Archelaos Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Εχω εναν marshall avt 50xt με λαμπα στην προενισχυση και αναρωτιεμαι εαν η λαμπα της εταιριας ειναι εξισου καλη με μια JJ προενισχυτρια λαμπα!Εαν οντως θα ηταν καλη λυση η αλλαγη της, σε τι θα ηταν παραπανω ωφελιμη και τι λαμπα θα προτεινατε? So be Playful!
David Gilmour Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Επειδη οπως εχω προαναφερει περι ορέξεως ουδεις λογος η αλλιως κολοκυθόπιτα θα πω το εξης : 2 λυχνιες κυριως κανουν το υφος ενος ενισχυτη 1ον και βασικότερον η Phase inverter η οποια τραβαει και τα περισσοτερα ζορια και η "καταρευση" της κανει την διαφορα στην υπεροδηγηση "βρωμα" ενος ενισχυτη και πρεπει να ειναι αξιοπιστη και Balanced 100% εσυ δεν εχεις τετοια λυχνια μαλλον τετοιο σταδιο στον εν λογω ενισχυτη. Το ξεπερναμε 2ον η πρώτη λυχνια V1 η οποια δεχεται το σημα της κιθάρας στην προενισχυση εσυ εχεις μια 12ΑΧ7 για αυτο το σταδιο δηλαδη λαμπατη προενισχυση και μετα τρανζιστορ τελικη ενισχυση. Πολλοι βάζουν λάμπες με μικροτερο γκέιν για να γλυκανουν την προενισχυση καντο αν θες κι εσυ αλλα προς θεου μην βάλεις 12ΑΤ7 διοτι εχει μικροτερο γκειν 70% της 12ΑΧ7 αλλα 10πλασιο ρεύμα περιπου δεν κανει με την καμια...μην ξεγελαστεις Some basic tube facts • 12AX7 o Has a published spec gain of 100 o Has a publishes spec current output of 1.2 milliamps • 12AT7 o Has a published spec gain of 60-70 o Has a published spec current output of 10.0 milliamps (ten times that of the 12AX7 as a side note) As a third example, a 5751 has a gain which is almost identical to the 12AT7 but it’s standing current is 1.0 milliamps (about the same as the 12AX7). But, there is a third factor, transconductance, to be considered. The 5751 has a transconductance of about 1200. A 12AX7 has a “TC” of about 1600 and a 12AT7 has a TC over 5000. These three tubes act quite differently. A 5751 and 12AX7 are much more closely related than the 5751 and 12AT7. μπορεις να δοκιμασεις κατι σε ECC803S που ειναι τελειος αθορυβη αν θες τελειως smooth ηχο η κατι σε 7025S σε TAD οι δυο αυτες δινουν μπλουζ χροια τελειως. Οι δυο αυτες ειναι χαμηλοτερου γκειν περιπου 70% της 12ΑΧ7. Αν θελεις να παραμεινεις σε κλασικη 12ΑΧ7 οι JJ για μενα ειναι μαπα τελειως αχρωμες μουντες και κακως εχουν γινει σημειο συζητησης ο ενας επηρεαζει τον αλλο για το τιποτα .... οι καλλυτερες 12ΑΧ7 αν παιζεις και χρησιμοποιεις την προενυσχυση του ενισχυτη σου για να βαζεις γκαζια απο εκει ειναι οι TUNG SOL 12ΑΧ7 χρυση σειρα φυσικα επειδη εχουν φοβερο ηχοχρωμα και ευαισθησια-λεπτομερεια δεν ειναι να τις φορτωνεις με 100 πεταλια !!! Αν θες κατι να μην χρωματιζει πολυ και να ειναι βουτυρο με την χρυση πεταλιων θα συστηνα 12AX7 Mullard reissue. Αυτα με ολη μου την συμπαθει και αγαπη αν στεναχωρησα καποιους απλα τις λυχνιες τις εχω ζησει και σπουδασει χρονια. www.analogdesignaudio.com
freerock1974 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Ωραιο ποστ ρε φιλε!Μπραβο. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
David Gilmour Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2010 Ουσιαστικα απο την στιγμη που εισαι τρανζιστορικος το μοναδικο σημειο που θα αλλαξει το υφος του ενισχυτη σου ,που μπορεις και να επεμβεις ειναι αυτη η μικρη λαμπιτσα ... πειραματισου αμα σου περισσευει και κανενα 50αρικακι παρε μια NOS του 1960 κατι ECC83 που ειναι το ιδιο ακριβος πραγμα με την 12ΑΧ7 απλα ειναι η ευρωπαικη της ονομασια τοτε να εχεις να το λες κιολας εχω παλια λαμπα στην προενισχυση κατι θα ψιλοαλλαξει μην περιμενεις και τραγικες αλλαγες. Αν και παραμενω στην επιλογη της TUNG SOL με τα χρυσα ποδαρακια :) φυσικα η TUNG SOL 12ΑΧ7 αρχιζει και ανταποκρινεται απο το 3 του ενισχυτη σου ενω η Mullard reissue απο το 5 και μετα και μπορεις και να ανοιξεις και ολο το gain γιαυτο σου λεω κανει για πεταλια www.analogdesignaudio.com
Archelaos Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 Ωραιοτατα! :D Το θεμα μου ομως ειναι να αντικαταστησω την λαμπα με μια αντιστοιχης ΕCC83, νομιζω οτι στην γραμμη παραγωγης του ενισχυτη ειναι και η λαμπα που εχει μεσα, μια καλυτερη θα ειχε και τα αντιστοιχα αποτελεσματα!Δηλαδη θα με καλυπτε μια TUNG SOL 12ΑΧ7 διοτι ηδη το ξεσπασμα του λαμπατου ηχου του συγκεκριμενου ενισχυτη ξεκιναει ηδη απο το 3 στο volume! Επειδη χρησιμοποιω το καθαρο καναλι παρα πολυ νομιζω οτι το αποτελεσμα θα βελτιωνοταν με μια καλυτερη λαμπιτσα!Οχι ως προς την βρωμια δεν με ενδιαφερει αυτο αλλα με ενδιαφερει το ηχοχρωμα του! So be Playful!
myster_maze Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 Θα σας στεναχωρήσω λίγο, αλλά έχω την εντύπωση ότι η λυχνία στους AVT δεν βρίσκεται στο πρώτο στάδιο του ενισχυτή! Θα έλεγα στο 2ο ή μάλλον 3ο. Όχι ότι δεν θα επηρεάσει τον ήχο η αντικατάστασή της... αλλά όχι όπως θα ήταν αν βρισκόταν στην θέση "V1". 2 λυχνιες κυριως κανουν το υφος ενος ενισχυτη Μην ξεχνάμε και τις τελικές! Οι οποίες παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο και δίνουν το περισσότερο ηχόχρωμα (αρμονικές). Κατά τα άλλα, ανάλογα, πώς χρησιμοποιείς τον ενισχυτή. Αλλιώς κάνουν κι άλλες λυχνίες το ύφος του....
David Gilmour Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 http://www.tubeampdoctor.com/product_info.php?cPath=21_70_104&products_id=1025 παρε αυτη την λάμπα με επιλογη "MATCHED SECTIONS" να ειναι Balanced δηλαδη και θα με θυμηθεις ,αυτα η λαμπα στον ενισχυτη σου κανει ολη την προενισχυση ειναι Valvestate ο ενισχυτης σου καθαρά. μην ακουω πα...ριες ... www.analogdesignaudio.com
Archelaos Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 Εχει διαφορα εαν θα ειναι ματσαρισμενη η αματσαριστη?Αφου μια ειναι η λαμπα!Και τι διαφορα εχει απο αυτην? http://www.banzaimusic.com/12AX7-ECC83-Tungsol-Matched-and-Balanced.html So be Playful!
David Gilmour Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 ματσαρισμενες λεμε λυχνιες οταν ειναι ζευγαρι μεταξυ τους εσυ εχεις μονο μια :) η καθε 12ΑΧ7 αποτελειται απο 2 τριοδους μεσα της αυτες οι 2 τριοδοι πρεπει να ειναι BALANCED θα δεις δηλαδη οταν την παραγειλεις θα γραφει ΠΧ 103-103 ή 105-104 δικαιολογειται μια μικρη αποκλυση μεταξι στις 2 τριοδους 1-5% αλλα βρισκεις και ιδια ακριβως νουμερα τωρα αν ειχες 2 λυχνιες σε ενα σταδιο και ηταν και ματσαρισμενες αφενος θα ταιριαζαν οι 2 τριοδοι της καθε λυχνιας και επειτα και οι 2 λυχνιες μεταξυ τους ΠΧ 102-102 και η αλλη 102-102 ή 100-101 και η αλλη 102-101 τεσπα τα νουμερα θα ηταν πολυ κοντα μεταξυ τους με αποκλιση 1% εσυ απλα ΘΕΛΕΙΣ balanced ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ τωρα επισης τα νουμερα κατι υποδηλωνουν καποιοι εμποροι σου λενε η συγκεκριμενη λυχνια βγαινει απο 90 δηλαδη 0,9 μΑ εως και 109 ή 110 οσο πιο μεγαλη ποσοτητα ρευματος βγαζουν σε συγκεκριμενη δοκιμη τασης τοσο πιο αγριες ειναι και παραγουν πιο μεγαλο σημα εξοδου καποιοι επισης πωλητες κανουν και τεστ αρμονικων και θορυβου δηλαδη το τεστερ που χρησιμοποιουν εχει επανω και ακουστικα και την ακουνε την λυχνια τι θορυβο βγαζει και εχουν επιλογη αγορας και "low noise" επισης αν χτυπησεις ελαφρα με ενα μολυβι ξυλινο την λυχνια την ωρα που λειτουργει κανει ενα θορυβο σαν μεταλικο αυτες ειναι οι μικροφωνικες καποιοι πουλανε λυχνιες που περνανε και τετοιο τεστ "low microphonics" μην ασχολεισαι αυτα χρειαζονται για ανθρωπους που ασχολουνται με HIGH END που βαζουν το καλωδιο τροφοδοσιασ στην καταψυξη για καποιες ωρες για να ακουστει καλλυτερα ο ενισχυτης με το λαμπατο πικ-απ για τα πρωτα 5 λεπτα μεχρι να ξαναζεσταθει χαχαχα www.analogdesignaudio.com
myster_maze Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2010 ...μην ακουω πα...ριες ... Για ποιές πα..ριές μιλάς?! ::) εσυ απλα ΘΕΛΕΙΣ balanced ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Δεν χρειάζεται να πληρώσει παραπάνω για balanced λυχνία. Στο στάδιο που θα μπει η συγκεκριμένη δεν παίζει ρόλο αν είναι balanced ή όχι. Αν είναι να πληρώσει κάτι παραπάνω ας πάρει μία low noise....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση