Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Μα και να καταλάβαινε κάποιος κάτι από την ακρόαση, πως θα μπορούσε να το μεταδώσει; Μια γνώμη μπορεί να την έχει ο καθένας, και πολύ σωστά. Για να μετατρέψει όμως αυτή τη γνώμη σε τεχνικές "συμβουλές"  ::) , χρειάζεται έναν αντικειμενικό τρόπο συνεννόησης.

 

Το ρόλο αυτό έχει άλλωστε η θεωρία  ;)   

  • Απαντήσεις 63
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Mπααα...ένα σωρό CD και LP έχω λιώσει αλλά από σύνθεση τίποτε δεν κατάλαβα  ::)

Ακριβώς! Τα ακούσματα κάνουν καλό αν πας να τα αξιοποιήσεις, κατανοώντας τα και εφαρμόζοντάς τα στην πράξη!

 

Και εκεί βοηθάει ή η θεωρία, ή ακόμα πιο εύκολα και το καλό αυτί και η καλή ακουστική γνώση του οργάνου σου.

Δημοσιευμένο

Το θεμα ανοιξε λιγο πριν φυγω για προβα. Τωρα εχει 6 σελιδες. Ή εδω περα μιλατε πολυ, ή ξεχαστηκαμε την προβα :P

Δημοσιευμένο

Mπααα...ένα σωρό CD και LP έχω λιώσει αλλά από σύνθεση τίποτε δεν κατάλαβα  ::)

 

Μηπως ειναι επειδη οταν πας να γραψεις συγχεεις τον "ακροατη" μεσα σου με τον "συνθετη" στο οργανο που κατεχεις?? εγω εκει πιστευω πως πασχει ο καθενας μας...

 

Κοινα σχολια που ακουω απο απλους ακροατες για καποια τραγουδια της μπαντας μας ειναι του τυπου, φιλε ειναι καλο αλλα δεν εχει αυτη την δυναμη, αυτο το κατι ωστε να ειναι παρα παρα πολυ καλο...

 

Κ αναρωτιεμαι.. οταν εγω ακουω αλλα τραγουδια απο γειτονικες μπαντες κ μου ζηταν να τους κανω κριτικη, τι τους λεω?? η τι σκεφτομαι..

 

Κ πολλες φορες σκεφτομαι τα ιδια ακριβως που μου λενε αλλοι για εμενα..

 

Κ αναρωτιεμαι αν υπαρχει αυτη η "συγχυση¨μεσα μας...

δηλαδη εμεις ξερουμε κ "γνωριζουμε" τι ειναι πραγματικα καλο κ δυνατο, αλλα οταν γραφουμε δεν μπορουμε να εφαρμοσουμε αυτο το πραγμα, αν κ το σκεφτομαστε συνεχως το πως ειναι να ειναι κατι καλο.

Κανουμε συγκρισεις με παρεμφερη τραγουδια κτλ..

 

Μηπως ειναι καθαρα ταλεντο συνθεσης κ ενορχηστρωσης στην τελικη??

 

Δημοσιευμένο

ενας "καμμένος" στο ειδος (οποιοδηποτε) ακροατης μπορει ανετα να κανει κριτική, και σωστη μαλιστα.

 

μπορει να μην μπορεσει να σου δωσει να καταλαβεις ΤΙ φταιει,..... αλλά ότι ΚΑΤΙ φταιει.

HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103

Δημοσιευμένο

Ναι, αλλά το θέμα είναι να καταλάβει κάποιος τι φταίει, για  να μπορέσει να το διορθώσει, να μη μείνει απλά στην παρατήρηση και το σχόλιο. ;) Ακόμα καλύτερα, αν ο σχολιαστής μπορεί να προσφέρει και τη γνώση του έμπρακτα :)

Δημοσιευμένο

α) πρώτα απ ολα σε μια κριτική ερχεται το "κατι φταιει"και δεν μου αρεσει.

 

β) μετα για τους πιο ειδικούς ερχεται το "φταιει αυτο και αυτό" και δεν μου αρεσει.

 

Aν πχ βγαλω εγω ενα κομμάτι classic rock και ερθει ο  τυπος που εχει λιωσει τα 60's 70's και μου πει οτι το κομματι μου δεν ειναι καλο γιατι κατι φταιει,........ε ας μην μου πει τι,

 

σημασια εχει οτι σε εναν fan του ειδους (που σε αυτους απευθυνεσαι) δεν αρεσε ;)

HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103

Δημοσιευμένο

Συμφωνώ γενικοτερα με τον Yannis37.πιστευω οτι η κριτικη ενος "εξειδικευμενου" σε καποιο ειδος ακροατη μπορει να βοηθησει ισως και περισοτερο απο αυτή κάποιου μουσικού που δεν εχει τα αναλογα ακουσματα (το να σχολιαζει ενας χεβιμεταλλας οπως εγω ενα κομματι jazz/funk η κατι εξισου ασχετο,θυμιζει καποιους στα παραθυρα που ειναι απο σεισμολογοι εως οικονομολογοι και γιατροι)

Επισης καλη η τεχνολογια αλλα καπου εχει παραγινει το κακο με τον εξοπλισμο και τα διαφορα gadget και καπου εκει χανεται νομιζω η μαγεια της μουσικης καθως δινουμε πολυ σημασια στο περιτυλιγμα   

  • Administrator
Δημοσιευμένο

Από την πρώτη σελίδα του θέματος:

Στόχος του χώρου είναι η καλοπροαίρετη κριτική στη δουλειά μας, στην τεχνική και στην πρόοδο μας. Δεν πρόκειται για showcase των δυνατοτήτων μας.

 

Σε ένα χώρο σαν τον δικό μας η φαντασία χωράει μόνο στη σύνθεση. Αν κάποιος με το θεωρητικό υπόβαθρο βλέπει ατέλειες και μπορεί να βοηθήσει, τότε μόνο υπάρχει λόγος για κριτική τοποθέτηση.

 

Ο λόγος που θα ανέβαζε λοιπόν κάποιος κάτι θα ήταν για να δει τα κενά του, να ζητήσει βοήθεια σε τεχνικά μέρη (ηχοληψίας και εκτέλεσης) να τα συζητήσει και να πάρει μια αίσθηση από τρίτους προς τα που πάει.

 

Το "όνειρο το έκανες πάλι κούκλα μου το γλυκό", δεν αρμόζει στο Noiz αλλά μόνο εκεί που δεν είναι ειδικο το κοινό και δεν μπορούν να το αναλύσουν τεχνικά, οπότε απλά ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως η τοποθέτηση μας δεν πρέπει να είναι ευγενική αφου ο κρινόμενος εκθέτει κάθε του αδυναμία και αυτό που μπορεί να κάνει καλύτερα.

και

Κριτική κάνεις σε αυτό που γνωρίζεις και μπορείς να προσθέσεις ή να βοηθήσεις.

Αυτή είναι η θέση του Noiz αφού είναι ειδικευμένη σελίδα Μουσικής τεχνολογίας και όχι μουσικολογίας ή φανζιν. Ο χώρος των clips δεν έγινε για να σχολιάζει ο καθείς το μακρύ και το κοντό του, αλλά για να βοηθιέται τεχνικά ο μουσικός. Αυτά.

Live and let Live.

Δημοσιευμένο

Νομιζω πως οταν ακους ενα κλιπ,το πρωτο πραγμα που μπορεις να σκεφτεις ειναι αν σου αρεσει σαν ιδεα-συνθεση.

Επομενως ειναι αναποφευκτη μια γνωμη πανω σ αυτο.

Θελω να πω οτι ειναι δυσκολο να αφαιρεσεις εντελως το προσωπικο γουστο απο μια ενδεχομενη κριση.

Προσωπικα δε θα εμπαινα ποτε στη διαδικασια να γραψω ενα σχολιο για μουσικο ειδος στο οποιο ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ, π.χ. Χιπ-Χοπ.

Κι αυτο γιατι δεν γνωριζω την ηχητικη δομη και ταση για το ειδος επομενως ο,τι και να πω,θα ειναι απλα για να πω κατι καταληγοντας ενας ασχετος ξερολας.

Απο κει και περα αν το κομματι ειναι στα νερα καποιου μπορει ν αρχισει το ξεψειρισμα....

η παραγωγη γενικα με ολα τα επιμερους στοιχεια

eq-dynamics-mix.

Οφειλω να πω πως εχω βοηθηθει πολυ και εχω αλλαξει ισορροπιες σε μιξεις μου

(π.χ. πιο δυνατα το σολο,χαμηλωμα το μπασο,αφαιρεση low rumble)

χαρη σε σχολια μελων του νοιζ.

Γενικα πιστευω πως χρειαζεται ισορροπια...

ΚΑΙ επαινος μιας προσπαθειας ΚΑΙ σχολια που θα καλυτερευαν το αποτελεσμα.

 

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...