skordalis21 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Ναι αλλα ενα γκρουπακι που παιζει ομορφα, εχει πρωτη φωνη γαμω δεν ειναι κριμα να χαντακωνεται απο απαισια δευτερα? Τελικα ειναι μειονεκτημα αμελητεο για εναν τραγουδιστη να μη μπορει να κανει δευτερα?
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Καταρχην αυτοι που κανουν συνηθως δευτερα σε ενα γκρουπ δεν ειναι "κατεξοχην" τραγουδιστες,αν εισαι τυχερος & εισαι κιθαριστας/μπασιστας/ντραμμερ/πληκτρας μπορει ο θεος να σου δωσει και καλη φωνη οποτε εχεις και ενα ακομα "συν",αν δεν μπορεις να κανεις Β' φωνητικα καλο ειναι να το βουλωνεις. Αν τωρα μια μπαντα εχει 2 τραγουδιστες και ο ενας δεν ξερει να κανει φωνητικα μαλλον δεν ειναι τραγουδιστης,ΟΛΟΙ οι μεγαλοι τραγουδιστες ειναι και μεγαλοι back up singers (ακου οποιοδηποτε ντουετο ελληνικης μουσικης με μεγαλα ονοματα για να το διαπιστωσεις) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
skordalis21 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Αρα οσο καλη φωνη κ αν εχεις , εαν δε μπορεις να κανεις 2 φωνητικα δεν εισαι μεγαλος τραγουδιστης. Κ δυστυχως ειναι ενα θεμα που πασχουν τα περισσοτερα γκρουπακια
IraklisZS Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 διαβάζοντας το θρεντ θυμήθηκα το κομμάτι "mother's little helper" των stones. πιστεύω πως το "παράφωνο" σε κάποιες τέτοιες περιπτώσεις ειναι και αυτό ακριβώς που χρειάζεται το κομμάτι a classic player now...
izzy_livin Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Αρα οσο καλη φωνη κ αν εχεις , εαν δε μπορεις να κανεις 2 φωνητικα δεν εισαι μεγαλος τραγουδιστης. Κ δυστυχως ειναι ενα θεμα που πασχουν τα περισσοτερα γκρουπακια Αν δεν μπορείς να κάνεις 2η φωνή μπορείς να μελετήσεις και να μάθεις. Αν δεν ενδιαφερθείς να μάθεις τότε δεν είσαι μεγάλος τραγουδιστής. Greg Howe scares me..
freerock1974 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Η ικανοτητα του να κανεις 2α φωνητικα,ειναι μια δεξιοτητα που απαιτει γενικοτερη αντιληψη της αρμονιας ενος κομματιου και της μουσικης.Αυτο στο οποιο δεν εχω καταληξει,ειναι αν μαθαινεται... Εχω εμπειρια απο τραγουδιστη που ειχε υπεροχη χροια,σωστος και παθιασμενος,με πολλη επι σκηνης εμπειρια,αλλα μην του ελεγες κανε 2α... Εχω ηχογραφησει στο στουντιο μου με την κοπελα που συνεργαζομαι,ωρες ατελειωτες, εχει φωναρα,αλλα μονη της δεν μπορει να ''συνθεσει''2η.Πρεπει να της την διδαξεις. Ενας μπασιστας θυμαμαι ηταν γαιδαρος απο χροια αλλα μπορουσε να καταλαβει 2ες και 3ες... Ειχα την τυχη να παιζουμε καλα με γκρουπ πριν 2-3 χρονια και να ειμαστε 5 ''σωστοι'' στην μπαντα. Οι προβες για τα φωνητικα καταλαμβαναν τον περισσοτερο χρονο... (ειχαμε το θρασος να τολμησουμε το Bohemian rapsody...το παρατησαμε φυσικα μετα απο τρελα γελια...) το αποτελεσμα λοιπον σε ορισμενα ηταν αμφιβολο οπως και επιφοβο...κι ας υπηρχαν ταυτοφωνιες...γιατι ολο και καποιος εφευγε...λογω..χαμηλου μονιτορ... (αλλη πονεμενη ιστορια...) Καταληγοντας,η υποθεση φωνητικα μπορει να εξυψωσει η να καταστρεψει μια μπαντα. Σιγουρα παντως δεν χαρακτηριζει εναν τραγουδιστη ως καλο απο μονο του, απλα ειναι ενα πολυ μεγαλο προσον,μια πολυ χρησιμη δεξιοτητα. Παντως,το καλυτερο για μια μπαντα ειναι να ξερει απο 2α ο κιθαριστας.. Η ρυθμικη βαση,να ειναι απελευθερωμενη απο αλλα...''ακροβατικα''. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
Evilnye Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Εννοείται διδάσκονται. Με κάτι δίφωνα σολφέζ, χορωδίες και καθηγητές που μπορούν να σου εξηγήσουν και δυο τρια πράγματα. Πολύ σημαντικό να έχεις καλλιεργήσει και το αυτί σου πολύ!
freerock1974 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Εννοείται διδάσκονται. Με κάτι δίφωνα σολφέζ, χορωδίες και καθηγητές που μπορούν να σου εξηγήσουν και δυο τρια πράγματα. Πολύ σημαντικό να έχεις καλλιεργήσει και το αυτί σου πολύ! Και γω προς αυτη την αποψη κλεινω...η χορωδια που ειπες ειναι μαλλον ο καλυτερος τροπος.Ωστοσο,ορισμενες φορες λεω,''καλα με τοση ενασχοληση να μην μπορει να κανει 2α?Γιατι?'' GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND
skordalis21 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 OP Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Παρ οτι μπασιστας, οταν ημουν φοιτητης εκανα κατι λιγο με τη χορωδια του ΤΕΙ, κ εμαθα καποιες δευτερες να κανω ιδιως της μιας τριτης πανω. Αλλα εαν θες να τις βρεις , πρεπει πρωτα να τις βρεις στο οργανο, κ στη πραξη να ειναι καμενες στον εγκεφαλο σου ωστε να μην επηρεαζεσαι απο τη μελωδια της 1 φωνης του τραγουδιστη.
Evilnye Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2010 Και γω προς αυτη την αποψη κλεινω...η χορωδια που ειπες ειναι μαλλον ο καλυτερος τροπος.Ωστοσο,ορισμενες φορες λεω,''καλα με τοση ενασχοληση να μην μπορει να κανει 2α?Γιατι?'' Μάλλον δε μπήκε στη διαδικασία να κάνει ξεχωριστή εξάσκηση γι αυτό. Γιατί είναι σημαντικό να μην επηρεάζεσαι από τις άλλες φωνές και μάλιστα να μπορείς να κουρδίσεις τη δική σου νότα ακούγοντας την άλλη φωνή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση