freerock1974 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Εν τω μεταξύ είχα μια απορία. Όταν κάνεις δεύτερη φωνή συνήθως πως επιλέγεις τη γραμμή αυτή; Να τραγουδάς μια 3η πάνω ή κάτω ή μια 2η; Πέμπτες; Οκτάβα; Υπάρχει κάποιος κανόνας; Αυτό όταν ακολουθάς επ ακριβώς τη μελωδία της βασικής φωνής. Aναλογα την κλιμακα στην οποια κινειται η πρωτη φωνη. Οταν ειναι ελασσων συνηθως 3η πανω.Συνηθως. Οταν ειναι μειζονα,δυσκολευει το πραμα και ειναι θεμα επιλογης,αντιληψης και αισθητικης πολλες φορες. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
kultura Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Υπάρχουν τρομερές επιλογές για τις δεύτευρες φωνές... Μπορούν πρώτη και δεύτερη να ξεκινάν από την ίδια νότα και η μία να ανεβαίνει η άλλη να κατεβαίνει πχ.... Μπορούν επίσης οι δεύτερες φωνές να δημιουργούν διάφορα διαστήματα με την πρώτη, οι μικρές τρίτες να γίνονται μεγάλες, και μετά πέμπτες, και μετά πάλι τρίτες, και πάει λέγοντας... Δεν είναι το πιο εύκολο άθλημα, αλλά βρίσκομαι ακριβώς σε κάτι τέτοιες αναζητήσεις αυτόν τον καιρό και διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει κανόνας πουθενά... Όπως δεν υπάρχει κανόνας για την πρώτη μελωδία, έτσι δεν υπάρχει και για την δεύτερη... Μεγάλο σχολείο σε αυτό το θέμα είναι οι Beatles που αναφέρθηκαν, αλλά και πολλοί άλλοι όπως οι Floyd, οι Queen ή οι μαύρες μουσικές...
Evilnye Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Γι αυτό τόνισα το όταν ακολουθείς ακριβώς τη μελωδία της βασικής φωνής. Κατά τ άλλα όπως όταν συνθέτεις πολλές φωνές πολλά μπορεί να κάνει η κάθε φωνή.
kultura Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Ναι, αλλά το να ακολουθείς πιστά την μελωδία της πρώτης φωνής είναι κλισεδάκι, ρε συ... ;D Και φαίνεται (ακούγεται) σαν να κάνεις δεύτερες "από ανάγκη"... :P Δεν λέω ότι είμαι άνετος στο να κάνω όλα αυτά που ανέφερα πριν, αλλά δεν είναι πολύ πιο όμορφο να υπάρχει φαντασία στις δεύτερες φωνές; Μη με πεις δε σφωνάς; Ε; ;D Πάντως ακόμα και μια τρίτη πάνω (ή κάτω) όταν είσαι θέλει προσοχή, γιατί αυτή η τρίτη είναι σίγουρο ότι θα αλλάζει συνέχεια από μικρή σε μεγάλη, ανάλογα με τον οπλισμό... ;) Έντιτ: Τι γράφω πάλι ο αγουροξυπνημένος μάναμ'!
Evilnye Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Ναι, αλλά το να ακολουθείς πιστά την μελωδία της πρώτης φωνής είναι κλισεδάκι, ρε συ... ;D Και φαίνεται (ακούγεται) σαν να κάνεις δεύτερες "από ανάγκη"... :P Κλισεδάκι αλλά does the trick ;) Και όταν ακόμα μαθαίνεις νομίζω ξεκινάς απ' τα εύκολα και πας σιγά σιγά. Όπως και να χει θα τα βρούμε κάπως :D Έντιτ: Τι γράφω πάλι ο αγουροξυπνημένος μάναμ'! Ξενύχτησες στο διάβασμα; :P
kultura Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Κλισεδάκι αλλά does the trick ;) Και όταν ακόμα μαθαίνεις νομίζω ξεκινάς απ' τα εύκολα και πας σιγά σιγά. Όπως και να χει θα τα βρούμε κάπως :D Μαζί σου, δε λέω... Ξενύχτησες στο διάβασμα; :P Εχμ... Λες και δεν με ξέρεις... ;D
gdevelek Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Ναι, αλλά το να ακολουθείς πιστά την μελωδία της πρώτης φωνής είναι κλισεδάκι, ρε συ... ;D Και φαίνεται (ακούγεται) σαν να κάνεις δεύτερες "από ανάγκη"... :P ακριβώς έτσι, αν απλά ανεβάζεις μια τρίτη, τότε η 2η φωνή δεν προσφέρει πολλά, σκοπός έιναι η δεύτερη να "περιπλέκεται" με την πρώτη, πιστεύω το κατάφερναν καλά οι Κατσιμιχαίοι θυμάμαι η πρώτη φορά που κατάλαβα την τεράστια σημασία της δεύτερης ήταν στο παρακάτω τραγούδι [flash=200,200] επίσης θεωρώ πως μεγάλο σχολείο για τη δεύτερη φωνή αποτελούν τα τραγούδια των Abba
kultura Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 επίσης θεωρώ πως μεγάλο σχολείο για τη δεύτερη φωνή αποτελούν τα τραγούδια των Abba Μέσα! Η ποπ σκηνή έχει και αυτή πολύ ψωμί σε αυτόν τον τομέα, αν και πολλοί το παίζουμε "ροκάδες" και τη σνομπάρουμε... ::)
spiretos Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 ακριβώς έτσι, αν απλά ανεβάζεις μια τρίτη, τότε η 2η φωνή δεν προσφέρει πολλά, σκοπός έιναι η δεύτερη να "περιπλέκεται" με την πρώτη, πιστεύω το κατάφερναν καλά οι Κατσιμιχαίοι θυμάμαι η πρώτη φορά που κατάλαβα την τεράστια σημασία της δεύτερης ήταν στο παρακάτω τραγούδι [flash=200,200] επίσης θεωρώ πως μεγάλο σχολείο για τη δεύτερη φωνή αποτελούν τα τραγούδια των Abba Μεγάλε απο το στόμα μου το πήρες για τους Κατσιμίχα! Και τι κομματάρα το Easy Lover, τα σπάει!
gdevelek Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2010 Μέσα! Η ποπ σκηνή έχει και αυτή πολύ ψωμί σε αυτόν τον τομέα, αν και πολλοί το παίζουμε "ροκάδες" και τη σνομπάρουμε... ::) μα στην pop έχει μεγαλύτερη σημασία και ρόλο η 2η, χρειάστηκαν 2η οι Zeppelin ή οι Doors...;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση