gmoukou Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2010 Χαιρετώ τα πλήθη! Εχω μια απορια που δεν μπορω να βρω λυση μονος μου και γ'αυτο την ποσταρω εδω μπας και την βρω... Παιζω αυτη την περιοδο το πρελουδιο απ'την 3η σουιτα για τσελο του Bach (σε κλασική κιθαρα, μεταγραφη του Duarte σε Λα μειζονα) και εχω κολλησει σε ενα μετρο το οποιο δεν ξερω πως να εξηγησω. Συγκεκριμενα στο 79 μετρο παιζει μια συγχορδια την οποια μεχρι στιγμης μπορω να εκλαβω μονο ως δανεισμο. Φυσικα σαν ακουσμα πιο πολυ σε καθυστεριση μου κανει αλλα δεν ξερω πως να την δικαιολογισω. "Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.
Tasospelt Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Θα λεγα οτι δικαιολογείται σα δανεισμός απο την μελωδική ΛΑ ελάσσονα το ντο φυσικό.
gmoukou Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 OP Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 VI μεθ' εβδόμης της Λα ελασ. δηλαδή?? :-\ "Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.
manosx Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ θα την έβλεπα ως ρε δεσπόζουσα ενάτη (χωρίς τη βάση), με την έβδομη στο μπάσο. Είναι και αυτό μια άποψη ;D ;D ;D
kguitar Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Mαλλον για bVI7 (δανεισμος) με την 5η στο μπασο το βλεπω και ακολουθει η V7 με την 5η επισης στο μπασο.
Tasospelt Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δηλαδή VI (b5) = F#m7 (b5) σε δευτερη αναστροφή . Και έχουμε πτώση VI(b5) V7 I.. Οπότε ναι σα δανεισμός της VI7 της μελωδικης ΛΑ ελάσσονας. Βέβαια και η άποψη του manosx σα Ρε ενάτης στέκει.
kguitar Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δηλαδή VI (b5) = F#m7 (b5) σε δευτερη αναστροφή . Και έχουμε πτώση VI(b5) V7 I.. Δεν υπαρχει b5. H εκτη βαθμιδα (VI) στην Λα μειζονα (Α) ειναι η F#m7. To ακκορντο που αναφερει ο φιλος ειναι bVI7 δηλαδη F7 με μπασο την 5η: F7/C. Aυτο θεωρειται και δευτερευουσα υποκατασταση δεσποζουσας. Τη λυση bVI7/V-V7/V τη συνανταμε συχνα στη κλασσικη μουσικη οπως βεβαια και στην jazz-blues εχουμε το bVI7-V7-I (δηλ. σε C: Ab7-G7-C)
spy Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Μάλλον ξεχνάς τον οπλισμό - η φα στη σοπράνο δεν είναι φυσική.* Τη συγχορδία μπορείς να τη δεις σαν F#m7b5 (2η αναστροφή) ή Am6 (1η αναστροφή) ή D9 (3η αναστροφή, χωρίς θεμέλιο). *Kι εγώ αρχικά έκανα το ίδιο λάθος, συνηθισμένος από τα minor blues. ;D
manosx Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Τίποτα, στην ουσία χρησιμοποιεί για λίγο την παράλληλη μελωδική ανιούσα μινόρε.
Tasospelt Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δεν υπαρχει b5. H εκτη βαθμιδα (VI) στην Λα μειζονα (Α) ειναι η F#m7. To ακκορντο που αναφερει ο φιλος ειναι bVI7 δηλαδη F7 με μπασο την 5η: F7/C. Aυτο θεωρειται και δευτερευουσα υποκατασταση δεσποζουσας. Τη λυση bVI7/V-V7/V τη συνανταμε συχνα στη κλασσικη μουσικη οπως βεβαια και στην jazz-blues εχουμε το bVI7-V7-I (δηλ. σε C: Ab7-G7-C) H Λα μειζονα όμως έχει και ντο # και στο παράδειγμα ντο φυσικό άρα και b5 . Γι αυτό είπα ότι τη δανείζει απο τη Λα μελωδική ελάσσονα όπου εκεί η VI ειναι b5. Αλλά η εξήγηση σου είναι η σωστή όντως τώρα που το ξαναβλέπω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση