aris 17561 Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2011 Καλησπερα σε ολους... Πραγματικα διαβαζω αρκετα συχνα αυτον το ορο αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι , αλλα και ποιο βασικο πως τα φορτωνουμε στην πεταλιερα μας ? http://www.youtube.com/user/aris17561
aris 17561 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 πείτε ντε ... http://www.youtube.com/user/aris17561
Dnightshade Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Δυστυχώς δε χρησιμοποιούνται σε πεταλιέρες..Μόνο το Axe-fx φορτώνει impulses ειδικής μορφής. Impulses είναι ουσιαστικά ένα αρχεία wav που φορτώνουν μέσα απο συγκεκριμένα host plugins μέσα στο DAW (πχ Kefir,LeCab ,SIR κτλ),και τοποθετείται αμέσως μετά την εξομοίωση του ενισχυτή,αποτελώντας ουσιαστικά μια πολύ πειστική εξομοίωση καμπίνας. Αυτα τα αρχεία wav προκύψανε από την live ηχογράφηση μιας καμπίνας μέσα στην οποία περάσανε ένα frequency sweep sine αρχείο,το οποίο αφαιρέσανε μετά,με συνέπεια να μείνει μια πολύ καλή εικόνα της συμπεριφοράς της καμπίνας. Πώς τα χρησιμοποιείς για ηχογράφηση για pod?Σταματάς την fx chain sto pod σου ακριβώς στην εξομοίωση ενισχυτή (δλδ δε βάζεις πχ reverb μετά αν θες βάζεις στο τέλος της αλυσίδας στο DAW),και μετά φορτώνεις στο DAW σου με τη βοήθεια κάποιου host από αυτά που ανεφερα αυτά τα αρχεία wav.Googlare impulses για να βρεις συλλογές με τέτοια αρχεία,αλλά εγώ σου προτείνω να τσεκάρεις τα redwirez impulses ,πληρώνεις υποτίθεται αλλά έχουν μια εξομοίωση marshall τσαμπέ η οποία είναι πολύ καλή.Στο site τους λένε ό,τι θες να ξέρεις.Επίσης να έχεις στο νου σου ότι θέλει δοκιμές δεν είναι βάζω ένα και τέλος.Ανάλογα με τα μικρόφωνα που χρησιμοποιήθηκαν για κάθε αρχείο wav impulse αλλάζει κ ο ήχος: πχ ένα μικρόφωνο στην άκρη του κώνου του ηχείου έχει πιο κομμένο high end από ένα στο κέντρο του ηχείου,ακριβώς όπως θα έκανε ένας ηχολήπτης για να γλιτώσει υπερβολικό eq η να αλλάξει τη χροιά. Υπάρχουν καλά impulses όπως τα redwirez,υπάρχουν και χειρότερα από τις εξομοιώσεις καμπίνας της line 6.Χρησιμοποίησε το αυτί σου και παίξε με τα μικρόφωνα ,η συνδύασε 2 μικρόφωνα πχ διαφορετικού καταστευαστή κ τοποθέτησης για να βγάλεις καλό αποτέλεσμα. Ελπίζω να σε κατατόπισα κάπως .
aris 17561 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Πολυ ωραια η αναλυση σου φιλε μου , αν και δεν καταλαβα πολλα λογω ασχετοσυνης απο την πλευρα μου... Βασικα εγω στο podhd300 μπορω να χρησιμοποιησω impulses ? Το εχω διαβασει παρα πολλες φορες στο συγκεκριμενο θρεντ σχετικα με το podhd...Επισης εχω κατεβασει και ενα αρχειο rar απο καποιον απο το youtube ο οποιος για το podhd... http://www.youtube.com/user/aris17561
Dnightshade Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Εν ολίγοις χρειάζεσαι υπολογιστή για να τα χρησιμοποιήσεις δε φορτώνουν στην πεταλιέρα..Μπορείς θεωρητικά να τα χρησιμοποιήσεις και live αλλά θα χρειαστείς laptop,και να ξέρεις λίγο την ροή του σήματος..Αν θες πάντως μόνο για home recording όπως έκανε ο τύπος στο video είναι πιο απλό.
RayDTutto Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Άρη, αν δεν ξέρεις τι είναι, δεν τα χρειάζεσαι... ;) When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
aris 17561 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Εν ολίγοις χρειάζεσαι υπολογιστή για να τα χρησιμοποιήσεις δε φορτώνουν στην πεταλιέρα..Μπορείς θεωρητικά να τα χρησιμοποιήσεις και live αλλά θα χρειαστείς laptop,και να ξέρεις λίγο την ροή του σήματος..Αν θες πάντως μόνο για home recording όπως έκανε ο τύπος στο video είναι πιο απλό. ααα οκ δεν μπορεις δηλαδη να τα χρησιμοποιησεις , συνδεοντας την πεταλιερα στον ενυσχητη ?? Με τον υπολογιστη πως γινεται ? Που το πεταμε αυτο το wav αρχειο ? http://www.youtube.com/user/aris17561
Dnightshade Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 1)Εφόσον έχεις την HD300 θα ρυθμίσεις στην εξομοίωση καμπίνας στο "power amp".Τον ήχο σου κατά τ'άλλα κανονικά,απλά μην βάλεις ό,τι εφφέ μπαίνει στην αλυσίδα σου μετά την εξομοίωση ενισχυτη πχ reverb (μπορείς να το βάλεις μετά από plugin στον υπολογιστή-εκτός αν γουστάρεις το reverb πιο πριν) 2)Συνέδεσε την πεταλιέρα στο pc και βεβαιώσου ότι δεν υπάρχει εξομοίωση καμπίνας εκτός από το "power amp" 3)Άνοιξε το cubase reaper ό,τι έχεις τέλος πάντων,κάνε arm ένα track,πάτα το ηχειάκι να έχει monitor on 4)φόρτωσε το host plugin (px SIR,Kefir,LeCab) και βάλτο πρώτο στη λίστα (αν δε θες να παρεμβάλλεις κάτι άλλο δλδ.) .Προσωπικά χρησιμοποιώ το Kefir αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα.Προσοχή!Τσέκαρε αν θες mono η stereo πχ στο kefir είναι άλλη η έκδοση stereo αν θες να επεξεργαστεί 2 κανάλια πχ αν τζαμάρεις μόνος σου η θες μια στέρεο lead ,συγκριτικά με mono αν θες να κάνεις double tracking μια ρυθμική 5)Από το host plugin κάνε load το impulse που θέλεις.Μπορείς να φορτώσεις 2 φορές στη σειρά το plugin αν έχεις καλό impulse ωστέ να συνδυάσεις 2 μικρόφωνα,η αν υποστηρίζει διπλό impulse το host απλά διαλέγεις 2 6)Μετά από το host plugin μετά βάλε EQ,reverb ό,τι τραβά η ψυχή σου 7)Εnjoy Κοινώς το σήμα σου πάει έτσι pod στο power amp->pc->impulse host->εφφέ μετά την εξομοίωση καμπίνας η γενικά εφφέ προ amp simulation->amp simulation->εξομοίωση καμπίνας (impulses)->εφφέ μετά από εξομοίωση καμπίνας
odis13 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Το παρακατω ειναι μια γενικη - και ολιγον μπακαλικη - επεξηγηση του τι ειναι τα impulses και πως λειτουργουν. ΔΕΝ χρειαζεται σε καποιον που θελει να χρησιμοποιησει impulses, το γραφω ως ενα κομματι γενικων γνωσεων για οποιον τυχον ενδιαφερεται. Ο ορος "impulse" σε μουσικο context αναφερεται στην εννοια του Impulse Response. Impulse Response ονομαζουμε την συμπεριφορα ενος συστηματος οταν του δωθει ως "εισοδος" ενα impulse. Το impulse ειναι ενα σημα, το οποιο αν γραψουμε σε μορφη εξισωσης, δειχνει ως εξης: Για χρονο t=0 το μεγεθος του ειναι απειρο και για καθε αλλο χρονο ειναι μηδεν. Γιατι μας ενδιαφερει αυτο? Γιατι το impulse response ενος οποιουδηποτε συστηματος "περιεχει" τρομερα πολλες πληροφοριες σχετικα με το εν λογω συστημα. Σε μουσικες εφαρμογες, το συστημα μας ειναι ενα γεωμετρικο περιβαλλον, οπως η καμπινα ενος ενισχυτη ή ενα concert hall. Tα μουσικα impulse responses λοιπον κανουν το εξης: Παιζωντας ενα impulse* μεσα στο χωρο και κανοντας τις απαραιτητες μετρησεις καταληγουμε με το impulse response του χωρου, το οποιο μας δειχνει την ακουστικη συμπεριφορα του εν λογω χωρου. Αυτο μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε αργοτερα για να προσωμοιωσουμε τα ηχητικα χαρακτηριστικα του εν λογω χωρου. Εχουμε δηλαδη τον ηχο που μας ενδιαφερει και με τη χρηση impulses μπορουμε να παρουμε ενα τελικο αποτελεσμα πολυ κοντα στο να ειχε παιχθει ο ηχος στον αρχικο χωρο απο τον οποιο παρθηκε το impulse. http://en.wikipedia.org/wiki/Impulse_response http://en.wikipedia.org/wiki/Dirac_delta_function http://en.wikipedia.org/wiki/Convolution_reverb *Οπως μπορειτε ευκολα να καταλαβετε απο την μαθηματικη περιγραφη ενος impulse, προκειται για ενα σημα που δεν υπαρχει στον φυσικο κοσμο - ειναι μια μαθηματικη επινοηση. Δεν μπορουμε να βαλουμε ενα ηχειο, τοποθετημενο σε ενα χωρο, να παιξει ενα impulse. Για αυτο το λογο ακολουθουνται αλλες μεθοδοι, οπως η χρηση sine waves διαφορων συχνοτητων. Μερικες φορες χρησιμοποιουνται ηχοι που προσεγγιζουν τα χαρακτηριστικα ενος impulse (μεγαλη ενταση, πολυ γρηγορο decay) οπως για παραδειγμα ενα χειροκροτημα ή ενας πυροβολισμος. An impulse response is a recording of the reverberation that is caused by an acoustic space when an ideal impulse is played. However, an ideal impulse is a mathematical construct, and cannot exist in reality, as it would have to be infinitesimally narrow in time. Therefore, approximations have to be used: the sound of an electric spark or a starter pistol shot, for instance. A recording of this approximated ideal impulse may be used directly as an impulse response. Alternatively, a longer sound can be used to excite a space (typically a sine sweep), which is then put through a process of deconvolution to produce an impulse response. This approach has the advantage that such sounds are less susceptible to distortion; however, it requires more sophisticated processing to produce a usable impulse response.
Dnightshade Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2011 Το παρακατω ειναι μια γενικη - και ολιγον μπακαλικη - επεξηγηση του τι ειναι τα impulses και πως λειτουργουν. ΔΕΝ χρειαζεται σε καποιον που θελει να χρησιμοποιησει impulses, το γραφω ως ενα κομματι γενικων γνωσεων για οποιον τυχον ενδιαφερεται. Ο ορος "impulse" σε μουσικο context αναφερεται στην εννοια του Impulse Response. Impulse Response ονομαζουμε την συμπεριφορα ενος συστηματος οταν του δωθει ως "εισοδος" ενα impulse. Το impulse ειναι ενα σημα, το οποιο αν γραψουμε σε μορφη εξισωσης, δειχνει ως εξης: Για χρονο t=0 το μεγεθος του ειναι απειρο και για καθε αλλο χρονο ειναι μηδεν. Γιατι μας ενδιαφερει αυτο? Γιατι το impulse response ενος οποιουδηποτε συστηματος "περιεχει" τρομερα πολλες πληροφοριες σχετικα με το εν λογω συστημα. Σε μουσικες εφαρμογες, το συστημα μας ειναι ενα γεωμετρικο περιβαλλον, οπως η καμπινα ενος ενισχυτη ή ενα concert hall. Tα μουσικα impulse responses λοιπον κανουν το εξης: Παιζωντας ενα impulse* μεσα στο χωρο και κανοντας τις απαραιτητες μετρησεις καταληγουμε με το impulse response του χωρου, το οποιο μας δειχνει την ακουστικη συμπεριφορα του εν λογω χωρου. Αυτο μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε αργοτερα για να προσωμοιωσουμε τα ηχητικα χαρακτηριστικα του εν λογω χωρου. Εχουμε δηλαδη τον ηχο που μας ενδιαφερει και με τη χρηση impulses μπορουμε να παρουμε ενα τελικο αποτελεσμα πολυ κοντα στο να ειχε παιχθει ο ηχος στον αρχικο χωρο απο τον οποιο παρθηκε το impulse. http://en.wikipedia.org/wiki/Impulse_response http://en.wikipedia.org/wiki/Dirac_delta_function http://en.wikipedia.org/wiki/Convolution_reverb *Οπως μπορειτε ευκολα να καταλαβετε απο την μαθηματικη περιγραφη ενος impulse, προκειται για ενα σημα που δεν υπαρχει στον φυσικο κοσμο - ειναι μια μαθηματικη επινοηση. Δεν μπορουμε να βαλουμε ενα ηχειο, τοποθετημενο σε ενα χωρο, να παιξει ενα impulse. Για αυτο το λογο ακολουθουνται αλλες μεθοδοι, οπως η χρηση sine waves διαφορων συχνοτητων. Μερικες φορες χρησιμοποιουνται ηχοι που προσεγγιζουν τα χαρακτηριστικα ενος impulse (μεγαλη ενταση, πολυ γρηγορο decay) οπως για παραδειγμα ενα χειροκροτημα ή ενας πυροβολισμος. =κάνουν τις ηχογραφήσεις από pod ανθρώπινες ;D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση