Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

ειχα μια συζήτηση σε αλλο θέμα που παρεκτράπηκε (απο συζητηση για drums recording εφτασε σε ηχογραφηση φωνητικων...)

 

Αν θέλετε στο θέμα αυτό μπορουμε να λέμε τις εμπειριες μας στις ηχογραφήσεις και μιξεις μας και να τις συζητάμε, καθως φυσικα και τις απορίες μας.Είναι σημαντικό να γράφουμε οτι μας έχει τύχει χωρις φόβο ή ντροπη αν θα μας παρεξηγήσουν ή θα μας πάρουν για ασχετους (μπορεί και να ειμαστε τι πειραζει) γιαυτο προτεινετε τα ηχοληπτικα τρικ σας ή έστω τις ηχοληπτικες σας προσεγγισεις χωρις να χρειαστει να το <<φερει η κουβέντα>> .Είμαι σιγουρος οτι θα μας βγουν πολύ χρήσιμα!

 

Κάνω την αρχη παραθέτοντας την ερωτηση που΄έκανα προς τον feather σε αλλο θέμα.

 

 

boody προς feather:

Φωνητικά? απλα eq reverb comprsr ;ή έχεις κάποια (καποιες) συγκεκριμένη προσέγγιση στο θέμα.

Εμένα μου αρέσει ένα κλασσικο κόλπο που έχω δει σε διαφορετικα εκπαιδευτικα βιβλια και sites , που κάνουν απο παλια οι ηχοληπτες.

Το τρικ είναι το εξης: FULL left λιιιιγο ξεκουρδισμένα χαμηλα , full right λίιιιγο ξεκουρδ ψηλα και (προαιρετικα) ενα μικρο delay(προσοχη σε αυτο) μεταξυ left right. Aυτο δινει μια αισθηση μεγαλου ευρους της κατεύθυνσης της φωνης και μια ενύπωση chorus.Βέβαια βγαζει την φωνη out of phase αλλα δεν προληματιζει σε mono ουτε χάνει σε equalization κατι σημαντικο(αν προσέξουμε) .Αυτο δουλεύει ιδιαίτερα καλα σε φωνές μη σωστες τονικά .

Αλλες φορές μου αρέσει doubling είτε με πολλαπ[λες ηχογραφήσεις , ειτε με κάποιο delay και chorus kai μπόλικο automation.

Εσυ έχεις καποια συγκεκριμένα τρικ? αν μπορεις θα προτιμουσα να εισαι συγκεκριμενος. Θα ήθελα να μάθω και αλλα <<κολπα>> κι αν καποιος εχει κατι ενδιαφέρον ασ το πει!

Δημοσιευμένο

Οταν λεω automation εννοω να αναμιγνυω το εφε (chorus, delay, πολυ wet reverb klp) μόνο σε σημεία που τονίζουν το track. Πχ στις μεγαλες δυναμικες ενα μεγαλουτσικο delay (τυπου echo) για συντομο χρονο.

Το παραπάνω παραδειγμα ξεκίνησα να το κάνω οταν διάβασα πως έκανε ο ηχοληπτης του david bowie ta φωνητικα. εβαλε ενα 2ο μικ στα 7 μετρα ενα στα 10-15 και ένα στις σκαλες εξω απο το studio με ανοιχτη την πορτα και τα προγραμματισε να <<ανοιγουν>> με gate ανάλογα την δυναμικη.

Στην αρχη δοκίμασα να κάνω κατι παρόμοιο (τρομάρα μου) με busses που ανοιγαν με gates (expander με μεγαλο ratio) τα οποια είχαν αναλογο προς την υποτιθέμενη αποσταση reverb και delay, αλλα τελικα με υπομονη και aytomation το κάνεις πιο καλα και με μεγαλύτερη ακρίβεια .

  • 1 μήνα αργότερα...

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...