Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
Δημοσιευμένο

...

@Harilatron:

Αν "slot" εννοείς το "χωνευτό" παξιμάδι (threaded insert) τότε έχουν όλες οι βίδες....και οι 6!

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "δουλεύουν ανορθόδοξα" ???. Βασικά η δουλεία τους είναι να "στρέφουν" το μπράτσο προς το σώμα με την τάση να ευθυγραμμιστεί ώστε να "κοντράρει" στις βίδες ρύθμισης και να κλειδώνει με αυτόν τον τρόπο η ένωση.

 

Καλή "βελτίωση" το μεταλλικό παξιμάδι και η κανονική βίδα. (Βέβαια, αν κάποιος μου έφερνε το σχέδιο του Fender μάλλον θα έλεγα ότι "αυτές οι ξυλόβιδες θα κλωτσήσουν τη δεύτερη φορά που θα πας να ξεβιδώσεις το μανίκι. " και θα το κατέκρινα ως "κινεζιά" και φτηνοκατασκευή.. :P )

 

Slot εννοώ αυτό που δείχνω με το βέλος (έχω ζωγραφίσει και τα άλκα 2) μια και εννοώ αυτό που λες κι εσύ εδώ.  :)

 

 

Είχα σκεφτεί να τις τοποθετήσω πίσω και κάθετα στις χορδές ("κανονικά" δηλαδή) και να χρησιμοποιήσω μία βίδα ρύθμισης (είτε προσβάσιμη από το neck cavity είτε όπως τώρα). Η λειτουργία τους θα ήταν ακριβώς ή ίδια.

...

 

 

 

Με τον όρο "ανορθόδοξα" εννοώ ότι κανονικά οι ξυλόβιδες χρησιμοποιούνται για τη σύσφιξη 2 κομματιών ξύλου ενώ εδώ (στο σχέδιο όχι στην πραγματική κατασκευή), οι 2 που είναι παράλληλες με τις χορδές χρησιμοποιούνται για να "κοντράρουν" τις άλλες 2. Στην πραγματικότητα, οι 2 αυτές τραβάνε προς τα εκεί που τραβάνε και οι χορδές δηλαδή προς τα εκεί που περισσεύει η τάση.  :)

plan-plan.thumb.jpg.56b3cee6000f020548aad5df7a705485.jpg

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δημοσιευμένο

Με τον όρο "ανορθόδοξα" εννοώ ότι κανονικά οι ξυλόβιδες χρησιμοποιούνται για τη σύσφιξη 2 κομματιών ξύλου ενώ εδώ (στο σχέδιο όχι στην πραγματική κατασκευή), οι 2 που είναι παράλληλες με τις χορδές χρησιμοποιούνται για να "κοντράρουν" τις άλλες 2. Στην πραγματικότητα, οι 2 αυτές τραβάνε προς τα εκεί που τραβάνε και οι χορδές δηλαδή προς τα εκεί που περισσεύει η τάση.  :)

 

Έχεις δίκιο ;) Ίσως 2 βίδες εκεί είναι too much γιατί υπάρχει και η τάση των χορδών.

Μία τουλάχιστον όμως είναι απαραίτητη γιατί αυτή είναι που "κλειδώνει" την ένωση (σε συνδυασμό με αυτές της ρύθμισης) και δεν αφήνει το μπράτσο να στραφεί προς τα πίσω. Μόνη η τάση των χορδών όμως δεν θα ήταν αρκετή για να σταθεροποιήσει την ένωση.

Οι άλλες 2 ουσιαστικά εξασφαλίζουν την σφιχτή ένωση του κυλινδρικού σχηματισμού.

 

Slot πρέπει να υπάρχει υποχρεωτικά σε όλες τις βίδες που μετακινούνται αφού η μετακίνησή τους είναι ανάλογη της περιστροφής του μπράτσου.

 

...Νομιζω πως ξερεις οτι εστω και λιγο κενο στο neck pocket=less tone και dead notes απο 17ο ταστο και μετα....

 

Αυτό είναι που λύνει ο κυλινδρικός σχηματισμός. Η επιφάνεια και ο τρόπος επαφής μεταξύ του μπράτσου και του σώματος είναι σταθερά ανεξάρτητα από τη γωνία που σχηματίζουν.

 

 

 

Δημοσιευμένο

ουσιαστικη διαφορα στον ηχο υπαρχει? ( δεν ημουν παρων στο noiz day )

 

Στο open day την έφερα με το les paul setup και δεν το άλλαξα εκεί.

 

Αν εννοείς διαφορά μεταξύ les paul setup και tele setup η διαφορά είναι τεράστια. Σαν να μιλάμε για διαφορετικά όργανα. Όχι μόνο στον ήχο αλλά και στην αίσθηση γενικότερα.

 

Ακόμα παρατηρώ σημαντική διαφορά και όταν στο les paul setup αλλάζω τη γωνία του μπράτσου και το ύψος της γέφυρας. Όταν η γέφυρα είναι "ψηλά" η κιθάρα ακούγεται ακουστικά δυνατότερα, με πιο οξύ ήχο και "ταρακουνιέται" περισσότερο, ενώ όταν η γέφυρα είναι "χαμηλά" ακούγεται ακουστικά πιο αδύναμα με πιο μαλακό ήχο.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...