tomandgeronimo Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 Καλησπέρα..Πριν ένα μήνα περίπου παρήγειλα από το thomann.de ένα μικρόφωνο(T.bone SC600),μία κάρτα ήχου(m-audio fast track pro) και κάτι βάσεις κτλ...Ήρθαν μέσα σε 5 μέρες,κάτι που με εξέπληξε...Όλα καλά, μέχρι που τα δοκίμασα για να δω αν δουλεύουν.Για να μην μακρηγορώ εντόπισα πρόβλημα στην κάρτα ήχου, την έστειλα πίσω για να μου στείλουν άλλη και μου παν να πληρώσω τα μεταφορικά για Γερμανία και μετά θα μου τα πίστωναν στην πιστωτική μου..Μου έστειλαν καινούρια κάρτα και στο customer center στο site της thomann έλεγε ότι έβαλαν και τα 12.70 ευρώ για τα μεταφορικά και όλα οκ...Όμως χάρη στην γκαντεμιά μου και η 2η κάρτα είχε το ίδιο πρόβλημα με την πρώτη!!!Την έστειλα ξανά πίσω ζητώντας όμως τα χρήματά μου πίσω(δυνατότητα που σου δίνει ο thomann για κάθε αγορά)..Σήμερα το πρωί πήγα στην τράπεζα για να δώ το ποσό που έχει μέσα η κάρτα μου (που θα έπρεπε να έχει σίγουρα τα μεταφορικά από την 1η φορά που το στειλα)..Μου λένε πως δεν έχουν βάλει τίποτα μέσα...!!!Έχουν περάσει 2 βδομάδες από τότε που παν ότι τα βαλαν...Εκτός από αυτό προχτές παρέλαβαν την κάρτα ήχου και σήμερα βλέπω ότι μου έχουν πιστώσει 120 ευρώ αντί για 139 που κάνει η κάρτα και ούτε μου πίστωσαν τα μεταφορικά από την 2η φορά!!!!!!!Ήταν στο κουτί της, σε άριστη κατάσταση, τα cd κτλ όλα μέσα άθικτα! Τι στο διάολο γίνεται τώρα....????Σόρυυ για τον εκνευρισμό μου και την μακρυγορία του θέματος, αλλά αν γίνεται πείτε μου τι θα ήταν σωστό να κάνω και αν σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο....Ευχαριστώ
giannakh Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 επικοινωνησε με το customers service τηλεφωνικα και οχι με email γιατι δεν απαντουν γρηγορα πες το customer number που εχεις για να μπουν να δουν τι εχει γινει. Κανονικα δεν επρεπε να πληρωσεις μεταφορικα αλλα να σου στειλουν με το ταχυδρομειο stickers απο ups με προπληρομενο τελος απο thomann. αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με ενισχυτη και ακριβη καρτα ηχου ενος φιλου εκανα την παραπανω διαδικασια τους τα εστειλα τα εφτιαξαν (ηταν στην εγγυηση) και μου τα εστειλαν πισω χωρις να πληρωσω τιποτα. Εχε υποψιν οτι καμια φορα καθυστερουν και τα χρηματα να φανουν στο λογαριασμο επειδη περνανε απο διαδικασια για επιστροφη. Ελοιζω να σε βοηθησα. Φιλικα -Γιαννης Κρητη
tomandgeronimo Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 επικοινωνησε με το customers service τηλεφωνικα και οχι με email γιατι δεν απαντουν γρηγορα πες το customer number που εχεις για να μπουν να δουν τι εχει γινει. Κανονικα δεν επρεπε να πληρωσεις μεταφορικα αλλα να σου στειλουν με το ταχυδρομειο stickers απο ups με προπληρομενο τελος απο thomann. αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με ενισχυτη και ακριβη καρτα ηχου ενος φιλου εκανα την παραπανω διαδικασια τους τα εστειλα τα εφτιαξαν (ηταν στην εγγυηση) και μου τα εστειλαν πισω χωρις να πληρωσω τιποτα. Εχε υποψιν οτι καμια φορα καθυστερουν και τα χρηματα να φανουν στο λογαριασμο επειδη περνανε απο διαδικασια για επιστροφη. Ελοιζω να σε βοηθησα. Φιλικα -Γιαννης Κρητη Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη για την απάντησή σου...
giannakh Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 Νασαι καλα και αν δεν σου λεισουν το προβημα επικοινωνησε με mail με τον ιδιο τον hans Thomman και εξηγησε του πως εχου τα πραγματα εχω μιλησει μαζι του και ειναι αψογος σου γραφω το mail toy. [email protected]
SlayermanGR Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2010 Κι εμενα μου ετυχε προσφατα να αναγκαστω να επιστρεψω ενα ηχειο στον Thomann αλλα δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα, ουτε μεταφορικα πληρωσα (οπως αναφερει ο Γιαννης μου εστειλαν ενα sticker με προπληρομενο τελος)... Να βγω λιγο off topic ρωτωντας τι προβλημα παρουσιασε η Fast Track Pro και μαλιστα το ιδιο 2 φορες? http://www.youtube.com/slayermangr
tomandgeronimo Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2010 Κι εμενα μου ετυχε προσφατα να αναγκαστω να επιστρεψω ενα ηχειο στον Thomann αλλα δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα, ουτε μεταφορικα πληρωσα (οπως αναφερει ο Γιαννης μου εστειλαν ενα sticker με προπληρομενο τελος)... Να βγω λιγο off topic ρωτωντας τι προβλημα παρουσιασε η Fast Track Pro και μαλιστα το ιδιο 2 φορες? Πρόβλημα με τους προενισχυτές...
Manager Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2010 Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2010 Μπορει να σου ξαναστειλαν το ιδιο τεμαχιο, μην το αποκλειεις. Απο λαθος φανταζομαι και οχι σκοπιμα, δεν τα κανουν οι γερμανοι αυτα.
tomandgeronimo Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 OP Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Μπορει να σου ξαναστειλαν το ιδιο τεμαχιο, μην το αποκλειεις. Απο λαθος φανταζομαι και οχι σκοπιμα, δεν τα κανουν οι γερμανοι αυτα. όχι γιατί είχε διαφορετικό serial number.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση