King♣Mob Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Θα ήθελα τη γνώμη των συναδέλφων κιθαριστών σχετικά μ'αυτούς τους δύο single ended στουντιακούς ενισχυτές. Τον Univalve τον γνωρίζουν οι περισσότεροι και κάποιοι νομίζω τον έχουν κιόλας... για τους υπόλοιπους το λινκ είναι εδώ: http://www.thdelectronics.com/products/univalve.htm Ο Groove Tubes Soul-O Single είναι ενδεχομένως πιο άγνωστη ποσότητα... και ποιότητα, αλλά έχει αποσπάσει και αυτός διθυραμβικές κριτικές: http://www.groovetubes.com/product.cfm?Product_ID=1661 nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent
takis Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 εγω εχω τον uni οπως και ο kotsadoros αλλα προσωπικα απο την στιγμη που δεν εχω παιξει με τον ...αλλον δεν μπορω να κανω συγκριση.. παντως ο univalve ειδικα για recording φαση ειναι απλα απιστευτος με τρομερο τονο και και και...ειναι οτι καλυτερο εχει περασει απο την..κατοχη μου μεχρι τωρα.. 8) ενα πραγμα μονο δεν εχει και με χαλαει ωρες ωρες..δεν υπαρχει καθαρο καναλι αφου "σπαει" κατευθειαν με τον που τον ανοιξεις λιγο.. αλλα εχει δεσει αψογα με την bogner cab μου με το vintage 30 :wink:
King♣Mob Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Ευχαριστώ takis :wink: Το ότι 'σπάει' εύκολα είναι και θέμα τελικής λάμπας και προενίσχυσης. Αν βάλεις ας πούμε μια 12ΑΤ7 και KT-88 τελική θα γίνει τζαζοενισχυτής :D Αλλά το 'σπάσιμο' είναι η μαγεία της τάξης Α ειδικά στο single ended και πιστεύω ότι θα ακούει τρελά στην πένα έτσι; Ή στην αυξομοίωση του volume από την κιθάρα... Έχεις δοκιμάσει ηχογράφηση κατευθείαν από την έξοδό του στην κονσόλα; Ή μέσω κάποιου cab sim; nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent
takis Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 εχω βαλει και 12ΑΤ7 και KT-88(η ΚΤ88 ειναι απο τις αγαπημενες μου λαμπες στον univalve :wink: ),αλλα και παλι σπαει γρηγορα... βαζοντας AT7 πεφτει πολυ η ενταση για την ενταση που μπορω να παιζω εδω σπιτι μου(παρα πολυ δυνατα δηλαδη...),και ετσι επειδη πας να τον ανοιξεις λιγο(επειδη εχει πεσει η ενταση λογω AT7),τον ανοιγεις και με το που τον βαλεις στο 3 το καθαρο χανεται... αλλα να σου πω κατι...;αυτον τον ενισχυτη δεν τον πηρα για τα καθαρα του αλλα για τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ηχο που βγαζει με την les paul μου αλλα και την strat σε overdrive τονους! και οπως πολυ σωστα ειπες ακούει ΤΡΕΛΑ στην πένα και στην αυξομοίωση του volume από την κιθάρα... αυτα τα δυο που ειπες ειναι οντως απο τα πολυ καλα χαρακτηριστικα που εχει αυτος ο ενισχυτης.. τι να πω εγω εχω μεινει αφωνος με αυτο το μικρο..κουκλί..(γιατι ειναι και πολυ μουρατος ε...;χεχε 8) ) και οχι δεν εχω δοκιμασει τους τροπους ηχογραφησεις που με ρωτησες... :wink:
King♣Mob Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Έτσι κι'αλλιώς αν θέλεις καθαρά πας σε μεγάλο headroom και τάξη ΑΒ. Είναι χωρίς νόημα να περιμένεις καθαρά... καθαρά από τάξη Α. Εμένα με ενδιαφέρει να είναι 'σωστό' επίσης το effects loop και να 'δουλεύει' η direct έξοδος... αν και αυτό παρακάμπτεται... Αλήθεια το μεγάλο 'θεωρητικό' πρόβλημα σ'αυτούς τους ενισχυτές είναι τα μπάσσα, κυρίως λόγω μετασχηματιστή εξόδου... Η GT λέει ότι το ξεπερνάει χρησιμοποιώντας έναν ειδικά κατασκευασμένο μετασχηματιστή, ο THD πως πάει από μπάσσο; nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent
takis Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2006 Αλήθεια το μεγάλο 'θεωρητικό' πρόβλημα σ'αυτούς τους ενισχυτές είναι τα μπάσσα' date=' κυρίως λόγω μετασχηματιστή εξόδου... ο THD πως πάει από μπάσσο;[/quote'] ο uni ειναι απο τους πιο...ογκωδεις ενισχυτες που εχω ακουσει οταν τον βαζεις τερμα ομως εννοειται... ο ογκος που εχει απλα..δεν υπαρχει! θα σου πει και ο Kotsadoros ειδικα γιαυτην την αναφορα μου. τα μπασα του ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ και δεν μου εχει δωσει ποτε την αισθηση οτι κατι μου λειπει απο ολες τις συχνοτητες οταν τον..παιζω :oops: :) με την bogner καμπινα :wink:
King♣Mob Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2006 Πολύ καλά! :D Περιμένω και τον kotsadoros αν έχει περισσότερα. Για τον GT έχει κάποιος καμιά ιδέα; Έστω από τεχνικής άποψης, βάσει προδιαγραφών. :? nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent
toneless Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2006 Δεν διάβασα καλά τα post αλλά μια σημείωση... το ανθρώπινο αφτί ακούει πολύ καλύτερα στην παραμόρφωση ενός λαμπάτου σε συνδεσμολογία AB. Πολλοί παραπονιούνται δε, ότι ο λαμπάτος ενισχυτής τους τάξης A έχει "σπαστικό" Overdrive... Άκου να δεις.
King♣Mob Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2006 OP Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2006 Δεν διάβασα καλά το post αλλά μια σημείωση...το ανθρώπινο αφτί ακούει πολύ καλύτερα στην παραμόρφωση ενός λαμπάτου σε συνδεσμολογία AB. Πολλοί παραπονιούνται δε' date=' ότι ο λαμπάτος ενισχυτής τους τάξης A έχει "σπαστικό" Overdrive...[/quote'] Αναφέρεσαι στην παραμόρφωση από τις power λυχνίες, έτσι; Πως μπορεί κανείς να είναι σίγουρος για το ρόλο που παίζουν οι Χ προενισχυτικές βαθμίδες στην... πως να πούμε... ποιότητα της παραμόρφωσης; Κατ'άλλους πάντως, η παραμόρφωση σε τάξη Α έχει μια πιο 'μουσική' υπόσταση. Υποψιάζομαι ότι αυτοί που παραπονιούνται, έχουν συνηθίσει τ'αυτιά τους σε παραμόρφωση από πεταλάκια και γενικά από προενίσχυση. Εννοείται ότι δεν θα ξεκινήσουμε κανέναν ηλίθιο πόλεμο Τάξη Α vs Τάξη Β έτσι; :D Για τον Groove Tubes έχεις καμιά ιδέα toneless; nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση