aris 17561 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Καλά το μάστερ βολιουμ δεν το συζητάμε. Είναι η πιο σημαντική προσθήκη που επιβάλεται να κάνουν. Αυτό το κουμπί από πίσω καμία μέρα φοβάμαι θα μου μείνει στο χέρι... Πραγματικά απορώ πως τους ξέφυγε. Το θέμα είναι ότι τώρα για να το προσθέσουν φαντάζομαι ότι θα πρέπει να ακυρώσουν την λειτουργία κάποιου αλλού κουμπιού. Ποιου όμως ; http://www.youtube.com/user/aris17561
The Genius Loci Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Είχα ανεβάσει την είδηση για το update 1.3 στο νήμα για το νέο POD HD Φασόλι, αλλά πέρασε απαρατήρηση. Το θετικό είναι πως, απ'ό,τι φαίνεται, υπάρχουν περιθώρια στο software ώστε να υλοποιηθούν έξυπνες και χρήσιμες τεχνικές. Επίσης θετικό είναι πως, μέχρι τώρα τουλάχιστον, η Line6 προσφέρει αυτές τις αναβαθμίσεις δωρεάν. Μελλοντικά δεν αποκλείεται να γίνουν διαθέσιμα amp/effect packs με κάποια χρέωση, και το θεωρώ απόλυτα θεμιτό και λογικό. βαλτε κανενα πεταλακι μπροστα βρε ;D χα χα χα χα Αυτό είναι πολύ σωστό και προφανές και απορώ για τα παράπονα περί έλλειψης "high gain" ενισχυτών εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα πάντα. Εξάλλου μπορεί να ανακαλύψετε νέα ηχοχρώματα έτσι, πολύ πιο χρήσιμα. Συμπτωματικά το HD έχει όλα τα OD/Distortion που έχει και η σειρά Μ, και μπορείς να κάνεις stack περισσότερα από ένα, οπότε μόνο οι "purists" των εξομοιώσεων θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχουν πρόβλημα. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
aris 17561 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Βασικα η ιδέα των πεταλίων μπροστά είναι πολύ καλή... Το θέμα είναι όμως ότι υπάρχουν καπιοι που αγοράζουν πεταλίερα έναντι πολλών πεταλίων για να γλυτώσουν το πεδεμα των συνδεσμολογίων και του χορού κλακετας για να αλλάξουν ήχο. Πέραν τούτου πάντως δεν έχει πρόβλημα σε χάι γκειν καταστάσεις το μηχάνημα. Μια χαρά τα καταφέρνει. Απλά δεν θα με χαλαγε η προσθήκη κάποιων επιπλέον χάι γκειν ενισχυτων ακόμα και υπό την μορφή εξαγοράσιμου πακέτου. http://www.youtube.com/user/aris17561
Marshallist Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Εγώ πάλι ρε παιδιά μόνο δυο παράπονα απο την σειρά HD. 1) Μερικά μοντέλα OD θα μπορουσαν να είχαν αντικατασταθεί με άλλα καθώς κάποια από αυτά δεν διαφέρουν και τοοσο πολύ, συν το γεγονός ότι υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές όσο αφορά ποια OD επιλέξαν να προσομοιώσουν. 2) Έλλειψη High Gain Crunch ενισχυτών. Απλώς δεν μπόρεσα να βρώ την ισσοροπία δυναμικών/Gain/γλυκάδας που εγώ ήθελα. Απλώς δεν μου άρεσε που ο μόνος high Gain Crunchατος ήταν ο JCM 800 που με το Gain στο 8-10 θολώνουν τα πάντα, ειδικά σε Neck Pickup. Έπρεπε να βάλουν δυο τρείς στην ίδια κατηγορία γιατί μετά τον JCM το άλμα σε Bogner,ENGL,MESA είναι τεράστιο σε θέματα GAIN. Παρ όλα αυτά, ή HD σειρά της Line6 μπορώ να πω πως ήταν με διαφορά ότι καλύτερο έχω ακούσει σε αυτό το budget. Έχω ακόμα προιόντα της εταιρίας που απλώς δεν χαλάνε με τίποτα και όσες φορές πήρα μαζί μου το HD σε Live ο ήχος ήταν παααρα μα παααρα πολύ καλός. Εγώ κατέληξα για άλλη μια φορά σε λαμπάτο, αλλά μετά το πρώτο μου setup καμιά πεταλιέρα δεν με πείθει. SOS: Δεν μιλάω για ηχογράφηση αλλά το γούστο που παίρνεις όταν σε βαράει το ηχείο και ο ήχος της λάμπας στο κεφάλι την ώρα που παίζεις. Όμως το οτι λύνει χέρια σε ηχογράφηση και Live καταστάσεις δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς. Στην τελική έχει τύχει να παίξω live με το αγαπημένο μου setup και ο ηχοληπτης να τα καταστρέφει όλα! Όταν του δίνεις το XLR σου απο το POD είναι τόσο δύσκολο όσο και το να δυναμώνεις την μουσική ;) Μπράβο στην Line6. Έφερε στην αγορά κάτι πολύ ποιοτικό και προσβάσιμο. Δεν ξέρω για την RP τις Digitech. Αλλά είχα την HD500 και την GT10 για αρκετό καιρο και η BOSS ποτέ δεν την πλησίασε.
Vaisilis Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Μπράβο στην Line6. Έφερε στην αγορά κάτι πολύ ποιοτικό και προσβάσιμο. Δεν ξέρω για την RP τις Digitech. Αλλά είχα την HD500 και την GT10 για αρκετό καιρο και η BOSS ποτέ δεν την πλησίασε. Με το XLR πως την συνδεεις? γιατι εγω σκεφτομουν την λυση 2 DI και μετα κονσολα για στερεο ηχο... Αντε μπας και ελαφρυνουμε λιγο το κουβαλημα στα λαιβ! http://www.youtube.com/user/psofoss
Marshallist Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Με το XLR πως την συνδεεις? γιατι εγω σκεφτομουν την λυση 2 DI και μετα κονσολα για στερεο ηχο... Αντε μπας και ελαφρυνουμε λιγο το κουβαλημα στα λαιβ! Για το HD300 και 400 δεν ξέρω. Το HD500 πάντως βγάζει Stereo XLR Outs και XLR Mono out, που σημαίνει πως δεν χρειάζεσαι DI. Κατευθείαν στην κονσόλα ή στην κάρτα που ηχογραφείς.
darshan Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 2) Έλλειψη High Gain Crunch ενισχυτών. Απλώς δεν μπόρεσα να βρώ την ισσοροπία δυναμικών/Gain/γλυκάδας που εγώ ήθελα. Απλώς δεν μου άρεσε που ο μόνος high Gain Crunchατος ήταν ο JCM 800 που με το Gain στο 8-10 θολώνουν τα πάντα, ειδικά σε Neck Pickup. Έπρεπε να βάλουν δυο τρείς στην ίδια κατηγορία γιατί μετά τον JCM το άλμα σε Bogner,ENGL,MESA είναι τεράστιο σε θέματα GAIN. δοκίμασε τον park 75, εμένα μου ακούγεται σαν high gain super lead (λέμε τώρα...). Στην αρχή χρησιμοποιούσα τον jcm800 και άκουγα ή θολούρες ή τζιτζίκια... O park με ένα tube distortion ή tube compressor ή ακόμα και μόνος του μου ακούγεται super. Συνήθως τον χρησιμοποιώ σε dual mode μαζί με τον rectifier/treadplate.
aris 17561 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Συνήθως τον χρησιμοποιώ σε dual mode μαζί με τον rectifier/treadplate. Εννοεις δηλαδη οτι χρησιμοποιεις ταυτοχρονα 2 προσωμειωσεις ενυσχητων ? http://www.youtube.com/user/aris17561
Ksekourdistos Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 αυτο γινεται μονο στην hd500 ... Recording is God's way of tellin you that you suck
Dnightshade Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2011 ^ Και θα γίνεται και στο φασόλι HD. Το θέμα είναι ποιά θα είναι η τιμή του τελικά;Εκτός και αν είδα λάθος, το dv27 το έχει 380 αλλά το thomann 480!!! Αν η τιμή είναι τα 380 που δίνει το dv27,το φασόλι συμφέρει ακόμα και για live καταστάσεις με ένα απλό απ-ντάουν-τζόνυ footswitch των 45 ευρώ καθώς κουβαλάς λιγότερο βάρος, όμως μπορείς να δώσεις σήμα direct στον ηχολήπτη studio/live , ή πρέπει όπως και δήποτε να δώσεις balanced XLR ? (δλδ με το φασόλι μπορείς να γλιτώσεις το DI box ή όχι ? )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση