THEOD Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Το τελευταιο χαρακτηριζεται στους παραδοσιακους παιχτες.Ολοι ετσι τα κανανε στο σολο καποια στιγμη.Ο Pass το ειχε κ αυτος πολυ αυτο το πραμα. Σε μπασιστες δεν ξερω αν παιρνει να τα δεις ολα dominant ή τουλαχιστον οχι συνεχεια κ αν χωραει γιατι ειναι πολλες απ τις αντικαταστασεις στο αυτι χοντροκομμένες. Παντα αντικαθιστουμε με γνωμονα το να παει ο σολιστ προς μια κατευ8υνση τετοιά ή αν θελουμε εμεις να τον παμε βολτα απο κει.Οχι με τη λογικη " Μητσο βάλτα ολα να γουσταρουμε". Καλα ετσι και αλλιως οι Fingerstyle κιθαριστες εχουν παρα πολυ απλη λογικη οταν παιζουν μπασσο παραλληλα με σολο η θεμα , μονο η νοτα του μπασου και η κορυφη του σολο τους ενδιαφερει περισοτερο. η ενδιαμεσες ειναι χρωματικα περασματα η η 3 η η 7 του ακορντου. πχ
skantzos Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Το τελευταιο χαρακτηριζεται στους παραδοσιακους παιχτες.Ολοι ετσι τα κανανε στο σολο καποια στιγμη.Ο Pass το ειχε κ αυτος πολυ αυτο το πραμα. Σε μπασιστες δεν ξερω αν παιρνει να τα δεις ολα dominant ή τουλαχιστον οχι συνεχεια κ αν χωραει γιατι ειναι πολλες απ τις αντικαταστασεις στο αυτι χοντροκομμένες. παίζει ρόλο και πόσο διαρκεί η συγχορδία, αν παίζεις τέταρτα στο μπάσο και η συγχορδία είναι μισό μέτρο όπως σε αυτά τα παραδείγματα του theod τότε το μπάσο δεν προλαβαίνει να παίξει και πολλά, δεδομένου ότι στη θέση θα παίξει την τονική. Αν η συχορδία είναι ολόκληρο μέτρο (ή διπλό όπως στη γέφυρα του rhythm changes) τότε αλλάζει το πράμα, μπορεί και να έχουμε παραφωνίες αν ο καθένας παίζει το δικό του :) "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."
THEOD Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Αν ρωτάς και δε το λες αστειευόμενος, έχουμε: Πχ αντικαθιστούμε το G7 με το Db7. Ο λόγος είναι ότι οι 2 πιό βασικές νότες του G7, το B που είναι η 3η μεγάλη και το F που είναι η 7η μικρή , στο Db7 το μεν F γίνεται η 3η μεγάλη και το Β (Cb στην ουσία) γίνεται η 7η μικρή. Δηλαδή έχουν το τρίτονο τους και οι 2 συγχορδίες το ίδιο, απλά αντεστραμμένο. Έτσι αντί πχ για Dm7-G7-Cmaj7 έχουμε Dm7-Db7-Cmaj7 κτλ. (μπορεί να πάει πολύ μακριά - όρεξη να έχεις....) Αυτό ονομάζετε subtitution b5 η και το βλέπεις γραμμένο σαν sub(b5) :D :D :D
THEOD Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 παίζει ρόλο και πόσο διαρκεί η συγχορδία, αν παίζεις τέταρτα στο μπάσο και η συγχορδία είναι μισό μέτρο όπως σε αυτά τα παραδείγματα του theod τότε το μπάσο δεν προλαβαίνει να παίξει και πολλά, δεδομένου ότι στη θέση θα παίξει την τονική. Αν η συχορδία είναι ολόκληρο μέτρο (ή διπλό όπως στη γέφυρα του rhythm changes) τότε αλλάζει το πράμα, μπορεί και να έχουμε παραφωνίες αν ο καθένας παίζει το δικό του :) Στο Β των rhythm changes παίζουν ολοι αυστηρά πάνω στις αλλαγές που ειναι III VI II V ;)
mustafank Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2010 Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2010 Ολίγον κατόπιν εορτής,αλλά κατατοπιστικότατο ποστ,τώρα που κατάλαβα κάτι ψιλά από τα progressions. Εύγε,THEOD. :) :) :) Να λινκάρω και κάποια πινακάκια που με βοήθησαν να τα κατανοήσω,για όλους εμάς τους αρχάριους: http://www.i-love-guitar.com/guitar-chords-major-keys.html καθώς και http://stovermusic.com/Five_String_Banjo/scales.htm https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση