dr.peters Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 ok! θα κοιταξω και ο θεος να βαλει το χερι του! :) θενξ! :) πανελιστας και ανταρτομαχητης....
dr.peters Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 gdevelek, μιλας για αυτο το θεμα? http://www.noiz.gr/index.php?topic=168823.0 ειναι πολυ πιθανο, αλλα δεν εχω καθαρη σκεψη για να το διαβασω τωρα με την προσοχη που χρειαζεται! πανελιστας και ανταρτομαχητης....
dr.peters Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 βρηκα αυτο! Εξοδοι 4, 8, 16, (ακομα και 2 για μπασσο) Ohm. Οχι μονο για ενισχυτες κιθαρας, αλλα και hi-fi. Ποιες οι διαφορες? Γιατι π.χ. καποιος να επιλεξει τα 16 αντι για τα 8 Ohm? Η εξοδος επιλεγεται αναλογα με το impedance της καμπινας που θελουμε να χρησιμοποιησουμε. Θα πρεπει να υπαρχει το λεγομενο impedance matching. Οταν εχουμε μια καμπινα 1x12 το impedance της ειναι ιδιο με αυτο του ηχειου που φωραει, αν ειναι στα 16ohm το ηχειο διαλεγουμε 16ohm εξοδο κλπ. Αν ειναι 2x12 ή παραπανω το impedance εξαρταται απο το impedance των ηχειων και το πως ειναι συνδεδεμενα (σε σειρα, παραλληλα). Οπως και να εχει οι καμπινες απο πισω γραφουν ποσο ειναι, οποτε διαλεγεις την αναλογη εξοδο. Σε αλλο θεμα εγινε συζητηση σχετικα με το τι διαφορα υπαρχει μεταξυ 2 ιδιων μεγαφωνων το ενα στα 8 και το αλλο στα 16 ohm, ριξε μια ματια. ποιο να ειναι αραγε το αλλο θεμα? :) πανελιστας και ανταρτομαχητης....
dr.peters Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2010 δεν νομιζω οτι θα αλλαξει και πολυ ο ηχος αν συνδεσεις σε αντιστοιχα χαμηλοτερης εμπεδησης εξοδο. Απλα, αν ο ενισχυτης σου εχει εξοδους για 4, 8 και 16Ω ειναι προτιμοτερο να χρησιμοποιησεις τα 16Ω (με αντιστοιχο μεγαφωνο παντα) γιατι ετσι χρησιμοποιεις ολο το τυλιγμα του δευτερευοντος στο μετασχηματιστη, και οχι ενα μερος του οπως αν χρησιμοποιουσες τα αλλα taps. Στα 8Ω θα εχεις το 70,72% και στα 4Ω το 50% του τυλιγματος. ...Ποιο σου φαινεται καλυτερο? Αν κανεις Mismatch, οι περισσοτεροι μετασχηματιστες "σηκωνουν" μεχρι και 100%. Aπλα (χοντρικα) με διπλασιο φορτιο θα "ξεκουρασεις" τις λαμπες σου, ενω με το μισο θα τις "φας" πιο γρηγορα. μαλλον αυτο ειναι το θεμα που λεει ο οντις. αν και μπορω να πω πως δεν εχω σαφη εικονα για την διαφορα στον ηχο! :) το χω χεσει με τα πολλαπλα ποστ ε? πανελιστας και ανταρτομαχητης....
myster_maze Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 Για ποιόν ενισχυτή λέτε τόση ώρα? Έχει επιλογή 4Ω,8Ω ή 16Ω? Αυτό με το δευτερεύων, τα 16Ω και ότι είναι καλύτερα να χρησιμοποιείται όλο το τύλιγμα δεν είναι και τόσο σωστό. Εξαρτάται πάντα το πώς είναι τυλιγμένος ο εξόδου. Edit: AC15CC1, AC15CC1X ή άλλο?
pl Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 Από όσα γνωρίζω πάντως, όταν αλλάζεις το μεγάφωνο ενός κόμπο πρέπει να βάζεις ακριβώς της ίδιας αντίστασης μεγάφωνο, άσχετα με το τι έχει έξοδο ο ενισχυτής!!! Εννοώ, μπορεί να έχει εξόδους για άλλων τιμών μεγάφωνα, αλλά ίσως, λέω ίσως χωρίς να βάζω το χέρι μου στην φωτιά, η καλωδίωση του για το δικό του μεγάφωνο να είναι μονο για 8Ω, ή 16Ω, δεν ξέρω ό,τι μεγάφωνο φοράει τώρα!
gdevelek Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 Από όσα γνωρίζω πάντως, όταν αλλάζεις το μεγάφωνο ενός κόμπο πρέπει να βάζεις ακριβώς της ίδιας αντίστασης μεγάφωνο, άσχετα με το τι έχει έξοδο ο ενισχυτής!!! Εννοώ, μπορεί να έχει εξόδους για άλλων τιμών μεγάφωνα, αλλά ίσως, λέω ίσως χωρίς να βάζω το χέρι μου στην φωτιά, η καλωδίωση του για το δικό του μεγάφωνο να είναι μονο για 8Ω, ή 16Ω, δεν ξέρω ό,τι μεγάφωνο φοράει τώρα! αυτά είναι ράδιο αρβύλα ;)
dr.peters Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2010 Για ποιόν ενισχυτή λέτε τόση ώρα? μιλαω για τον δεκαπενταρη βοξ, οχι αυτον με το Greenback μεγαφωνο, ουτε αυτον με το μπλουκατι. κοινως λεω για τον γνωστο βοξ που κυκλοφορουσε μεχρι πριν καποιους μηνες και ειχε γυρω στα 600ευρω. Αυτό με το δευτερεύων, τα 16Ω και ότι είναι καλύτερα να χρησιμοποιείται όλο το τύλιγμα δεν είναι και τόσο σωστό. Εξαρτάται πάντα το πώς είναι τυλιγμένος ο εξόδου. τι αλλαζει στον ηχο ομως ειτε με το 8αρι ειτε με το 16αρι? πανελιστας και ανταρτομαχητης....
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 τι αλλαζει στον ηχο ομως ειτε με το 8αρι ειτε με το 16αρι? Αν ρωτας αν θα ακουσεις διαφορα συνδεοντας την εξοδο 8 ohm με μεγαφωνο 8 ohm απο την συνδεση της εξοδου 16 ohm σε μεγαφωνο 16 ohm πολυ αμφιβαλλω. Ο κυριος λογος που τα 16ohm ηταν/ειναι "δημοφιλη" ειναι οτι μπορεις να "τρεξεις" υψηλοτερα βολταζ χρησιμοποιωντας λεπτοτερα (και αρα ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ) καλωδια χωρις να χασεις ενταση. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
myster_maze Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 μιλαω για τον δεκαπενταρη βοξ, οχι αυτον με το Greenback μεγαφωνο, ουτε αυτον με το μπλουκατι. κοινως λεω για τον γνωστο βοξ που κυκλοφορουσε μεχρι πριν καποιους μηνες και ειχε γυρω στα 600ευρω. Άρα αυτόν με το Wharfedale, δηλαδή τον AC15CC1. Ο συγκεκριμένος έχει παράλληλες εξόδους για εξωτερική καμπίνα καθώς και επιλογή για 8Ω ή 16Ω. Για το αρχικό ερώτημά σου λοιπόν, η καλύτερη λύση είναι να πάρεις ένα 16Ω μεγάφωνο για τον AC15 και αν θέλεις εξωτερική καμπίνα να είναι και αυτή 16Ω. Αν ΔΕΝ χρησιμοποιείς την εξωτερική καμπίνα θα έχεις τον διακόπτη στη θέση 16Ω. Αν χρησιμοποιείς την εξωτερική καμπίνα ΜΑΖΙ με το μεγάφωνο του AC15, θα έχεις τον διακόπτη στη θέση 8Ω. τι αλλαζει στον ηχο ομως ειτε με το 8αρι ειτε με το 16αρι? Εξαρτάται πάντα από το πώς είναι τυλιγμένος ο εξόδου. Μπορεί να έχεις σημαντική διαφορά αλλά μπορεί και να έχεις απειροελάχιστη. Για παράδειγμα, σε έναν καλοτυλιγμένο εξόδου η 8Ω θα έχει σίγουρα καλύτερη συμπεριφορά. Αλλά σε έναν κακοτυλιγμένο και μικρό εξόδου ίσως να έχει καλύτερη συμπεριφορά η 16Ω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση