bihlas87 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Έχω 3 gibsonoειδή, οπότε ίδιο scale, ίδιες γέφυρες, ίδια γωνία στο headstock, ίδιο μέγεθος τάστων, ίδιο radius. Σεταρισμένες και οι 3 με 11ρες χορδές, ίδιο action, ίδιο relief. Οι δύο (Bach) είναι εξίσου ''μαλακές'' στο παίξιμο, η τρίτη (Κινέζα Tokai) λίγο σκληρότερη, η διαφορά φαίνεται περισσότερο στα bends όπως είναι φυσικό. Η μια έχει μπράτσο με 50s προφίλ, η άλλη με 60s και η Tokai βρίσκεται κάπου στη μέση, λίγο πιο κοντά στο 50s. Άρα δεν είναι θέμα προφίλ. Πού θα μπορούσε να οφείλεται ή διαφορά, τι άλλο εκτός απο τα παραπάνω παίζει ρόλο? Διαφορές: -Oι 2 Bach έχουν nut απο μαλακό μαύρο πλαστικό ενώ η Tokai από σκληρό άσπρο. -Οι 2 Βach έχουν ακριβώς ίδια tuneomatic η οποία είναι πλατύτερη απο της Tokai, οπότε οι χορδές κάνουν γωνία μετά τα saddles και ξανακάνουν πάνω στην ακμή της γέφυρας πρίν φτάσουν στο tailpiece. -Οι 2 Βach είναι μαχόγκανΗ ενώ η Tokai maple... Συγγνώμη αν σας κούρασα με το ομολογουμένως περίεργο thread, αλλά με τρώει η περιέργεια να καταλάβω τι διάολο συμβαίνει. Έχετε καμιά ιδέα?
Nestoras Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Έχεις σετάρει σωστά τις κιθάρες? Το tailpiece (ή όπως αλλιώς λέγεται) βρίσκεται στο ίδιο ύψος? Γιατί όσο μικρότερη γωνία ή αλλιώς όσο πιο κοντά στο σώμα βρίσκεται τόσο πιο σκληρή είναι η κιθάρα. Για πιο μαλακά bends κάνε το κόλπο Duane Allman/ Joe Bonamassa. InfluenSir!
bihlas87 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Παράληψις, ναι, στο ίδιο ύψος είναι, σχετικά ψηλά, έχω παίξει αρκετά με τα tailpiece και στις 3, έχω δοκιμάσει να περάσω και τις χορδές ανάποδα. Στην Tokai μάλιστα η αύξηση του ύψους του κάνει μεγαλύτερη διαφορά διότι -Οι 2 Βach έχουν ακριβώς ίδια tuneomatic η οποία είναι πλατύτερη απο της Tokai, οπότε οι χορδές κάνουν γωνία μετά τα saddles και ξανακάνουν πάνω στην ακμή της γέφυρας πρίν φτάσουν στο tailpiece. Τα nut επίσης τα δούλεψα με τον ίδιο τρόπο, διάφορα διπλωμένα γυαλόχαρτα, και τα αυλάκια έχουν αρκετό πλάτος ώστε να χωράνε άνετα οι χορδές.
tanasee Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Καλησπέρα bihlas! Έχουν την ίδια απόσταση τα κλειδιά από το nut? Όταν κάνεις bend τεντώνει και το μήκος της χορδής πάνω από το nut (μετξύ κλειδιού και nut), οπότε μεγαλύτερο μήκος συνεπάγεται μεγαλύτερα περιθώρια τάνυσης. Ο λόγος που κάποιοι shreddαδες προτιμούν τα reversed headstocks-η μι καντίνι έχει μικρότερο ‘‘τζόγο’’ πάνω από το nut, και κατ’ αυτούς η απόκριση στα bends είναι αμεσότερη. Μία υπόθεση. Αν ισχύει τότε ισχύει και η φύση του υλικού του nut ως παράγοντας στην διαφοροποίηση της συμπεριφοράς. Μάι του σεντς. http://www.myspace.com/teflonathens
dolphi_f Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 επειδη και εγω ειχα την ιδια απορια με τις 3 Les Paul τελικα ενω νομιζα οτι ειχαν ιδιο relief τελικα δεν ισχυειε αυτο . ειχαν καποια μικρο διαφορα μεταξυ τους στο relief που εκανε την ολη διαφορα στο παιξιμο. Εστι λοιπον οι δυο Bach ειναι κοντα το feeling τους ενω η Tokai οπου θα εχει και διαφορετικο ξυλο μπρατσου, να απεχει απο τις αλλες δυο. ειναι λιγο μυστηριο η ολη κατασταση..........
bihlas87 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Καλησπέρα bihlas! Έχουν την ίδια απόσταση τα κλειδιά από το nut? Όταν κάνεις bend τεντώνει και το μήκος της χορδής πάνω από το nut (μετξύ κλειδιού και nut), οπότε μεγαλύτερο μήκος συνεπάγεται μεγαλύτερα περιθώρια τάνυσης. Ο λόγος που κάποιοι shreddαδες προτιμούν τα reversed headstocks-η μι καντίνι έχει μικρότερο ‘‘τζόγο’’ πάνω από το nut, και κατ’ αυτούς η απόκριση στα bends είναι αμεσότερη. Μία υπόθεση. Αν ισχύει τότε ισχύει και η φύση του υλικού του nut ως παράγοντας στην διαφοροποίηση της συμπεριφοράς. Μάι του σεντς. Φίλε πραγματικά με έστειλες :o Όντως στην e και την b τα κλειδιά απέχουν 1cm περισσότερο απο το nut στην Tokai ενώ στην g το ίδιο με τις άλλες και η διαφορά σκληρότητας στην g είναι απειροελάχιστη! Λίγο τα κλειδιά, ίσως παίζει και το υλικό του nut όπως υπoθέσαμε και μάλλον λύθηκε το μυστήριο. Ευχαριστώ. Ας γράψω όμως άλλες 2 χαζομάρες μου είχαν περάσει από το μυαλό (και έφυγαν με τις κλωτσιές), έτσι για να ευθυμήσουμε. -Λόγω σχήματος (es335) η Tokai στο καθιστό παίξιμο τοποθετείται ψηλότερα απο τις άλλες, οπότε τα χέρια σηκώνονται ψηλότερα. Μπορεί απλά λόγω διαφορετικής εργονομίας να μου φαίνεται σκληρότερη. -Ίσως στα bends να λυγίζει έστω και απειροελάχιστα ολόκληρη η κιθάρα. Το maple έχει μεγαλύτερη ακαμψία απο το μαόνι, άρα η κιθάρα αντιστέκεται περισσότερο ;D ;D Που είναι οι φυσικοί του forum να γουστάρουν? ;D
Mitsosyupi Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 χαχαχαχααχ....βασικα η κιθαρα παιζει να λυγιζει ολοκληρη οταν κανεις bend τοσο οσο σπρωχνεις και ολη τη γη προς τα κατω οταν κανεις καμψεις.... ;D ;D ;D
funky_bassman Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 χαχαχαχααχ....βασικα η κιθαρα παιζει να λυγιζει ολοκληρη οταν κανεις bend τοσο οσο σπρωχνεις και ολη τη γη προς τα κατω οταν κανεις καμψεις.... ;D ;D ;D Μην το γελάς... Η κιθάρα ΜΠΟΡΕΙ να λυγίσει ολόκληρη ελάχιστη και να ακουστεί ένας ήχος σαν τρέμολο... Try it... Από την άλλη και η γη αν μαζευτούν όλοι οι κινέζοι και χτυπήσουν ταυτόχρονα το πόδι τους στο πάτωμα θα αλλάξει άξονα... Think about it... LA ROJΑ ARMADA
Mitsosyupi Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Αλλο να σπρωξεις το μπρατσο απο πισω(η να το τραβηξεις...) ρε αδερφε... τις κανουμε κι εμεις αυτες τις καγκουριες... ;D
bihlas87 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2010 Και με το relief είναι περίεργη η κατάσταση, το maple είναι τόσο σκληρό που ξεβιδώνεις μισή στροφή το truss rod και το μπράτσο ''έρχεται'' μετά απο ώρες. χαχαχαχααχ....βασικα η κιθαρα παιζει να λυγιζει ολοκληρη οταν κανεις bend τοσο οσο σπρωχνεις και ολη τη γη προς τα κατω οταν κανεις καμψεις.... ;D ;D ;D Σκέψου πόση διαφορά στο relief έχεις αν βάλεις παχύτερες χορδές, ένα σετ 10ρες με ένα σετ 11ρες έχουν διαφορά τάσης περίπου 5 κιλά. Η δύναμη που ασκείς στο bend μπορεί να είναι πχ 1 κιλό, άρα και εσύ λυγίζεις την κιθάρα, το αστείο είναι οτι επειδή είναι ελάχιστο δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται αντιληπτό ;)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση