mastixas Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2010 Σε λίγες μέρες θα βρίσκομαι ξανά κοντά σε όλα τα μαραφέτια μου (σπουδάζω τώρα και δεν είναι διαθέσιμα για δοκιμές) έτσι σας κάνω μερικές ερωτήσεις μπας και βγάλω άκρη. Ο τόνος της κιθάρας που μου αρέσει σαν βαση είναι ο "καθαρός" σε ήπιο παίξιμο και να σπάει λίγο στα δυνατά χτυπήματα της χορδής. Απο συζήτηση που είχα με άγγλο που μου άρεσε ο τόνος του ζητώντας να τον περιγράψει μου είπε: "only the strong attacks on the string get those crunchy feelings and the smooth parts still sound very clean". Παραδείγματα: (Fender Cybertwin) http://www.youtube.com/watch?v=23j4IfUe4FU (Marshal DSL 50) Για να μπώ στο θέμα διαθέτω ένα Twin Reverb 65 RI και προσπαθώ να πάρω αυτόν τον τόνο. Το μεγάλο headroom του μου δίνει απίστευτα καθαρά αλλά καμία σχέση με τον ήχο που περιγράφω παραπάνω. Ρωτώντας παλαιότερα στο φόρουμ πήρα απαντήσεις του στυλ "βάλε ένα overdrive με τέρμα χαμηλά το gain" αλλά κάνοντας το παρατήρησα ότι χάνω το ηχόχρωμα του ενισχυτή και αποκτώ του πεταλιού (Line 6 M13). Ψάχνοντας στο internet διάβασα κάπου ότι μπορούμε να ζορίσουμε έναν ενισχυτή βάζοντας του μπροστά booster. Έχω το Electro-Harmonix LPB-1. Δεν είχα πολύ χρόνο να το ψάζω και δεν μου είχε περάσει η ιδεα να boostάρω τον Twin. Τί λετε θα μπορώ να πάρω αυτόν τον τόνο σε ένα μεγάλο ενισχυτή σαν τον Twin? Υπάρχει περίπτωση να κάψω τίποτα ? (παλαιότερα έκαψα μια εσωτερική ασφάλεια με τον να τον ζορίσω με την Boss GT-8 βάζοντας πολύ μπασάτους synth ήχους. Η αλλάγή της ήταν εύκολη αλλά στη μέση ενός live δεν θέλω να το σκεφτομαι). Σόρυ για τα πολλά λόγια αλλά προσπαθώ να είμαι όσο πιο κατανοητός γινεται.
jkstigma Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 δεν ξερω αν καταλαβα καλα τι λες παντως γενικα η λογικη ειναι ο ηχοσ κ τονος βγαινει απο τα χερια Αν στο περιπου καταλαβα δοκιμασε να παιξεις με το dist σου αλλά ρυθμισμενο πολυ χαμηλα τοσο ώστε οταν παιζεις με μαλακό παίξιμο να βγαινει καθαρος ο ηχος οταν βαρας περισσοτερο απο το δεξι να σπάει. Η αλλη λυση ειναι να παιξεις στο καθαρο καναλι αλλα με ενταση ..εκει που αρχιζει να σπαει ο ενσχυτης. Το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις , οταν βαρας θα σπαει οταν μαλακωνεις χερι θα ειναι clean Δυσκολο βεβαια γιατι αυτο απαιτει ..εντασηηη και ωτασπιδες επισης με το volume της κιθαρας μπορεις να εχεις πολλους ήχους Αλλη λυση,.,πηγαινε αγορασε ενα σωστο overdrive ;) με ενα tubescreamer..tubedreamer ή οποιοδηποτε παρομοιο και ποιοτικό κλώνο,, θα το πετυχεις αυτο που θες inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos
argytar Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Γεια και από μένα! Να προτείνω τα εξής: 1.Υπάρχουν μπούστερ όπως το Fat Boost της Fulltone που έχουν και λίγο drive να ανεβάσεις αν επιθυμείς. Δοκίμασε το βέβαια πρώτα. Έχω το GT 500 που περιέχει το Fat Boost και ο ήχος που λες επιτυγχάνεται με τον τρόπο αυτό 2.Ο Ρόυ Μπιουκάναν έβαζε τέρμα τον τουϊν αλλά τον γύριζε ανάποδα και έβαζε τα ηχεία να παίζουν προς τον τοίχο ή ..προς το πάτωμα! Μετά ανέβαζε ένταση.. 3.κατα τη γνωμη μου για να κανεις εναν τουιν να σπασει ετσι θες ΠΟΛΥ ένταση άρα η παιρνεις εναν φεντερ με λιγοερα βαττ (πχ Ντελούξ Ριβέρμπ) ή παίζε σε στάδια και όχι σε κλαμπς ;) με τον τουιν τέρμα!!! οπότε για να αποφύγεις επίσκεψη σε ΩΡΛ εχοντας οξυ ακουστικο τραυμα (βουητό στο αυτι που δεν περναει μετα απο λιγες ωρες) λιγοτερα βαττ η πεταλακι με λιγο τρανσπαρεντ δραιβ Αυτα! Αργυταρ ;D ΥΓ Αν παίξεις με κιθαρα με πιο καυτούς μαγνητες πχ Λες Πωλ σιγουρα ο ενισχυτης πουσαρεται ευκολώτερα! ''It's dark and we're wearing sunglasses''
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Moderator Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Το ζητούμενο είναι να πάρεις αυτόν τον τόνο γενικώς ή να τον πάρεις σε χαμηλές (ή πολύ χαμηλές) εντάσεις? Όπως σωστά παρατήρησες.... αν βάλεις ένα εφφέ που κλιπάρει πριν τον ενισχυτή και πάρεις την παραμόρφωσή του περιορίζοντας παράλληλα τη στάθμη, παίρνεις το ηχόχρωμα του πεταλιού και όχι του ενισχυτή σου. Επίσης... κάνοντας λίγο clean boost έναν ενισχυτή που παίζει στο (π.χ.) "3" είναι σαν να τον βάζεις π.χ. στο "6" με ό,τι επακόλουθο έχει κι αυτό στην ένταση. Επομένως εσύ αποφασίζεις αν χρειάζεσαι να τον boostάρεις. :) Αν θέλεις χαμηλές εντάσεις, η λογική οδηγεί ή σε κάποιο εφφέ που να προσομοιώνει FENDER ενισχυτές (έχω ακούσει καλά λόγια για εκείνα της tech21) ή κάποιο εφφέ τύπου tonelab ή κάποιο attenuator ώστε να έχεις το πραγματικό ηχόχρωμα του "ζορισμένου" ενισχυτή σου σε πιο "διαχειρίσιμες" στάθμες. :)
ELIANIOS Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Harilatron τι εννοεις σταθμη. Αν σε επιασα με ενα καλο buffer σωζεται. Το θεμα για τις εντασεις που εθιξες ειναι λογικο αλλα καταλαβενεις τι γινεται με fender. ΧΑΜΟΣ!!! Αρα αν θελει μεγαλη εμβελια το attenuator ειναι η λυση αν θελει fender boost. Να μπω σε ''κλισε'' διαδικασειες να πω treble boost ή tubescreamer? Αυτο επιβαλεται. Αλλα θα το χοντρινο ξαι αλλο. Μονο ενας marshall του κανει :-\ Και μιλαει ενας ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ φεντερτουινακιας που σε ηλικια 38ετων πηρα το πρωτο μου marhall και γι αυτο το λογο. 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ
asprados Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Σπυρο μη προσπαθείς να μολύνεις το παλικάρι με τις ιδέες σου.. Μια χαρά παίζει το παλικάρι με τουίν.. Λοιπόν φίλε μου, ο twin reverb ειναι ένας ενισχυτής χωρίς μάστερ βόλιουμ. Συνεπώς για να τον φτάσεις σε σημείο να σπάει, έστω και με μπούστερ, πρέπει πρώτα να σπάσουν τα αυτία σου!! Το οβερντράηβ πετάλι που έβαλες μπροστά, δέν είναι κ ότι καλυτερο.."Line 6 μροστά από twin reverb!!! Έλεος...". Κι εγώ δουλεύω Φέντερ και είμαι τεράστιος ΦΑΝ.. Λατρεύω το καθαρό χεντρουμ που δίνει.. Κι εγώ γουστάρω το σπάσιμο στις δυναμικές του παιξίματος, και πιστεύω πως ο δρόμος γι αυτό είναι είναι ενα ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ πετάλι. όταν μου λες για Λάιν 6 που η φιλοσοφία της εταιρίας είναι το μοντελινγκ, είναι λογικό να μη πάρεις αποτέλεσμα. Υπάρχουν πολλά πετάλια εκεί έξω που σου κάνουν τη δουλειά σου.. δες ας πούμε Fulltone OCD Fulltone Fulldrive2 T rex gristle king T rex dgtm klp..
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Moderator Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Στάθμη εννοώ το "volume" του πεταλιού. :)
asprados Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Επίσης θα συμφωνήσω με argytar, στα λιγότερα watts όπως επίσης και στο να έχεις master volume.. αυτό θα σε βοηθήσει στο να ανοίγεις την προενίσχυση στο όριο "εκεί που σπάει", ενώ με το μαστερ, την τελική ένταση στα επιθυμητά επίπεδα..
ELIANIOS Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Σπυρο μη προσπαθείς να μολύνεις το παλικάρι με τις ιδέες σου.. Μια χαρά παίζει το παλικάρι με τουίν.. Δεν ειπα τιποτα για τον twin. Ισα ισα ή attenuator ή κατι αλλα που πα, αλλα λεω οτι μου δειχνει ατομο που χρειαζεται Marshall Λοιπόν φίλε μου, ο twin reverb ειναι ένας ενισχυτής χωρίς μάστερ βόλιουμ. Συνεπώς για να τον φτάσεις σε σημείο να σπάει, έστω και με μπούστερ, πρέπει πρώτα να σπάσουν τα αυτία σου!! Ετσι μπραβο Το οβερντράηβ πετάλι που έβαλες μπροστά, δέν είναι κ ότι καλυτερο.."Line 6 μροστά από twin reverb!!! Έλεος...". Τα πες ολα Κι εγώ δουλεύω Φέντερ και είμαι τεράστιος ΦΑΝ. Σε περιμενω Τριτη βραδυ να δεις το Marhall να σου δωσω και το σουιτσ ;) Fulltone OCD Fulltone Fulldrive2 T rex gristle king T rex dgtm klp.. Kαι φυσικα το μετανοιωσα για τον twin(ηταν ''μοναδικη'' εκδοση) 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ
asprados Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2010 Τι να σε κάνουμε που είσαι ξεροκέφαλος...!! ;D Θα έρθω να ακούσω το Marshall την Τετάρτη στο Live..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση