγουδάκι του Διονύση Σαββόπουλου «είπα γεια χαρά σου στον Αντύπα κι άφησα ξωπίσω μου μια τρύπα», ο Θανάσης Βέγγος άφησε ξωπίσω του μια τρύπα: την ανυπαρξία των αρετών οι οποίες, για μια στιγμή του χρόνου –για μια στιγμή μονάχα– φαίνονταν ότι θα έκτιζαν τη μοντέρνα Ελλάδα. Μεγάλωσα απότομα μέσα σ’ αυτή τη στιγμή όπου άνθιζε το όνειρο της δημοκρατίας· η αριστερά ήταν δημοκρατική (το ΚΚΕ ήταν παράνομο) και στον κινηματογράφο πίναμε ταμ-ταμ, ένα φτωχό υποκατάστατο της Κόκα Κόλα. Δεν υπάρχει τίποτα να νοσταλγήσει κανείς εκτός από μια χούφτα προτροπές: αγάπα τον πλησίον σου, μην προδίδεις τους φίλους σου, μην προδίδεις καν τους εχθρούς σου... Αγάπα τα ζώα και τα δέντρα, τη γειτονιά σου, την πόλη σου... Βγες απ’ τον δρόμο σου για να βοηθήσεις τους άλλους... Κι από μια χούφτα αξίες που καταλήγουν σε μία και μοναδική: στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Έχουν μείνει λιγοστοί από εκείνο τον κύκλο των ανθρώπων που είχαν αυτές τις αξίες, που τις διατηρούν ακόμα, που θα τις διατηρούν μέχρι το τέλος. Τι κρίμα που τα παίρνουμε όλα τόσο ελαφρά, που χασκογελάμε, που ανοητεύουμε, που γκρινιάζουμε, που γερνάμε μοχθηροί και άφρονες: οι ταινίες του Θανάση Βέγγου θα μπορούσαν να μας δώσουν τα απαραίτητα μαθήματα ζωής – είμαστε όμως ανεπίδεκτοι. Και παρότι ο Βέγγος δεν έχασε ποτέ τη δημοτικότητά του, δεν φαίνεται να μάθαμε τίποτα από τη φιλοσοφία και τα ηθικά του γνωρίσματα. Δεν επρόκειτο μόνο για έναν κωμικό ηθοποιό με δραματικούς τόνους – χωρίς ωστόσο κανένα μελοδραματισμό: επρόκειτο για έναν ολόκληρο κόσμο από τόλμη («Ξέρεις από βέσπα; Ξέρεις από βέσπααααα;;!!!»), («Η μητέρα σου πέθανε μόλις σε γέννησε» - «Γιατί, μήπως με δείξατε απότομα;»), αισιοδοξία, ανεξάντλητη ενέργεια –σχεδόν μανιακή: σαν όλους τους μεγάλους του slapstick–, τιμιότητα, παλικαριά· ένας ολόκληρος κόσμος όχι όπως «είναι» αλλά όπως «θα έπρεπε να είναι». Ως ηθοποιός ήταν η συνέχεια του Καραγκιόζη προτού η λέξη αρχίσει να σημαίνει –όχι τυχαία– τον γελοίο, κατάπτυστο Ελληνάρα: ο Βέγγος υπομένει τα πάντα· συμπληρώνει τα σενάρια με σκληρά παθήματα, με τις κακουχίες του φτωχού ανθρώπου που αναζητεί μια αγνή και απλή ευτυχία. Ο ελληνικός κινηματογράφος της δεκαετίας του ’50 και του ’60 ήταν ένα προνόμιο για μας τους θεατές της πρώιμης τηλεόρασης: στις κωμωδίες γελούσαμε, στα δράματα πάλι γελούσαμε. Υπήρχαν τολμηροί ηθοποιοί και συντηρητικοί ηθοποιοί – όχι ως άτομα, ως κινηματογραφικά πρόσωπα. Υπήρχαν «καλοί» και «κακοί»· γόητες και γόησσες· υπήρχαν κι απολαυστικά κουτορνίθια. Τίποτα όμως δεν έφτανε τον ερωτευμένο Βέγγο, τον ειδικό στα χειροφιλήματα και στα υποκοριστικά· τίποτα δεν έφτανε τον Βέγγο ταλαίπωρο πολίτη, αδιάφθορο, ατυχηματοθηρικό, κατάπληκτο μπροστά στις σπάνιες κι απρόσμενες αναλαμπές της τύχης. Η τύχη, στο τέλος, τον επιβράβευε: κέρδιζε το κορίτσι –που προτιμούσε έναν καλό σύζυγο από έναν λάγνο εραστή– και έκανε με κέφι και φαντασία όλες τις δουλειές (σερβιτόρος, δάσκαλος οδήγησης, θυρωρός, παιδί φαρμακείου, φωτογράφος, κρεοπώλης) κι όλες τις αγγαρείες (όπως, ας πούμε, να θεραπεύει το κρύωμα της δεσποινίδας Κουφοπούλου με βεντούζες!). Ο άνθρωπος που έτρεχε –που του «έβγαινε το λάδι»– μέσα σ’ έναν κόσμο ο οποίος, παρ’ όλ’ αυτά, είχε κάποιο μυστικό και θαυμαστό νόημα. Εμείς, το 2011, διαμαρτυρόμαστε για το «τρέξιμο» και δεν κάνουμε όλες τις δουλειές· κάνουμε μόνον όσες πιστεύουμε ότι ταιριάζουν στα λαμπρά προσόντα μας και στα αβρά μας χέρια. Εξάλλου, έχουμε ξεχάσει ότι το χιούμορ, για να είναι χιούμορ, ξεκινάει αναγκαστικά από τον εαυτό μας: στις σημερινές θεατρικές σκηνές (έτσι κι αλλιώς η κινηματογραφική κωμωδία είναι πια σχεδόν ανύπαρκτη στην Ελλάδα) εμφανίζονται δημαγωγοί που καταγγέλλουν τα κακώς κείμενα τα οποία τροφοδοτούν και τα οποία καθρεφτίζουν. απο εδω το αρθρο! http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/346/%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%8E%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B2%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CE%BF Λούμπεν Τρολλεταριάτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση