Apatilos Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Γεια σας είμαι 24,είμαι φοιτητής και πριν 5 μήνες μου ήρθε έμπνευση και πήρα το συνθεσάιζερ korg x50.Έπαιζα πιάνο στο δημοτικό 6 χρόνια αλλά δεν θυμάμαι πολλά. Η ερώτηση είναι αν είναι αργά για να ασχοληθώ σοβαρά; Θα μου άρεζε να παίζω στο στυλ του Wirman(children of bodom).Ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά είναι εφικτό σε αυτή την ηλικία?
Evilnye Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Μια χαρά εφικτό είναι αν το ασχοληθείς με όλη την καλή διάθεση και αφιερώσεις σοβαρά το χρόνο σου :) (Κ εγώ στα 24 ξεκίνησα να παίζω ! )
Apatilos Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση.Είναι ενθαρυτικό το μήνυμά σου.Γιατί βλέπω παιδιά 17-18 ετών ας πούμε στο youtube που ήδη είναι φτασμένοι και λέω καλά εγώ τι κάνω τώρα στα "γεράματα"...
Evilnye Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Υπάρχουν και παιδιά που εγκαταλείπουν στα 17-18 και επίσης υπάρχουν και "παιδιά" που πασπατεύουν χρόνια κ ποτέ δεν ασχολούνται σοβαρά. Το καλό με το να ξεκινάς μεγάλος έιναι ότι είσαι συνειδητοποιημένος πολύ περισσότερο στο τι θες και έχεις και καλύτερη εικόνα του τι πρέπει να κάνεις και πόσο να προσπαθήσεις ώστε να πετύχεις αυτό που θες. Καλή συνέχεια ;)
Tolisbass Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Όχι ρε κολλητέ μην μασάς άμα γουστάρεις προχώρα!Δεν καταλαβαίνουμε ούτε από εξεταστικές!Λίγο jam να ξεδώσουμε! Σωστός ο Evilnye! Life is a lot like jazz..it's better when you improvise
Apatilos Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2010 Ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρυτικά σας λόγια. Σε αυτήν την εξεταστική είναι που παίζω περισσότερο :)Παίζω και κάνω διάλειμμα για διάβασμα που λέει ο λόγος ;)