UnderGround Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Γραφω τις κιθαρες και το μπασο περνοντας το σημα απο ενα πυκνωτικο Neumann TL-103 το οποιο τοποθετω κοντα στην καμπινα του ενισχυτη(αναλογα με τον ηχο που θελω να βγαλω). Η τοποθετηση ειναι απο 30 ποντους και μακρυτερα. Δεν εχω καλο δυναμικο για να ηχογραφησω με αυτο γι'αυτο χρησιμοποιω το πυκνωτικο. Υπαρχει περιπτωση εαν το τοποθετω κοντα πχ στους 30 ποντους απο τον ενισχυτη να το καψω ; Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 θα πρεπει να τσεκαρεις το spl που μπορει να "αντεξει" (sound pressure level) αν ειναι πανω απο 130db δεν νομιζω να εχεις προβλημα,παντως για μπασο δεν νομιζω να εχεις καλα αποτελλεσματα με αυτο το μικροφωνο,καλυτερο ηχο θα εχεις αν γραψεις connect. επισης 30 ποντοι μακρια απο το μεγαφωνο ειναι πολυ για χρηση ενος μονο μικροφωνου βαλτο το λιγοτερο στους 5. να και ενα ενδιαφερον λινκ http://en.wikipedia.org/wiki/Sound_pressure_level www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
UnderGround Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 OP Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Προφανως το spl θα το βρω στο manual του μικροφωνου. Θα το ψαξω το απογευμα. Οσον αφορα το μπασο δεν περνιεται και ασχημα αλλα σιγουρα θα υπαρχουν και καλυτερα. Ο freemind μου προτεινε να παρω ενα shure sm 58 για να γραφω μπασο και κιθαρες. Θα ειμαι οκ με αυτο ; Θεωρεις οκ το tl-103 για ηχογραφηση κιθαρας εαν ειναι ενταξει ως προς το spl ; Thanks. επισης 30 ποντοι μακρια απο το μεγαφωνο ειναι πολυ για χρηση ενος μονο μικροφωνου βαλτο το λιγοτερο στους 5 Δεν ειναι πολυ κοντα για πυκνωτικο ανεξαρτητα spl ; Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image...
jonn Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Με πρόλαβε ο SUPERFUNK σχολιάζοντας τους 30 πόντους απόσταση, που και μένα μου φαίνονται μεγάλη απόσταση για να ηχοηγραφήσεις κιθάρα. Τώρα για το μπάσσο πριν την πίεση που μπορεί να αντέξει το μικρόφωνο θα έπρεπε να μπροβληματιστείς για την περιορισμένη απόκριση συχνοτήτων του πυκνωτικού μικροφώνου που σίγουρα αλλοιώνει τον ήχο του μπάσου.
UnderGround Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 OP Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 περιορισμένη απόκριση συχνοτήτων του πυκνωτικού μικροφώνου που σίγουρα αλλοιώνει τον ήχο του μπάσου. Εννοεις στις χαμηλες συχνοτητες, αρα επειδη και ενα δυναμικο δεν θα τις πιανει παω αναγκαστικα στην λυση direct απο τον ενισχυτη για το μπασο ; Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 προσωπικα ακομα και τα πυκνωτικα τα βαζω σχεδον κολλητα στα μεγαφωνα (ακομα και Neuman U87 εχω κολλησει σε τιγκαρισμενο Marshall αλλα μη το πεις σε κανενα στουντιάρχη!! :oops: :lol: ) αλλα συνηθως τα βαζω off axis. παντως ακομα μικροφωνο που να γραφει καλυτερα κιθαρα απο το ταπεινο sm57 δεν εχω συναντησει :wink: (για αυτο & τα τελευταια χρονια το χρησιμοποιω σχεδον αποκλειστικα κολλωντας το πανω στη γρυλλια μεταξυ του κεντρου & της ακρης του μεγαφωνου) το 57αρι ΔΕΝ κανει κατα τη γνωμη μου για μπασο,χρειαζεσαι μικροφωνο "μποτας" για να βγαλεις ογκο,προσωπικα εχω χρονια να γραψω μπασο με ενισχυτη,προτιμω connect. :wink: (& ενα tech 21 bassdriver δεν βλαπτει βεβαια.. :lol: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Γενικά η χρήση πυκνωτικού μικροφώνου στις κιθάρες τοποθετημένο μακριά (30 cm) είναι πολύ καλή τακτική, μόνο όμως σε περιπτωση που την συνδυάζουμε με ένα άλλο δυναμικό (πχ Shure SM57) που θα τοποθετηθεί πολύ κοντά στο μεγάφωνο (5 πόντους, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε). Δίνει αέρα και όγκο στις κιθάρες. Θέλει όμως προσοχή μην βγουν τα 2 σήματα εκτός φάσης και ακυρωθούν. Επίσης πρέπει ο χώρος που ηχογραφούμε να έχει καλή ακουστική. Για μπάσο θα πρότεινα ένα AKG D-112 σε συνδυασμό με DI.
UnderGround Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 OP Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Acoustical operating principle Pressure gradient transducer Directional pattern Cardioid Frequency range 20 Hz ... 20 kHz Sensitivity at 1 kHz into 1 kohm 23 mV/Pa Rated impedance 50 ohms Rated load impedance 1000 ohms Equivalent SPL CCIR 468-3 17.5 dB Equivalent SPL DIN/IEC 651 7 dB-A S/N ratio CCIR 468-3 76.5 dB S/N ratio DIN/IEC 651 87 dB Maximum SPL for THD 0.5% 138 dB Maximum output voltage 13 dBu Dyn. range of the mic. amplifier DIN/IEC 651 131 dB Supply voltage 48 V ± 4 V Current consumption 3 mA Matching connector XLR 3F Weight approx. 500 g Diameter 60 mm Length 132 mm Αυτα ειναι τα τεχνικα χαρακτηριστικα του μικροφωνου. Πιστευω πως ειναι Οκ αλλα ας με διαβεναιωση και καποιος πιο εμπειρος. Αρα εαν ειμαι Οκ μπορω να το τοποθετησω ακομη και στα 5 εκατοστα αποσταση χωρις το παραμικρο προβλημα ; Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image...
jonn Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 Ναι φυσικά εννοώ στις χαμηλές συχνότητες... Είχαμε πειραματιστεί αρκετά όταν ηχογραφούσαμε με το πως θα έπρεπε να γράψουμε το μπάσσο. Κάναμε πολλούς συνδυασμούς με μικρόφωνα και αποστάσεις και DI και το συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο αποτέλεσμα έβγαινε με συνδυασμό direct out από τον ενισχυτή στην κονσόλα και ενός μικροφώνου που γράφουμε την κάσα των τυμπάνων, στους 10-15 πόντους από το ηχείο. Με βάση και το προσωπικό μας γούστο αυτά τα δύο αποτελούσαν τον τελικό ήχο του μπάσσου σε αναλογία 80/20 (DI/μικρόφωνο) και στο τέλος προσθέταμε και αρκετό compression.
UnderGround Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 OP Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2006 αλλα συνηθως τα βαζω off axis. Τι εννοεις, master ..... Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση