Astroman Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 Hello Earthlings! Θα ήθελα να ρωτήσω για τη συνδεσμολογία μεταξύ drum trigger, mic και κάρτας ήχου. Αυτό που θέλω να καταφέρω είναι το κάθε μικρόφωνο να "ανοίγει" για ηχογράφηση μέσω του trigger μόνο οταν χτυπάω το κάθε τύμπανο και όχι να γράφει καθ΄ολη την διάρκεια της ηχογράφησης! Απώτερος σκοπός είναι να μειώσω (ή και να εξαφανίσω) το crosstalk μεταξύ των μικροφόνων που τοποθετούνται στο drumset για ηχογράφηση. Θα χρειαστώ κάποιον extra εξοπλισμό (hardware πχ)? Και αν ναι, πως συνδέονται όλα αυτά μαζί? Ευχαριστώ
InFlame Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 Αυτό που λές θεωριτικά γίνεται βάζοντας sidechain/key-in το trigger σε κάποιο noise-gate το οποίο θα είναι insert στο κανάλι του εκάστοτε μικροφώνου. Δυστυχώς δέν έχω ιδέα ποιά noise-gate έχουν τέτοια λειτουργεία επειδή δεν το έχω ψάξει ποτέ. Αν όμως βρείς κάποιο είναι απλή η συνδεσμολογία. Copyright© 1983-2009 by Pa.K.
haryy Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 Γιατί να μπλέξεις σε τέτοια διαδικασία και να μην χρησιμοποιήσεις μετά την ηχογράφηση noise gate σε κάθε κανάλι που σε ενδιαφέρει? http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Astroman Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. haryy, θα προτιμούσα κατά την ηχογράφηση να τραβάω όσο το περισσότερο απομονωμένο τον ήχο του κάθε drum part για να κάνω τη ζωή μου πιο εύκολη αργότερα στην μίξη ;) ;). Επίσης είναι πολύ καλή ιδέα όταν ηχογραφώ μία πρόβα ή ένα jam με την μπάντα μου, να παίρνω απο το drum set αυτό που είναι να πάρω και όχι και τα "γύρω-γύρω" (π.χ τον μπασσίστα και τον ενισχυτή του τον έχω δίπλα μου ;D). Σας ευχαριστώ και πάλι!!
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 haryy, θα προτιμούσα κατά την ηχογράφηση να τραβάω όσο το περισσότερο απομονωμένο τον ήχο του κάθε drum part για να κάνω τη ζωή μου πιο εύκολη αργότερα στην μίξη ;) ;). αν θες να κανεις τη ζωη σου πιο ευκολη στη μίξη τότε να εχεις ενα mic στη μποτα και 2 overhead, πιο πολλα καναλια = περισσότερες ωρες μίξης βεβαια αλλο αποτελεσμα με τη μια μεθοδο και αλλο με την αλλη www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση