keytarist Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2010 Καλησπέρα σας! Ένας φίλος μου δημιούργησε έναν καινούργιο λογαριασμό πριν δύο μέρες είναι πιθανόν να έβαλε λάθος διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομίου γιατί δεν του έχει παραδοθεί ακόμα το μήνυμα με τον κωδικό επικύρωσης ενώ πάτησε να ξανασταλθεί τέσσερεις φορές. Επίσης, δεν μπορεί να ξανακάνει εγγραφή με το ίδιο όνομα και απλά να βάλει το σωστό e-mail γιατί υπάρχει ο άλλος λογαριασμός με αυτό το όνομα που δεν έχει επικυρωθεί. Υπάρχει κάποιος τρόπος να διορθώσει την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έτσι ώστε να του έρθει ο κωδικός επικύρωσης αλλά να κρατήσει και το ίδιο όνομα; Ευχαριστώ προκαταβολικά!! Από τον Bach στον Jon Lord.. Αυτό θα πει εξέλιξη!!
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 20 Οκτωβρίου 2010 Administrator Δημοσιευμένο 20 Οκτωβρίου 2010 Οταν δίνει καποιος λάθος διεύθυνση (και δίνουν αρκετοί) το αυτόματα σύστημα δεν μπορεί να τους στείλει την επικύρωση ενεργοποίησης. Η μόνη λύση είναι να απευθυνθούν με email στην διαχείριση, (info @ noiz.gr) δίνοντας το user name που χρησιμοποίησαν και τη σωστή διεύθυνση για να τη διορθώσει. Live and let Live.
keytarist Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 OP Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Οκ έστειλε e-mail με την σωστή διεύθυνση. Ευχαριστώ!! :) Από τον Bach στον Jon Lord.. Αυτό θα πει εξέλιξη!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση