odis13 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Eμ ακριβως επειδη ολα αυτα παιζουν ρολο στον ηχο ενος ενισχυτη λαμβανωνται υποψην σε μια σοβαρη εξομοιωση :)
audiokostas Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Εγώ από την άλλη, θα συμφωνήσω εν (μεγάλο) μέρει με τον Theod και το έχω εκφράσει πολλάκις στο παρελθόν. Δεν βρίσκω μεγάλο ενδιαφέρον στο "σολάρω πάνω στη κονσέρβα". Και μιας και αναφέρθηκε ο Gregg, να πω ότι και στις κατ ιδίαν συζητήσεις μας του είχα πει ότι προτιμώ να ακούσω μια ολοκληρωμένη δουλειά του (και τα cover δουλειά είναι) παρά πάρτε 10 μέτρα σόλο. Δεν είναι κακό, προς Θεού επ' ουδενί, αλλά (μη με φάτε), λίγο ξεκομμένο, λίγο μίζερο, λίγο κάπως που να πάρει. Πολλώ δε μάλλον όταν ο εν λόγω συμφορουμίτης έχει και (καλή) προσωπική δουλειά εδώ και καιρό. Αλλά υποθέτω ότι θα ακούσουμε σύντομα για αυτήν εν ευθέτω χρόνω. ;) Αλλά γενικότερα και μην το εστιάζω (γιατί απλώς παράδειγμα ήταν) ας ακούσουμε βρε αδερφέ περισσότερες προσωπικές ερμηνείες. Είτε σε προϋπάρχον υλικό, είτε original. Είτε με γκρουπ (οχι μόνο 4WD ;D), είτε κατά μόνας. Και με φωνές και με ακουστικά όργανα και με VST και με synth, midi,,,, Just my 2 eurocents. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Mesimeriaris Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Ολοι δικιο εχουν.Και τα backing track δεν βλαπτουν κανενα οταν γινονται για practise.Ειναι βεβαια λιγοτερο ενδιαφεροντα απο τις κανονικες συνθεσεις οταν παρουσιαζονται(γιατι ενδιαφερον εχει μονο η τεχνικη του κιθαριστα,ακομη και τα θεματα που καποιες φορε μπορει να ειναι φοβερα,"πατανε" πανω σε κατι).Για αυτο και καλο ειναι να παρουσιαζονται με μετρο. Αλλα γενικοτερα ειμαι υπερ του μετρου στην παρουσιαση ακομη και των δικων μας συνθεσεων.Δεν μπορεις να γραφεις 15 τραγουδια το μηνα,τσαπατσουλικα μεσα σε δυο ωρες το καθενα και να θες σχολια και προσοχη για ολα αυτα.Με αυτο τον τροπο κουραζεις και πολλες φορες αποτρεππεις τον κουρασμενο να ακουσει πιο προσεγμενες δουλεις οι οποιες σαφως και ανεβαινουν με μετρο.
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δεν μπορεις να γραφεις 15 τραγουδια το μηνα,τσαπατσουλικα μεσα σε δυο ωρες το καθενα και να θες σχολια και προσοχη για ολα αυτα. Σωστός Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
blue Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 συμφωνώ με την ουσία του 1ου ποστ, καθώς δεν συμπάθησα ποτέ τα backing tracks. H αποψη μου έχει διαμορφωθεί εξαιτίας των παρακάτω παρατηρήσεων : - ενα arrangement ακκόρντων με τους φτηνιάρικους default midi ήχους του band in a box ή του guitar pro δεν είναι μουσική, αλλά ringtone παλιού κινητού ;D . Nομίζω οτι αν πάνω του γράψουμε μια σουπερ κιθαρα με σουπερ ήχο, τότε δημιουργούμε αυστηρά κιθαροκεντρική σολιστική μουσική που απορρίπτω ουτως ή αλλως βάσει προσωπικού γούστου και ακουσμάτων. - Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή στη χρήση ενός καλοηχογραφημένου backing με πραγματικά όργανα, νομίζω οτι γινόμαστε μάγκες πάνω σε άλλων μουσικών τις πλάτες :). To βαρβάτο rhythm section είναι είδος υπο εξαφάνιση και δεν καταλαβαίνω πώς το θεωρούμε αυτονόητο κομμάτι μιας δικής μας προσπάθειας. Παρεπιμπτόντως, τελευταία έχω παρατηρήσει οτι όταν παίζεις μαζί με κάποιον καλό μουσικό, σε κάνει να φαίνεσαι καλύτερος από όσο πραγματικά είσαι (αυτό που λέμε "σε έκανε μαγκα" ;D). Αυτό νομίζω συμβαίνει και με τέτοια backing αρκετά συχνά. - Πολλοί φτιαχνουν δικά τους backing tracks για να παίξουν από πάνω. Δε νομίζω πώς είναι τυχαίο οτι τα δικά τους κλιπς γίνονται περισσότερο αποδεκτά έναντι άλλων. Άλλο πράμα να "παιζεις μια κι εξω, έχει λίγα λάθη και φαλτσα αλλα οκ" και αλλο να περνάς μια προς μια τις νότες από κόσκινο και να βλέπεις τι ακριβώς κάνει το κάθε όργανο μέσα σε ένα κομμάτι. Εντωμεταξύ, άλλο τρομερό κι αυτό , να γράφουν και την τονικότητα τα tracks για να ξέρεις από πριν που να πατήσεις για να "αυτοσχεδιάσεις", στην περίπτωση που δεν έχεις ιδέα για το ποιά είναι η κλίμακα ή οι διαδοχές. Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω να μην θίγεται κανείς αυτές τις απόψεις, είναι μια απλή συζήτηση που δε χρειάζεται να καταλήξει σε ιδεολογική διαφωνία ;D https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
audiokostas Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 To βαρβάτο rhythm section είναι είδος υπο εξαφάνιση και δεν καταλαβαίνω πώς το θεωρούμε αυτονόητο κομμάτι μιας δικής μας προσπάθειας. Οχι βρε συ, μη φοβάσαι, θα ξαναπαίξουμε από φθινόπωρο ;D Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω να μην θίγεται κανείς αυτές τις απόψεις, είναι μια απλή συζήτηση που δε χρειάζεται να καταλήξει σε ιδεολογική διαφωνία ;D Θα ήταν χαζό να θιχτεί αλλά και η ιδεολογική διαφωνία δεν θα πρέπει συνειρμικά να παραπέμει σε καυγά. Δεν είναι ανάγκη η συζήτηση να υφίσταται μόνο ώς ανατροφοδοτούμενη βαυκαλιστική συμφωνία. (πσσσσσσσσσσσ τι είπε ο άνθρωπας) Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
The Genius Loci Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω να μην θίγεται κανείς αυτές τις απόψεις, είναι μια απλή συζήτηση που δε χρειάζεται να καταλήξει σε ιδεολογική διαφωνία ;D Πραγματικά η διαφωνία είναι φιλοσοφικής/ιδεολογικής φύσης. Τα BT έχουν τη χρησιμότητά τους. Για λόγους μελέτης λόγου χάριν. Το βαρετό του θέματος, φαντάζομαι ότι θα συμφωνεί και ο Γύφτος και ο ΩδειοΚώστας, έχει να κάνει με την παρουσίασή τους από τους παίκτες (σαν "δικές τους προσπάθειες"). Προσωπικά χρησιμοποιώ ΒΤ όταν και εφόσον κάποιο με εμπνέει, πολλές φορές για να δοκιμάσω είτε τεχνικές είτε ήχο, και μετά τα ξεχνάω. Όσο για προσωπικές δουλειές, ο blue δίνει ακριβώς την απάντηση, γιατί δεν βλέπουμε πιο πολλές, ενώ υπάρχουν: επειδή το βλέπουμε πιο "σοβαρά", διστάζουμε να παρουσιάσουμε κάτι εφόσον δεν είμαστε 100% σίγουροι ότι είναι "τέλειο". Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Και μιας και αναφέρθηκε ο Gregg, να πω ότι και στις κατ ιδίαν συζητήσεις μας του είχα πει ότι προτιμώ να ακούσω μια ολοκληρωμένη δουλειά του (και τα cover δουλειά είναι) παρά πάρτε 10 μέτρα σόλο. Aυτό θα ήθελα να το εξηγήσουμε λίγο...τι σημαίνει (και πως κάνω) μία ολοκληρωμένη δουλειά... Να πώ πως το φαντάζομαι, από τη πλευρά του κιθαρίστα... 1) Έχουμε ένα Daw που κουτσά στραβά ξέρουμε να χρησιμοποιούμε 2) Κανα 2 VSts που κουτσά στραβά ξέρουμε να χρησιμοποιούμε 3) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, με κάποιο τρόπο drums, ρυθμό, πείτε το όπως θέλετε 4) Κανα 2-3 γνώσεις μίξεις 5) Μία μπάντα με κάποιο τρόπο ηχογράφησης (όπως οι 4WD ας πούμε) 6)... Μου διαφεύγει κάτι? Τι εννοούμε λοιπόν ολοκληρωμένη δουλειά? Έχω την εντύπωση, ότι για τους πληκτράδες είναι πιο εύκολα τα πράγματα...εμείς είμαστε κούτσουρα... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
audiokostas Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Τι εννοούμε λοιπόν ολοκληρωμένη δουλειά? Εσύ πως την εννοείς ; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Sinios Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Όλοι έχουν δίκιο κ κανένας άδικο... Άλλοι δεν γουστάρουν Backing Tracks κ άλλοι τρελαίνονται... Άλλοι ψάχνουν το ήχο τους μέσα απο τα backing trarcks κ άλλοι όχι... Άλλοι τα χρησιμοποιούν για εξάσκηση κ άλλοι για δικά τους κιθαριστικά σολαρίσματα.. Όλα είναι δεκτά... ;D Προσωπικά με συναρπάζει να ακούω άτομα με δικές τους συνθέσεις κ εκτελέσεις ;) Υ.Γ Στην μουσική όλα επιτρέπονται http://www.myspace.com/amartoloikyrhkes
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση