tanasee Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Σε έβαλα να μετράς βραδιάτικα! Οπότε τώρα η μόνη λύση είναι άσκηση για να είσαι το ίδιο άνετος και με την Τokai!! ή να δοκιμάσεις άλλες χορδές στην Tokai.. Θα ήθελα να το πάμε στην ακαμψία του συστήματος αλλά κάτι μου λέει ότι το θέμα θα καεί! ;D Πάντως είναι προφανές ότι υπάρχουν παραμορφώσεις... μικρές. (πολύ) Σταματάω γιατί δεν θέλω και πολύ. ;D http://www.myspace.com/teflonathens
georgekz750 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Ωραιο θεμα ! ;) Να ειστε καλα ερωτωντες και απαντωντες, εμαθα και σημερα πραγματα που δεν ηξερα.
Mitsosyupi Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Και με το relief είναι περίεργη η κατάσταση, το maple είναι τόσο σκληρό που ξεβιδώνεις μισή στροφή το truss rod και το μπράτσο ''έρχεται'' μετά απο ώρες.Σκέψου πόση διαφορά στο relief έχεις αν βάλεις παχύτερες χορδές, ένα σετ 10ρες με ένα σετ 11ρες έχουν διαφορά τάσης περίπου 5 κιλά. Η δύναμη που ασκείς στο bend μπορεί να είναι πχ 1 κιλό, άρα και εσύ λυγίζεις την κιθάρα, το αστείο είναι οτι επειδή είναι ελάχιστο δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται αντιληπτό ;) I know dude...φυσικος ειμαι παναθεμα με... ;D ;D ;D Θα ήθελα να το πάμε στην ακαμψία του συστήματος αλλά κάτι μου λέει ότι το θέμα θα καεί! ;D μα γιατι το λες αυτο? :P
tanasee Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δεν έπρεπε να μπω στο τριπάκι!! Αλλά... Πρόταση για πρακτικό τρόπο διερεύνησης της εικασίας του bihlas! Κουρδίζουμε κατά διάστημα ημιτονίου ή τόνου ή τριημιτονίου μία από τις χορδές στις οποίες κάνουμε συνήθως bend, και έπειτα μετράμε την απόκλιση από τον τόνο μίας άλλης χορδής (σε σύνηθες κούρδισμα). Θα το έκανα τώρα άλλα πρώτον συγκρατούμε ;D και δεύτερον νομίζω ότι η διαφορά είναι αμελητέα. Το καψα http://www.myspace.com/teflonathens
tanasee Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Εδιτ: συγκρατούμαι http://www.myspace.com/teflonathens
skantzos Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 εκτός από το πάχος του μπράτσου παίζει ρόλο και το σχήμα (και το βερνίκι ίσως) και πως κοντράρει το χέρι σου στα σηκώματα. Αν πατάει πιο καλά ο αντίχειράς σου θα είναι πιο εύκολα τα μπεντ -Οι 2 Βach έχουν ακριβώς ίδια tuneomatic η οποία είναι πλατύτερη απο της Tokai, οπότε οι χορδές κάνουν γωνία μετά τα saddles και ξανακάνουν πάνω στην ακμή της γέφυρας πρίν φτάσουν στο tailpiece. τι εννοείς; βρισκει σε δυο σημεία στη γέφυρα η χορδή; "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."
blue Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2010 ωραίο θέμα :) πέρα από την ωραία εξήγηση του tanasee (την οποία δεν θα σκεφτόμουν), θα έλεγα οτι συνεισφέρει αρκετά το προφίλ του μπράτσου. Το πώς κρατάς το μπράτσο δημιουργεί μια συγκεκριμένη ροπή όποτε πας να κάνεις μπεντ, και είναι λογικό όταν αλλάζει το προφίλ να βάζεις την ίδια δύναμη αλλά να δημιουργείται διαφορετική ροπή από το μοχλό που δημιουργείται από τη δύναμη του χεριού σου (αλλάζει το μήκος από το σημείο εφαρμογης του χεριού σου στο μπράτσο μέχρι την άκρη του δαχτύλου που ακουμπάει τη χορδή που προσπαθείς να τεντώσεις).. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
bihlas87 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2010 εκτός από το πάχος του μπράτσου παίζει ρόλο και το σχήμα (και το βερνίκι ίσως) και πως κοντράρει το χέρι σου στα σηκώματα. Αν πατάει πιο καλά ο αντίχειράς σου θα είναι πιο εύκολα τα μπεντ ωραίο θέμα :) θα έλεγα οτι συνεισφέρει αρκετά το προφίλ του μπράτσου. Το προφίλ το είχα σχεδόν αποκλείσει διότι πέφτει ανάμεσα στα προφίλ των άλλων 2. Εφόσον με βολεύουν εξίσου και οι 2 δεν θα έπρεπε η ενδιάμεση να με δυσκολεύει. Σε αυτή με το 60s μάλιστα έχω ξύσει το βερνίκι με 1000ρι γυαλόχαρτο, in fact ολόκληρη την κιθάρα. ωραίο θέμα :) Λίγο ''ψειριστικό'' αλλά μου φαινόταν περίεργο εδώ και καιρό, έπαιξα λίγο εναλλάξ και με τις τρείς εχθές και μου την εδωσε να ρωτήσω. Δόθηκαν ενδιαφέρουσες απαντήσεις τελικά ;) τι εννοείς; βρισκει σε δυο σημεία στη γέφυρα η χορδή; Πλέον απλά κάποιες ακουμπούν, παλιότερα είχα κατεβασμένο το tailpiece και έκαναν γωνία. Tα saddles είναι πολύ μπροστά ώστε να ρυθμιστεί το intonation. Θα μπορούσα βέβαια να ''φάω'' με τριγωνική λίμα τα σημεία όπου έβρισκαν αλλά έπαιξα με το ύψος του tailpiece τελικά και έκανε αισθητή διαφορά. Ευχαριστώ και πάλι παίδες.
Lorda01 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2010 Σε μια hollow body που έχω, άλλαξα το floating tailpiece με ένα Howard Roberds και παρατήρησα το εξής: ρυθμίζοντας τη γωνία του(σε σχέση με το καπάκι της κιθάρας), αλλάζει το sustain και η αίσθηση στο παίξιμο.Μικρότερη γωνία= περισσότερο sustain και πιο σκληρή στο παίξιμο.Μεγαλύτερη γωνία= λιγότερο sustain και πούπουλο στο bends.Ελπίζω να βοήθησα. http://www.youtube.com/user/georgek1512
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση