music man Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Ειμαι κατοχος της Marshall DSL50, για καμπίνα χρησιμοποιώ εναν πρόην ενυσχιτη που εχουν αφαιρεθει τα ηλεκτρονικά και εχει μεινει μόνο το celestion G12F-60 μέσα. Παρατηρώ λοιπον οταν παιζω κατι σαν "κομπρεσάρισμα" στον ήχο οσο φουλάρω τα γκάζια που δε νομιζω πως πρεπει ετσι να ακούγεται. Επισυνάπτω ετσι ενα ηχητικό κλιπ που ηχογράφησα με μια blade στη bridge(saymour duncan humbucker) θεση ,(χωρις να χρησιμοποιώ την προενυσχηση μπαταρίας) και γραμμένο με ενα sm58 και sm57 διπλα διπλα (kissed micing). σορι αν ξεχασα κατι ρωτηστε.. Θα ηθελα να μου πειτε που ωφειλεται αυτό το "πρόβλημμα" (γιατι ισως να μην ειναι στην καμπίνα) και αν κατι τετοιο θα ελυνε το προβλημα? ( http://www.dv247.com/guitars/marshall-1960b-vintage-series-guitar-speaker-cabinet--61278 ) dsl_50_pshc.mp3
theBox Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Ειχα την εντυπωση οτι γενικα οσο ανεβαινει το μαστερ βολιουμ τοσο ανεβαινει και το κομπρεσσιον σε ολους τους λαμπατους (μονο στους λαμπατους?) ενισχυτες. Κανω λαθος?
music man Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 η ενταση ηταν γυρω στο 4 (δλδ λιγο volume), αλλα αυτο χανει όλο το "push" η επιθετικότητα να το πω, και ετσι εκει που θα επρεπε να δίνει περισσοτερη ενταση(δλδ οταν χτυπω δυνατα τις χορδες), η ενταση πεφτει (απ το κομπρεσ) κι ετσι γίνεται ψόφιος ο ηχος...
theBox Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Αν ειναι οπως τα περιγραφεις , μαλλον κατι δεν παει καλα...
panos_chem85 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 κάτι τέτοιο είχα παρατηρήσει κι εγώ στον tsl-100, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό ίσως που το περιγράφεις, αλλά δεν μπορώ να πω ότι με χάλαγε..τον έκανε πιο tight και λιγότερο british sounding τον ενισχυτή και μ'άρεσε...
myster_maze Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Μάλλον είναι φυσιολογικό αυτό που περιγράφεις στον Marshall σου. Ειδικά όσο πιο "πάνω" είναι το gain τόσο περισσότερο θα σου φαίνεται το σήμα κομπρεσαρισμένο. Θα πρότεινα να δοκιμάσεις το Gain όσο πιο χαμηλά γίνεται και το Master όσο πιο ψηλά. Θα έχεις περισσότερο headroom και λιγότερο κομπρεσαρισμένο σήμα. Μια αλλαγή και στις λυχνίες δεν θα ήταν άσχημα. Ειδικά αν έχεις ακόμη τις μαμίσιες. Ειδικά, η Marshall δεν φημίζεται για τις λυχνίες που βάζει στους ενισχυτές της.
music man Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 βασικα ακουστε και το κλιπ,γιατι ο ηχος δε περιγραφεται με λογια κ ετσι θα εχετε την πληρη εικονα απο το "θεματάκι" μου..
myster_maze Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Προσωπικά το άκουσα.... :) Το gain πού το έχεις? Αν είναι τέρμα, χαμήλωσε....
Sottos Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 O ήχος που έχει το κλιπάκι είναι φυσιολογικός. Δεν είναι καθόλου κακός, απλά είναι λίγο μουντός και δεν ακούγονται καθαρά όλες οι νότες κι οι μεταβολές στο χτύπημα της πένας. Το "κομπρεσάρισμα"(compression) είναι ένα φαινόμενο άμεσα συνυφασμένο με την παραμόρφωση και το gain ενός ενισχυτή. Αν θέλεις λιγότερο compression και περισσότερη καθαρότητα στο χτύπημα(picking), τότε πρέπει να έχεις χαμηλότερα το gain και πιο ψηλά το master volume. Μπορείς να δοκιμάσεις και άλλους τύπους distortion μέσω πεταλιών καθώς οι λαμπάτοι κομπρεσάρουν αρκετά στο δικό τους lead κανάλι(έχει να κάνει με τις λυχνίες, το τροφοδοτικό κι άλλα πολλά...).
music man Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2010 po megali mlkia.. an katevaso gain ta bukomata de 8a akugonte orea.. akoma kai ston mg30 tu aderfu m pio kala akougonte (lol)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση