IonK Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 καλησπερα κοσμε. εχω την εξής απορια.. ανάμεσα στις 3 αυτες καμπίνες (οι οποίες περιέχουν ακριβώς τα ίδια ηχεία, 12" Celestion Vintage 30) που βρισκεται η 300ων ευρω διαφορα;; στα ξυλα; και θα ειναι τοσο εμφανης ηχητικα;; http://www.thomann.de/gr/harley_benton_g212_vintage.htm http://www.thomann.de/gr/orange_ppc212_gitarrenbox.htm http://www.thomann.de/gr/engl_e212vh_gitarrenbox.htm
Gaoutso Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Με πρωτη ματια παρατηρησα οτι εχουν διαφορες στο βαθος με την harley Benton να εχει το λιγοτερο (30 ποντοι έναντι 36 και 38 αντιστοιχα των αλλων 2). Έχουν και σαφή διαφορα στο βάρος οπότε κατασκευαστηκά ίσως οι πιο βαριές (28kg orange & 32 kg Engl έναντι 25kg Benton), να είναι και πιο ποιοτικά φτιαγμένες. Ολα αυτα με πασα επιφύλαξη γιατι δεν έχω και τις τρεις :) αλλα μονο την Benton. Πάντως η άποψή μου είναι ότι ηχητικά σίγουρα κάποια διαφορά πέρα από την αξία της ταμπέλας θα υπάρχει , όχι βέβαια ότι καλύπτει τα 300 euro αν η χρηση δεν ειναι τουλάχιστο ημι-επαγγελματική.
theoctapus Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Τα ENGL προιόντα γενικά έχουν κατασκευαστεί λες και προορίζονται για πόλεμο. Την γρίλια στην ENGL την βλέπεις; Είναι μεταλλική και έχει σχεδόν το πάχος ένός bic στυλού. Εξού και το μεγάλο βάρος. Βέβαια η διαφορά στην τιμή είναι όντως μεγάλη, αλλά το ίδιο και στην ποιότητα κατασκευής. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
georgekz750 Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Αν παιζεις μονο στο δωματιο με τις αναλογες εντασεις και δν μετακινεις την καμπινα σου,δεν σε πολυνοιαζουν οι κατασκευαστικες διαφορες τοσο πολυ. Αν ομως παιζεις σε αληθινες συνθηκες με εντασεις προβας-live και κουβαλας και την καμπινα μια απο δω μια απο κει,και η στιβαροτητα παιζει ρολο,και η συναρμολογηση,και η μελετη των διαστασεων,και φυσικα τα ξυλα και ποσα στρωματα ειναι αυτα(9ply κοκ)
WilliamSats Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Πέραν απ'το κατασκευαστικό κομμάτι, αυτό που θα ακούσεις στη φθηνή Harley Benton, είναι τα λιγότερα μπάσα και ίσως πιο τονισμένα μεσαία. Βέβαια αυτό δεν είναι κάτι που δεν λύνεται. Μπάσα μπορείς να δώσεις επενδύοντας εσωτερικά την καμπίνα με κάποιο μονωτικό υλικό όπως το ρικοφόν ή πετροβάμβακα/υαλοβάμβακα κλπ. Συγχρόνως τα μεσαία θα μαλακώσουν, οπότε με λίγο πειραματισμό θα φέρεις τον ήχο της εκεί που θέλεις. Τα παραπάνω είναι στα πλαίσια του αν αγόραζα εγώ την HB τι θα έκανα για να φτάσω όσο πιο κοντά γίνετε στις "άλλες". edit: Υπάρχει μία περίπτωση λόγο μικρότερου βάθους, τα woofer να δέχονται μεγαλύτερη πίεση αέρα πριν ή ακόμα και μετά την μετατροπή. Σ'αυτή την περίπτωση μπορείς μόνος σου να ανοίξεις bass reflex τρύπες στο πίσω μέρος. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!
brd Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2011 Η Harley-Benton εσωτερικά έχει κάποιο είδος επένδυσης (δεν μπορώ να ξέρω αν συγκρίνεται ή όχι με τις επενδύσεις των άλλων καμπίνων), αυτό μπορείς να το δεις εδώ Αν θες και κάποιο review εδώ Και ηχητικά δείγματα εδώ (επειδή πέφτει μπλα-μπλά, προχώρα προς το τέλος του βίντεο) Και χωρίς λόγια εδώ Βέβαια, κανένα βίντεο δεν είναι σαν το real thing, δηλαδή αν είχες την ευκαιρία να την ακούσεις από κοντά. Προσωπικά δεν έχω ακούσει ούτε την Orange αλλά ούτε και την ENGL, αλλά την Harley-Benton που έτυχε να την ακούσω σε κάποιο φίλο, θα την αγόραζα με κλειστά μάτια. Όσον αφορά το θέμα της κατασκευής, μου φάνηκε αρκετά στιβαρή και δεμένη, σε καμία περίπτωση δεν μου έδωσε την εντύπωση του "φτηνού" τόσο ηχητικά όσο και κατασκευαστικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση