Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Α ναι. Πιστεύω όμως ότι οι μετρονόμοι είναι ένα πολύ ωραίο εργαλείο.

Κάποτε θα πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε.  ;D

Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

Γαμώτο... Εμείς τελικά θα 'πρεπε να έχουμε παίξει μαζί!

Something Wicked This Way Comes

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

μα ακριβως για να ΜΗΝ κανω editing γραφω παντα με μετρονομο, ωστε να μπορω να βαλω οτι sequenced part θελω....μετα  ;)

 

LIVE είπαμε όπως τον παλιό καλό καιρό ;)

 

Πλάκα κάνω και εμείς βάζουμε όσο λιγότερο μπορούμε δεύτερα χεράκια στην κιθάρα, αλλά όχι προς θεού δεν χρησιμοποιούμε τα μηχανήματα του διαβόλου ;D ;D ;D

Δημοσιευμένο

μπα,εμεις ΠΑΝΤΑ ετσι γραφουμε απλα..ακουμε ταυτοχρονα ΚΑΙ το μετρονομο,συνηθως μαλιστα ο μονος που τον ακουει ειναι ο ντραμμερ και εμεις παιζουμε πανω του

Στο πρωτο μισο συμφωνω.

Το ντραμερ δεν τον "χρησιμοποιω" ποτε σαν μετρονομο.

Οχι πως δεν τον "εμπιστευομαι", αλλα κι αυτος μουσικος ειναι (ας πουμε  ;D) και πρεπει να παιξει και λιγο πιο ελευθερα, οχι να κανει το μετρονομο, τεμπο: τσουπα τσουπα τεμπο, μπρεικ: ντουκου νουκου νουκου, συνεχως.

Ενα απο τα καλα αυτης της μεθοδου ειναι οταν ειχε τυχει τις εποχες που γραφαμε ολοι μαζι βασεις στα κομματια, να εχουμε παιξει ενα κυκλο καλο ολοι μαζι, μονο που στο τελος εφυγε λιγο ο ντραμερ και ο ηχοληπτης ζητησε να το ξαναγραψουμε. Εγω ειχα κανει πολυ καλο take και δεν ηθελα να παει χαμενο.

Ημουν σιγουρος οτι ημουν σωστος ρυθμικα με το μετρονομο και ζητησα να μην ξαναγραψω το δικο μου take.

Ο ηχοληπτης ακουσε μονο κιθαρα-μετρονομο και συμφωνησε οτι δεν ειχα "παραστρατησει"  και το κρατησε ;)

 

Γενικα και εγω αυτοδιδακτος ειμαι και δεν ειχα μελετησει ποτε με μετρονομο, εκτος και αν θεωρησουμε μετρονομο οτι "μελεταγα" πολυ πανω σε δισκους και κασσετες που μπορει να θεωρηθουν κατα καποιο τροπο μετρονομοι.

Η χρηση του μετρονομου στο στουντιο μου ηρθε πολυ φυσικα και ανετα απο την πρωτη φορα.

 

Και βεβαια συμφωνω επισης οτι δεν πρεπει να ειναι παντα σταθερη η ταχυτητα σε ενα κομματι.

Απλα θελει διορθωση και ο μετρονομος, οχι αφαιρεση του.

Δημοσιευμένο

Φιλε ανεξαρτητα απο το αν εισαι αυτοδιδακτος ή οχι απο τη στιγμη που μπορεις να ηχογραφησεις <<ευκολα>>καποια κομματια αξιοπρεπως απλα συγχαρητηρια. Αν αισθανεσαι οτι τα καταφερνεις χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια τοτε εχεις ενα ταλεντο οσον αφορα την αισθηση του ρυθμου και κατα τη γνωμη μου αξιοποιησε το οσο μπορεις καλυτερα. Αν θελεις να το αξιοποιησεις και να επεκτεινεις τις δυνατοτητες σου πανω στα τυμπανα δουλεψε με μετρονομο, νομιζω θα σε οδηγησει και σε νεους ρυθμους(με επιφυλαξη η συμβουλη μου γιατι δεν ειμαι κι ο πιο εμπειρος). Μια απορια ομως, μηπως στα κομματια που ηχογραφησες ηταν πανω κατω στο ιδιο tempo? Προσωπικα εγω οταν δεν χρησιμοποιουσα μετρονομο η αληθεια ειναι πως κατα κυριο λογο επαιζα σε συγκεκριμενες ταχυτητες.  :-\

  • Guru
Δημοσιευμένο

Να κάνω κάποιες μικρές παρατηρήσεις στην πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.

 

Θυμάμαι κάποια χρόνια πρίν, όταν είχα ανακαλύψει το band in a box, έβαζα κομμάτια του real book (το έχει ολόκληρο μέσα) σε διάφορα tempo's, από πολύ αργά μέχρι πολύ γρήγορα και όλα τα ενδιάμεσα...

Αυτό που παρατήρησα ήταν πως ακόμα και στο ελεύθερο solo, υπήρχαν κάποιες ταχύτητες που το πράγμα κούμπωνε πολύ καλά, αλλά και κάποιες άλλες, που το πράγμα δεν γκρούβαρε με τίποτα, καί δεν ήταν τεχνικό το θέμα.

Το ίδιο γινόταν και στις πρόβες. Το ίδιο κομμάτι 5-6 bpm πιό κάτω ή πιο πάνω, ακουγόταν διαφορετικά. Κατέληξα στο συμπέρασμα πως το κάθε κομμάτι ζητάει τη δική του συγκεκριμένη περιοχή για να 'λάμψει', όπως το ίδιο συμβαίνει και στην επιλογή της τονικότητας. Κι εκεί το κάθε κομμάτι ζητάει τον τόνο του, αναλόγως βέβαια και της ενορχήστρωσης, αλλά αυτή είναι μία άλλη μεγάλη κουβέντα...

 

Τώρα μέσα από όλα αυτά τα χρόνια πρόβας και ηχογράφησης με μετρονόμο ή χωρίς, οι δικές μου παρατηρήσεις σε αυτό που λέμε σωστό timing και με λίγη δόση χιούμορ:

Οταν βιάζεσαι (να φύγεις γιατί άργησες) ΤΡΕΧΕΙΣ.

Οταν είσαι αγχωμένος ή γενικά αγχώδης τύπος, πάλι ΤΡΕΧΕΙΣ.

Αν πεινάς φάε, αν θέλεις τουαλέτα πήγαινε εγκαίρως, γιατί θα ΤΡΕΧΕΙΣ.

Αν 'στην πεί' ο ηχολήπτης ή ο συνάδελφος στο studio, γείωσέ τους γιατί θα ΚΟΥΝΑΣ.

Αν δεν ακούς καλά την μίξη, πάλι θα ΚΟΥΝΑΣ.

Αν πιείς παραπάνω στο live, θα ΤΡΑΒΑΣ.

 

Δυστυχώς τα παραπάνω, δεν τα αντιλαμβάνεσαι, παρά μόνο όταν ακούσεις τον εαυτό σου ηχογραφημένο και τότε θα είναι αργά...

 

Δημοσιευμένο

Τώρα μέσα από όλα αυτά τα χρόνια πρόβας και ηχογράφησης με μετρονόμο ή χωρίς, οι δικές μου παρατηρήσεις σε αυτό που λέμε σωστό timing και με λίγη δόση χιούμορ:

Οταν βιάζεσαι (να φύγεις γιατί άργησες) ΤΡΕΧΕΙΣ.

Οταν είσαι αγχωμένος ή γενικά αγχώδης τύπος, πάλι ΤΡΕΧΕΙΣ.

Αν πεινάς φάε, αν θέλεις τουαλέτα πήγαινε εγκαίρως, γιατί θα ΤΡΕΧΕΙΣ.

Αν 'στην πεί' ο ηχολήπτης ή ο συνάδελφος στο studio, γείωσέ τους γιατί θα ΚΟΥΝΑΣ.

Αν δεν ακούς καλά την μίξη, πάλι θα ΚΟΥΝΑΣ.

Αν πιείς παραπάνω στο live, θα ΤΡΑΒΑΣ.

 

Που να δεις αν έχεις πιει και κανένα ...ακατονόμαστο πόσο τραβάς ;). Δεν είναι τυχαίο που η ρέγκε είναι τόσο laid back...

 

Νομίζω ότι εσύ και ο ez κάνατε τα πιο εύστοχα σχόλια. Φυσικά, ούτε αυτό είναι τυχαίο...

 

Δυστυχώς τα παραπάνω, δεν τα αντιλαμβάνεσαι, παρά μόνο όταν ακούσεις τον εαυτό σου ηχογραφημένο και τότε θα είναι αργά...

Εκτός κι αν είσαι ο Donald Fagen το '76, γράφεις το Aja και έχεις έναν ολόκληρο χρόνο (και βάλε) studio time, πληρωμένο απο άλλους. ;D

Something Wicked This Way Comes

Δημοσιευμένο

Που να δεις αν έχεις πιει και κανένα ...ακατονόμαστο πόσο τραβάς ;). Δεν είναι τυχαίο που η ρέγκε είναι τόσο laid back...

 

 

Χαχαχα.Xάρη Λες να φταίει αυτό και βαριούνται να παίηουν steppers και παίζουν Half time????

 

Δημοσιευμένο

μπα,εμεις ΠΑΝΤΑ ετσι γραφουμε απλα..ακουμε ταυτοχρονα ΚΑΙ το μετρονομο,συνηθως μαλιστα ο μονος που τον ακουει ειναι ο ντραμμερ και εμεις παιζουμε πανω του

 

αυτο το κανουμε κυριως λογω του οτι συχνα  παιζουν και καποια sequenced tracks πισω απο τη  μπαντα οποτε χωρις μετρονομο γινεται το πανηγυρι της τρελλης... ;)

 

να σημειωσω επισης οτι ο καλος ντραμμερ ξερει να παιζει μπροστα,ακριβως πανω και πισω απο το μετρονομο (ο ΠΟΛΥ καλος παιζει..παντα πισω.... ;D)

 

σιγουρα τα...παλια τα χρονια κανεις δεν επαιζε με μετρονομο,ομως απο τη στιγμη που μπλεκεις με ηχογραφησεις ,παραγωγες κτλ ,και ειδικα αν κανεις mainstream μουσικη,στη ΣΗΜΕΡΙΝΗ εποχη απλα εισαι ..νεκρος  αν δεν τον χρησιμοποιεις....

 

φυσικα δεν εχω καμμια αντιρηση αν μια μπαντα σαν τους.....Zeppelin παιζει..χωρις μετρονομο...ομως ΠΟΤΕ μου δεν εχω απαντησει στην Ελλαδα μπαντα σαν τους Zeppelin ;D ;D,φερτους μου εσυ και τον πεταω τον μετρονομο απο το παραθυρο.... ;D

συγνωμη σας λεει τιποτα το γκρουπ των Socrates drunk the conium ? Νομιζω οτι αξιζει να πεταξεις το μετρονομο απο το παραθυρο γιατι οντως παιζανε καταπληκτικα.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...