Evilnye Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δεν σας ανεβάζω κλιπάκια ποτέ το ξέρω. Σε μια στιγμή όμως έμπνευσης και με έλλειψη εργαλείων ηχογράφησης είπα να σας παρουσιάσω ένα έργο. Το συγκεκριμένο καλεί τον ακροατή να το ερμηνεύσει όπως θέλει, μιας και θα ακουστεί διαφορετικά στον καθένα. Ξέρω την ιδιάιτερότητα αυτής μου της δημιουργίας, αλλά καλώ τους ακροατές να είναι ανοιχτοί σε αυτό που έχω να πω. Ως προς το τεχνικό μέρος, χρησιμοποιήθηκε το audacity, σε ένα λάπτοπ, χωρίς τους asio4all. 211.mp3
manosx Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Νομίζω ότι αυτή η υπερεαλιστική αφαιρετική δημιουργία υποθάλπει μια εξωστρεφής διανοητική διαδικασία, η οποία μέσα από μια εικονοκλαστική μεταμοντέρνα προσέγγιση, καταφέρει ένα τιτάνιο χτύπημα στον στενά ντετερμινιστικό στρουκτουραλισμό της αστικά καθορισμένης και βαθιά συντηρητικής τέχνης. Και μετά έπεσε στον γκρεμο... ήταν και καλός άνθρωπος... θεός σχωρέστον... ;D
playloud Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Υπαρχει κατι που υποτιθεται οτι πρεπει να ακουσουμε? Τελος παντων ασε καλυτερα Make me fries...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Guru Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Ούτε καν origina/unique δεν είσαι: http://www.pianoworld.com/forum/ubbthreads.php/topics/1527699/1.html ;) Home - Editions Musica Ferrum
philosophos Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Κλάσεις καλύτερο από το 4:33 ;D ;D ;D Ειδικά στο 0:37, που άκουσα το νερό να βράζει και το πρόλαβα πριν χυθεί ο καφές, το κατέταξα στα θεϊκά. :D Γιατί μου ακούγετε όμως ότι φρενάρεις, σφίγγεσαι, κρατιέσαι, κάνεις πίσω σε ορισμένα σημεία ??? Επίσης θα ήθελα να ήταν τουλάχιστον 4:34, για να κάνω και ένα τσιγάρο. :'( Μην ακούς τις αρνητικές κριτικές, είναι όλοι άσχετοι από τέχνη. ;) Το βιολί stratovarius? Οι μαγνήτες σιδερένιοι? Για Φιλοθέη ευθεία? :) If you want to be a hippie...you 're too late.
marathon Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Παρτιτούρα έχουμε? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
Evilnye Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Θα ζητούσα να μην συγκριθεί η δουλειά με το 4'33" αν και ανάλογη η λογική που τη διέπει. Το έργο αυτό είναι μοναδικό σε κάθε ακροατή... Ούτε καν origina/unique δεν είσαι: http://www.pianoworld.com/forum/ubbthreads.php/topics/1527699/1.html ;) Κ όμως το έργο δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα μιας και κάθε φορά ακούγεται διαφορετικά στον καθένα. Πέραν της πλάκας τώρα, αποδέχομαι τον πειραματισμό και σέβομαι την άποψη όλων, αλλά δεν το λέω και τέχνη. Να είμαι ειλικρινής τώρα πάντως, δεδομένου ότι δεν έχω όντως παρουσιάσει και ποτέ μου τίποτα αντιλαμβάνομαι το λάθος να σας απασχολώ με μια μέτρια πλάκα. Αυτό κάπως ενισχύει και την άποψη ότι αλλιώς θα κρίνεις κάποιον που έχει κάποιο αποδεδειγμένο έργο, και θα κρίνεις αυτό που ακούς σε σχέση με ότι έχει πει ως ώρας και αλλιώς κάποιον που εμφανίζεται και λέει πρακτικά τα ίδια αλλά χωρίς προηγούμενη δουλειά. (Παρεμπιπτόντως με περαιτέρω ανάλυση του έργου μου από τους ειδικούς αποδείχθηκε πως έχει μικρόφωνο το λάπτοπ και ακούγεται και το κανάλι που παίζει στο σαλόνι, έχει κάποιο μπαλέτο δεν έχω στοιχεία παραπάνω τι είναι) Παρτιτούρα έχουμε? Σαφώς σε pdf -5ευρώ.
Spyros Delta Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Πολυ John Cage "ακους"¨ ;D Απλα ειναι μια υπενθυμιση σε καποιους (μπουρδου μπουρδου) οτι υπαρχουν και οι παυσεις ;) Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
spy Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Αυτό κάπως ενισχύει και την άποψη ότι αλλιώς θα κρίνεις κάποιον που έχει κάποιο αποδεδειγμένο έργο, και θα κρίνεις αυτό που ακούς σε σχέση με ότι έχει πει ως ώρας και αλλιώς κάποιον που εμφανίζεται και λέει πρακτικά τα ίδια αλλά χωρίς προηγούμενη δουλειά. Αυτές ακριβώς τις σκέψεις μου προκάλεσε το κομμάτι σου. Αυτό από μόνο του του δίνει αξία και λόγο ύπαρξης. Βέβαια, θα είχε ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον ως θεατρικό δρώμενο σε κάποιο live bar.
trolley Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2011 Αυτό κάπως ενισχύει και την άποψη ότι αλλιώς θα κρίνεις κάποιον που έχει κάποιο αποδεδειγμένο έργο, και θα κρίνεις αυτό που ακούς σε σχέση με ότι έχει πει ως ώρας και αλλιώς κάποιον που εμφανίζεται και λέει πρακτικά τα ίδια αλλά χωρίς προηγούμενη δουλειά. Κανένας καλλιτέχνης δε κρίνεται από ένα και μόνο έργο. Δεν έχει να κάνει με το αν τον λένε John ή Εύη, αλλά με το αν έχει να επιδείξει μία συνέπεια προς μία συγκεκριμένη καλλιτεχνική κατεύθυνση. Αυτό που παρουσίασες εσύ, θα ξεχαστεί πολύ γρήγορα, για τρεις λόγους: α) Δεν τεκμηριώνεται η ύπαρξή του από όποια πληροφορία έχουμε μέχρι σήμερα για τις μουσικές σου ανησυχίες. β) Δεν είναι πρωτότυπη ιδέα (είναι του Cage). γ) (και σημαντικότερον) θα το ξεχάσεις εσύ η ίδια. Τόσο το (α), όσο το (β) όσο και το (γ) δεν ισχύουν για τον Cage. Mea Culpa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση