Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

και μένα σωστό μου ακούγεται.

 

μάλλον σου ακούγεται το πρώτο χτύπημα σαν να κάνει κοιλιά γιατί έχει προηγηθεί το κράς που δίνει αυτή την αίσθηση

 

 

 

μετρώντας σε δεκαταεκτα βλέπεις οτι ειναι ολα μεσα

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Το ένα και στις δυο περιπτώσεις μου ακούγεται λάθος... ουφ... πάω να το λιώσω.

 

Αρμονία- bass lines: γράφω ελάχιστες κ αυτές με το στανιό, ακόμα δεν έχω ξεκολλήσει από το παίζω τονική στη θέση στο 1.

 

Η αποψη μου  πανω στην αρμονια bass, lines

ειναι οτι οι βασικότερες νοτες που μπορει να παιξει το μπασο στηρίζονται στα chord tones

των ακκορντων .Δηλ  ι ιιι v viι. Σε αυτα οι μεταβάσεις γίνονται μέσο διατονικών η χρωματικών προσεγγίσεων . Αυτο εχει σχεση περισσοτερο με τη jazz μουσικη .

Σε ελληνικά πχ παραδοσιακά μοτιβα που εχουν sus η αλλιως βυζαντινά ακόρντα

δε χρειαζετε ιιι v viι και μονο η root αντε και η v φτανει .

Καλο ειναι παντα να γίνεται εναρμόνιση της παρτιτούρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων και μετα ολα τα αλλα

 

Δημοσιευμένο

Η αποψη μου  πανω στην αρμονια bass, lines

ειναι οτι οι βασικότερες νοτες που μπορει να παιξει το μπασο στηρίζονται στα chord tones

των ακκορντων .Δηλ  ι ιιι v viι. Σε αυτα οι μεταβάσεις γίνονται μέσο διατονικών η χρωματικών προσεγγίσεων . Αυτο εχει σχεση περισσοτερο με τη jazz μουσικη .

Σε ελληνικά πχ παραδοσιακά μοτιβα που εχουν sus η αλλιως βυζαντινά ακόρντα

δε χρειαζετε ιιι v viι και μονο η root αντε και η v φτανει .

Καλο ειναι παντα να γίνεται εναρμόνιση της παρτιτούρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων και μετα ολα τα αλλα

 

 

Ενα θέμα που είχα σαν απορία... στην εναρμόνιση στη τζαζ.

Γενικά εξυπηρετεί τις πρώτες γραμμές που θα δοκιμάσω να γράψω να είναι Ι-V στα ισχυρά μέρη του μέτρου, με χρωματικές προσεγγίσεις μεταξύ τους και στις εναλλαγές ακόρντων.

 

Η απορία που είχα, ποια γραμμή πρέπει να γραφτεί πρώτη πχ σε ένα τριο ντραμς μπάσο κιθάρα, του μπάσου ή της κιθάρας; Και αυτή που θα γραφτεί πρώτη δεν θα πρέπει να είναι ας το πούμε πιο συντηρητική σε αυτά που παίζει;

 

(Αναφερόμενη στην περίπτωση που ξεκινάς σε ένα τζαζ τρίο και όχι με τραγικά έμπειρους μουσικούς, όπου και χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα μπούσουλα)

Δημοσιευμένο

Σε ελληνικά πχ παραδοσιακά μοτιβα που εχουν sus η αλλιως βυζαντινά ακόρντα

δε χρειαζετε ιιι v viι και μονο η root αντε και η v φτανει .

 

μπορεί να "φτάνει" για να μην ακούγεται άσχημα, αλλά απο εκεί και πέρα πολλά μπορείς να κάνεις και το τραγούδι μπορεί να ακουστεί πολύ διαφορετικά.

 

επίσης όταν λες ι ιιι ν νιι + μεταβάσεις με διατονικες και χρωματικά, στην ουσία δεν αφήνεις και τίποτα όρθιο!

 

 

αντιλαμβάνομαι πως το μπάσο σαν όργανο είναι αρκετά ΠΙΟ περίπλοκο ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ και θέλει σεβασμό και ωριμότητα απο τον παίκτη, αλλά μην κάνουμε τα πράγματα να ακούγονται πιο περίπλοκα απο ό,τι είναι.

 

αν ένας μπασίστας χρειάζεται να "κάνει εναρμόνιση της παρτιτουρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων" ΠΡΙΝ παρει το μπάσο του να παιξει απλώς στην κλίμακα του κομματιού, ζήτω που καήκαμε.

 

 

a classic player now...

Δημοσιευμένο

Ενα θέμα που είχα σαν απορία... στην εναρμόνιση στη τζαζ.

Γενικά εξυπηρετεί τις πρώτες γραμμές που θα δοκιμάσω να γράψω να είναι Ι-V στα ισχυρά μέρη του μέτρου, με χρωματικές προσεγγίσεις μεταξύ τους και στις εναλλαγές ακόρντων.

 

Η απορία που είχα, ποια γραμμή πρέπει να γραφτεί πρώτη πχ σε ένα τριο ντραμς μπάσο κιθάρα, του μπάσου ή της κιθάρας; Και αυτή που θα γραφτεί πρώτη δεν θα πρέπει να είναι ας το πούμε πιο συντηρητική σε αυτά που παίζει;

 

(Αναφερόμενη στην περίπτωση που ξεκινάς σε ένα τζαζ τρίο και όχι με τραγικά έμπειρους μουσικούς, όπου και χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα μπούσουλα)

 

Αν πρόκειται  για πχ για δική σου σύνθεση πρώτα γράφεις τη μελωδική γραμμή και μετά πανω σε αυτη χτίζεις την αρμονία  .

Καλο ειναι σε ενα τριο να γραφτεί πρώτα ενα καλο  μπάσο που να βοηθησει την κιθαρα.Αν ειναι κοντραμπάσο η αταστο  καλύτερα να γραφτούν πρώτα τα ακόρντα

για να το βοηθήσουν στα φαλτσα ;)

κατι ειδα που με ρώτησες πιο πριν για τα τριηχα θα το δω και θα σου πω

Δημοσιευμένο

μπορεί να "φτάνει" για να μην ακούγεται άσχημα, αλλά απο εκεί και πέρα πολλά μπορείς να κάνεις και το τραγούδι μπορεί να ακουστεί πολύ διαφορετικά.

 

επίσης όταν λες ι ιιι ν νιι + μεταβάσεις με διατονικες και χρωματικά, στην ουσία δεν αφήνεις και τίποτα όρθιο!

 

 

αντιλαμβάνομαι πως το μπάσο σαν όργανο είναι αρκετά ΠΙΟ περίπλοκο ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ και θέλει σεβασμό και ωριμότητα απο τον παίκτη, αλλά μην κάνουμε τα πράγματα να ακούγονται πιο περίπλοκα απο ό,τι είναι.

 

αν ένας μπασίστας χρειάζεται να "κάνει εναρμόνιση της παρτιτουρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων" ΠΡΙΝ παρει το μπάσο του να παιξει απλώς στην κλίμακα του κομματιού, ζήτω που καήκαμε.

 

 

 

Άποψη σου

καλή και σεβαστή

Δημοσιευμένο

επίσης όταν λες ι ιιι ν νιι + μεταβάσεις με διατονικες και χρωματικά, στην ουσία δεν αφήνεις και τίποτα όρθιο!

 

αντιλαμβάνομαι πως το μπάσο σαν όργανο είναι αρκετά ΠΙΟ περίπλοκο ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ και θέλει σεβασμό και ωριμότητα απο τον παίκτη, αλλά μην κάνουμε τα πράγματα να ακούγονται πιο περίπλοκα απο ό,τι είναι.

 

αν ένας μπασίστας χρειάζεται να "κάνει εναρμόνιση της παρτιτουρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων" ΠΡΙΝ παρει το μπάσο του να παιξει απλώς στην κλίμακα του κομματιού, ζήτω που καήκαμε.

Να επισημάνω ότι ο Theod αναφέρεται σε κομμάτια jazz (όπου αυτά που γράφει όντως ισχύουν και εφαρμόζονται από τους περισσότερους μουσικούς), όχι για κομμάτια π.χ. των Sex Pistols.

Δημοσιευμένο

Να επισημάνω ότι ο Theod μιλάει για κομμάτια jazz (όπου αυτά που γράφει όντως ισχύουν και εφαρμόζονται από τους περισσότερους μουσικούς), όχι για κομμάτια των Sex Pistols.

 

Φιλε μου πιστευω οτι παντού ισχύει τουλάχιστον η ρυθμική αγωγή

πάρε παράδειγμα τους wipers μια που αναφερεσε στο punk δεν κουνάει τίποτα στο time.Η τους    primous εκει και αν γίνεται χαμός στο ρυθμό 8)

Δημοσιευμένο

Φιλε μου πιστευω οτι παντού ισχύει τουλάχιστον η ρυθμική αγωγή

πάρε παράδειγμα τους wipers μια που αναφερεσε στο punk δεν κουνάει τίποτα στο time.Η τους    primous εκει και αν γίνεται χαμός στο ρυθμό 8)

Μα δεν αναφέρομαι σ' αυτό!! Λέω για αυτό που έγραψες για τις βαθμίδες i-iii-v-vii, τις τρίτονες αντικαταστάσεις και τις προσεγγίσεις. ??? ???

Δημοσιευμένο

Μα δεν αναφέρομαι σ' αυτό!! Λέω για αυτό που έγραψες για τις βαθμίδες i-iii-v-vii, τις τρίτονες αντικαταστάσεις και τις προσεγγίσεις. ??? ???

 

αααααααα καλά εκει ισχύει μόνο το root αν πετύχει αρμονικά  ο μπασιστας τη σωστή νότα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...