Moderator LK Δημοσιευμένο 14 Μαρτίου 2011 Moderator Δημοσιευμένο 14 Μαρτίου 2011 ...για την ακρίβεια ο G.Emmerick ήταν αυτός που εισήγαγε το close & multimicing drum recording στους Beatles (και πιθανότατα στο Abbey Road εν γένει...) αντικαθιστώνας τον Norman Smith στην θέση του μηχανικού ήχου....και αφήνωντας πίσω του το "κλασσικό" 3 mic setup της εποχής (και των πρώιμων beatles άλμπουμ) ξεκίνησε να τοποθετεί κοντινά μικρόφωνα στο ταμπούρο και στα τομ φτάνωντας σταδιακά στα 10-12 μικρόφωνα του "abbey road" Οκ. Αλλά τώρα θα σκάσω, στον ύπνο μου το είδα; ;D Δεν μιλάω για routine recording στα “abbey road”, απλά νομίζω έκανε και κάποια takes με ένα mic. Επιφυλάσσομαι να το ψάξω τις επόμενες ημέρες. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 OP Guru Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Οκ. Αλλά τώρα θα σκάσω, στον ύπνο μου το είδα; ;D Δεν μιλάω για routine recording στα “abbey road”, απλά νομίζω έκανε και κάποια takes με ένα mic. Επιφυλάσσομαι να το ψάξω τις επόμενες ημέρες. ...σίγουρα δεν το είδες στον ύπνο σου :) Υπάρχουν απίστευτες ιστορίες σχετικά με το πως έχουν ηχογραφηθεί τα τύμπανα σε άπειρα κομμάτια ειδικά από μπάντες όπως οι Beatles, Beach Boys, Zeppelin, The Who και άπειροι ακόμη.... από το When the Levee Breaks των Zeppelin και την ηχογράφηση των τυμπάνων στον διάδρομο έξω από το recording room με μόνο 2 μικρόφωνα ως αποτέλεσμα τυχαίας ανακάλυψης (by the way ηχογραφήθηκε από τον Andy Johns, αδερφό του Glyn Johns περί ου ο λόγος στο συγκεκριμένο τόπικ) έως το κλασσικό break στο In the air tonight του P.Collins στο πέτρινο δωμάτιο του Townhouse που προσδιόρισε σε μεγάλο βαθμό των ήχο των τυμπάνων μιας ολόκληρης δεκαετίας (και πάλι αποτέλεσμα "ατυχήματος" μέσω του listen mic compressor μιας ssl 4000). ....και χιλιάδες ακόμη πανέμορφες ιστορίες....ίσως κάποιες λίγο "φουσκωμένες" ίσως κάποιες εντελώς φανταστικές..... Το νόημα πίσω από όλα αυτά όμως παραμένει αφενός η τεράστια σημασία και συμμετοχή του χώρου στην τέχνη των ηχογραφήσεων και αφ'ετέρου η καταλυτική συμμετοχή στο επιτυχημένο και μοναδικό αποτέλεσμα του πειραματισμού και της διαρκούς αναζήτησης ανήσυχων ανθρώπων (μηχανικών και μουσικών) πέρα από την (αναγκαία και πάντα επιθυμητή) γνώση και εφαρμογή των καθιερωμένων. ...πάρτε και ένα τελευταίο βιντεάκι check my websitehttps://www.mixingnik.com
haryy Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Ωραίο θέμα παιδιά! Αν και δεν είμαι πολύ οπαδός της Glyn Johns, μου αρέσουν οι ηχογραφήσεις με λίγα μικρόφωνα και ειδικά αν ο χώρος (το σημαντικότερο) έχει καλές προδιαγραφές και μουσικό ήχο, τότε τα close mics μπορούν να γίνουν συμπληρωματικά αν όχι προαιρετικά. Η Glyn Johns όντως μου αφήνει μια εντύπωση κενού χώρου στο κέντρο και έτσι καταλαβαίνω απόλυτα την τοποθέτηση μικροφώνου από τον Νικόδημο μπροστά ακριβώς από τα τύμπανα για να παίξει τον διπλό ρόλο γεμίσματος κέντρου/ενίσχυσης χαμηλών κάσας Πάντως πιστεύω ότι ακόμη και με 2 μικρόφωνα μπορείς να πετύχεις ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Αυτό το κατάλαβα στον καινούργιο μας χώρο που τον επιμεληθήκαμε ειδικά για τα τύμπανα. Στις δοκιμές μας με τα room mics, τολμώ να πω ότι πλησίασα πολύ (τυχαία φυσικά) στον zeppelin ήχο με 2 room mics σε ortf (ή spaced pair δεν θυμάμαι καλά). Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε ευχάριστα και με έπεισε ότι μάλλον το live room "έκατσε" καλά που λέμε. (ακολουθεί wav δείγμα για να πάρετε μια ιδέα) Νικόδημε να μην ξεχάσω να σε ευχαριστήσω και εγώ για τα δείγματα με τον εξαίρετο ντράμμερ. Αλήθεια θα κάνεις κάποιο project ή ήταν απλές δοκιμές? test_room_recording_emmono_grizo_studio.wav http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
digisilence Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Γενικά περάσαμε πολύ ώρα κουνώντας μικρόφωνα, πάνελς και ανοιγοκλείνωντας πόρτες ;D Θα παρω 2 πορτες, μερικα πανελ και τον ΝΤΡΑΜΕΡ σου! ;D Ενα αποτελεσμα που αναδεικνυει την ομορφια της λιτοτητας οταν αυτη ερχεται σε συνδιασμο με την γνωση και την λογικη. Μπραβο σας! Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!
digisilence Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε ευχάριστα και με έπεισε ότι μάλλον το live room "έκατσε" καλά που λέμε. (ακολουθεί wav δείγμα για να πάρετε μια ιδέα) ΕΕεεεπππ που πας. Σειρα μου τωρα. Για δωσε λεπτομεριες ;D Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!
haryy Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 ΕΕεεεπππ που πας. Σειρα μου τωρα. Για δωσε λεπτομεριες ;D Το μόνο που θυμάμαι είναι τα mics ;D ;D Αkg c2000B http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
digisilence Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Ανπιστευταμπλ ;D Βρε θηριο δεν θυμασαι?!?! Χχχουμμμ. Η πολλα μικ εχεις η... μονο αυτα τα 2! ;) Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!
haryy Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Είπαμε..2 mic technique...το συγκεκριμένο ζευγάρι το χρησιμοποιώ πάντοτε για stereo room. :) Στα τύμπανα φτάνω ως τα 14 αλλά το συγκεκριμένο δείγμα είναι 2. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
digisilence Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δεν ανοιγεις νεο θεμα ως προς το "...το live room "έκατσε" καλά..." γιατι αυτο μαλλον το παρασπαμαραμε? ::) Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!
haryy Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2011 Δεν ανοιγεις νεο θεμα ως προς το "...το live room "έκατσε" καλά..." γιατι αυτο μαλλον το παρασπαμαραμε? ::) To 'xω σκοπό αλλά με συνοδεία ..φωτορομάντζου. :D http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση