Moderator harilatron Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2010 Moderator Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2010 Εξήγησε τους ότι το πετάλι ήταν dead on arrival (που ισχύει) και ότι αυτό που ζητάς δεν είναι επισκευή εντός εγγύησης αλλά αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος. Δες στο site τους τι προβλέπουν γι αυτό. Μην επιχειρήσεις να το ανοίξεις/επισκευάσεις μόνος σου αν έχεις σκοπό να το στείλεις πίσω γιατί όπως προαναφέρθηκε χάνεις την εγγύηση.
McWeasel Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2010 OP Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2010 Λοιπόν παιδιά, όπως φαίνεται για την ώρα τέλος καλό όλα καλά. Μετά το τελευταίο μου mail, απαντήσαν και είπαν οτί είχαν καταλάβει λάθος - οτί το στέλνω για επισκευή, όχι οτί είχε πρόβλημα εξ' αρχής... δεν ξέρω αν όντως εκάναν λάθος, ή απλά σκέφτηκαν να πουν οκ και να τελειώνουν, αλλά η δουλειά φαίνεται πως έγινε. Keep rockin' και μιλάμε, ευχαριστώ ξανά για τις απαντήσεις! :D ook out for the Noise Parade
marmelaki Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2010 Ειμαι σιγουρος πως διαβαζουν το Noiz και ειδαν οτι δεν μασαμε ;D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση