Chainsling Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Όποιος έχει εμπειρία από καμπίνες με διαφορετικά μεγάφωνα μεταξύ τους, ας μας δώσει τα φώτα του Remember...relativity...
David Gilmour Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 OP Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Η κεφαλή ειναι HIWATT 50 επειδή θέλω να χρησιμοποιήσω όλο το μήκος του πηνιου (περιέλιξης) εξόδου στα 16 ΩΜ υποχρεωτικά θα παίξω με δυο 8ωμα σε σειρά σύνδεση ,απλά έλεγα από το να παω καρφί σε 2 χ V30 να έκανα καμία μόδα ... κσερω κι εγω είχα σκεφτεί και κανένα Taden μαζι με ενα Fane medusa , αν ειχα την πολυτέλεια της 4χ 12 δεν το συζητουσα θα πήγαινα καρφί για G12M greenback αλλά με 25 και 30 βατ σε 2χ12 δηλαδή 50 άντε 60 βάτ την εχει κάψει την ίδια μέρα ο HIWATT που βγάζει και μια σεβαστή έξοδο εκτός αν τον πάιζω στο 1-2 ... :) χρειάζομαι τουλάχιστον 120 μην πω 150 και 200 βατ για να τα κουνάει αξιοπρεπώς και οχι να τα ξεκολήσει. παιδιά ξέχασα αυτό δωράκι για εσάς κάτι ψιλονόημα βγάζει κανείς :) http://www.watfordvalves.com/soundfactory.asp www.analogdesignaudio.com
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Moderator Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Αφού θα πήγαινες σε G12-M Greenbacks, σου έχω δύο λύσεις... Λύση 1η: Nα βάλεις δύο G12 65. Ουσιαστικά η επανέκδοση του G12-M στις αρχές των 80s. Στα 65 watt αντέχουν άνετα τον Hiwatt. Oι διαφορά τους με ένα Greenback συνοψίζεται στα λίγο λιγότερα μεσαία και σε ένα ελαφρύ treble roll off με παράλληλη καλύτερη διαχείριση των μπάσων, το οποίο μπορεί άνετα να παίξει από εντελώς καθαρά, μέχρι αρκετά high gain (δεν είναι βέβαια και το πλέον κατάλληλο για metal). Προσωπικά είναι το αγαπημένο μου μεγάφωνο. Ενισχυτή αλλάζω, τα G12 65 ποτέ... Είναι μεγάλη ευκολία να έχεις ήχο Greenbacks από 2x12. Aν είσαι τυχερός θα τα βρείς αυθεντικά μεταχειρισμένα. Αλλιώς, στη σειρά heritage της Celestion, τα οποία απ' ότι διαβάζω όμως παίρνουν καιρό για να στρώσουν, και οι κριτικές είναι αναμεικτες. Λύση 2η: Ένα τηλέφωνο στον κύριο με τα Scumbacks: http://www.scumbackspeakers.com/ Για ήχο Greenbacks σε ό,τι Power Handling θέλεις... Y.Γ Το γιατί θέλεις να χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε τα 16 ohm του μετασχηματιστή σου και να μπλέξεις με εν σειρά συνδέσεις δεν το πολυκατάλαβα, αν θέλεις το εξηγείς.
myster_maze Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 +1 με τις λύσεις του kpeyos! Η κεφαλή ειναι HIWATT 50 επειδή θέλω να χρησιμοποιήσω όλο το μήκος του πηνιου (περιέλιξης) εξόδου στα 16 ΩΜ υποχρεωτικά θα παίξω με δυο 8ωμα σε σειρά σύνδεση... Δεν σημαίνει ότι θα παίξει καλύτερα αν χρησιμοποιήσεις την λήψη των 16Ω. Ίσως στα 8Ω ή στα 4Ω να συμπεριφέρεται καλύτερα. Δεν το ξέρεις αυτό... ανάλογα πώς έχει τυλιχτεί! Θεωρώ πιο σημαντικό το αν τα μεγάφωνα είναι παράλληλα ή σε σειρά ( και θα προτιμούσα να τα συνδέσω παράλληλα ) παρά το ποιά λήψη στο Μ/Σ θα χρησιμοποιήσεις. Αν έχεις και λήψη στα 4Ω, πάρε δύο 8Ω και δοκίμασε και τις δύο περιπτώσεις! ;)
David Gilmour Δημοσιευμένο 31 Μαρτίου 2010 OP Δημοσιευμένο 31 Μαρτίου 2010 Φανταζομαι στην περιπτωση διαφορετικων ηχειων ανησυχουμε μηπως λειτουργει σαν φιλτρο το πρωτο στο δευτερο στην περιπτωση συνδεσης σε σειρα ???? www.analogdesignaudio.com
myster_maze Δημοσιευμένο 31 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 31 Μαρτίου 2010 Κάτι τέτοιο... ειδικά αν τα μεγάφωνα έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αλλά και ίδια να είναι κατά τη γνώμη μου παίζουν καλύτερα παράλληλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση