Evilnye Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Νομίζω έχει να κάνει αρκετά με το μήκος κύματος των συχνοτήτων. Οι μπάσες συχνότητες έχουν μεγαλύτερο μήκος κύματος, οπότε τον ήχο τον ακούς ολοκληρωμένο (?) σε μεγαλύτερη απόσταση.
DELAGOHN Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 αυτο ειναι θεμα κατευθυντικοτητας των ηχειων. οι πριμες συχνοτητες εχουν μεγαλη κατευθυντικοτητα και τις ακους καλα στον αξονα του ηχειου. οι μεσαιες απλωνουν λιγο περισσοτερο και οι μπασες εκπεμπονται σχεδον σφαιρικα. στην ηχογραφηση μπορεις να κανεις διαφορα αλλα στην προβα αν ο ενισχητης δεν "σημαδευει" εσενα τοτε μπορει για εσενα ο ηχος να ειναι καλος αλλα αν το ηχειο κοιταει καποιον αλλο (το μπασιστα :P) μπορει να του τρυπας τα αυτια ;D
gdevelek Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2009 Νομίζω έχει να κάνει αρκετά με το μήκος κύματος των συχνοτήτων. Οι μπάσες συχνότητες έχουν μεγαλύτερο μήκος κύματος, οπότε τον ήχο τον ακούς ολοκληρωμένο (?) σε μεγαλύτερη απόσταση. όχι... μην παρασύρεσαι... απλά σε μεγάλο δωμάτιο τα μπάσα μπουμάρουν λιγώτερο κι έτσι ακούγονται πιο φυσικά και σωστά, πράγμα που βέβαια έχει να κάνει με ανακλάσεις από γύρω τοίχους
Evilnye Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2009 όχι... μην παρασύρεσαι... Μπα παρέσυρα, δεν παρασύρθηκα :P Προσωπικά κάτι έχω πιάσει περί κατευθυντικότητας και δε ξέρω τι άλλο, αλλά δεν έχω καταλάβει και πολλά.
DELAGOHN Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 αυτη η εικονα ειναι το διαγραμμα (πολικο)κατευθυντικοτητας ενος ηχειου για γωνια 0 ειμαστε στον αξονα του ηχειου (δεν ειναι το ιδιο για ολα τα ηχεια)
CLASSIC Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Με βάση την εμπειρεία από το hi fi θα έλεγα ότι θα πειραματιζόμουν δημιουργώντας ένα νοητό ισοσκελές τρίγωνο με βάση περίπου 1,5m , (απαιτεί 2 ηχεία*) με ελαφρά κλίση 10-25 μοίρες max προς τα μεσα και θα στεκόμουν στο σημείο σύγκλισης (hot spot) των νοητών ευθειών που ξεκινούν από τους θόλους των μεγαφώνων έως τα αυτιά μου. Δεν ξέρω άν θα έχει όμως επιτυχία. *στην περίπτωση της mono ενίχυσης η δεύτερη καμπίνα είναι και αυτή νοητή και παίρνω άξονα συμμετρίας (με την υπαρκτή).'Ισως χρειαστεί κάποια διόρθωση στην κλίση της καμπίνας λόγω της mono αναπαραγωγής ήχου και ανάλογα με τη διασπορά του ηχείου... σημ1.Οι γωνίες 'ευνοούν' τα μπάσσα σημ2.Αν το παλέψει κανένας, ας μου στείλει μήνυμα με το τί προέκυψε...
theBox Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 ΠΑΡΑ πολυ ενδιαφερον το θεμα αυτο και για μενα, τοσο που αν περναγαν λιγες μερες παιζει να το ανοιγα κι εγω. ;) Παντως αυτο που σκεφτομαι εγω (ισως και ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ) ειναι οτι πρεπει να καθομαι υπο γωνια, αφου εχω παρατηρησει οτι και στα live τα μικροφωνα τοποθετουνται υπο γωνια στην καμπινα, και οχι πανω στον κεντρικο αξονα. Αλλωστε, καπου διαβαζα τις προαλες οτι απο το κεντρο του μεγαφωνου βγαινουν τα πριμα ενω απο την περιφερεια του βγαινουν τα μπασσα, οποτε το υπο γωνια makes sense για να πιανει το αυτι ολο το συχνοτικο φασμα. Απλα λυπαμαι τον μπασσιστα που εχει στις προβες την καμπινα μου ακριβως απεναντι του! :D
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 αφου εχω παρατηρησει οτι και στα live τα μικροφωνα τοποθετουνται υπο γωνια στην καμπινα, και οχι πανω στον κεντρικο αξονα. οχι παντα,παρα πολλοι (μεταξυ των οποιων και εγω.. ;D) τα βαζουν καρακεντρο. ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
theBox Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Σωστα, επρεπε να προσθεσω "τις περισσοτερες φορες". Ισως να παιζει ρολο και το ειδος μουσικης, εγω αναφερομουν κυριως σε high-gain applications. Δηλαδη εσυ SF ουσιαστικα προτεινεις να φτιαχνουμε ηχο ακριβως στον αξονα του κεντρου?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση