Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Τι πρεπει να κανω για να επιστρεψω πραγματα στο thomann  για να παρω τα λεφτα μου πισω?ο λογος γινεται για το zvex mastatron.Τους εχω στειλει δυο τρια mal,δν εχουν απαντησει

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Τι πρεπει να κανω για να επιστρεψω πραγματα στο thomann  για να παρω τα λεφτα μου πισω?ο λογος γινεται για το zvex mastatron.Τους εχω στειλει δυο τρια mal,δν εχουν απαντησει

O Salim φταίει. ;D

Δημοσιευμένο

Τι πρεπει να κανω για να επιστρεψω πραγματα στο thomann  για να παρω τα λεφτα μου πισω?ο λογος γινεται για το zvex mastatron.Τους εχω στειλει δυο τρια mal,δν εχουν απαντησει

 

Λογικά θα πρέπει να περιμένεις αφου έστειλες mail για να σου απαντήσουν. Πάντως καλο είναι αν δεν έστειλες τα mail στο προσωπικό account του Salim (που είναι αντιπρόσωπος για την Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος) να το κάνεις. Στην χειρότερη περίπτωση αν δεν βρεις άκρη με αυτόν τον τρόπο πάρε τηλέφωνο για να μην σου πούνε κιόλας οτι πέρασε το χρονικό περιθώριο που μπορεις να επιστρέψεις κάτι που αγόρασες...! ;) Έτσι θα βρείς σίγουρα λύση πιστεύω!  ;D

-=Music is my Aeroplane=-

Δημοσιευμένο

Den fteo ego ore apiste,me dioxane kai tora ime sta bloka me tus agrotes!

 

Maga pare til ta gomenakia sto customer service,to mail den to tsekarune poli giati klene pou efyga (kai ego kai ta prosonta mu...) kai oli mera psaxnun sto internet na vrune kapion pou na mu miazoi...

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχ άπαιχτος!!!  ;D  ;D  ;D

-=Music is my Aeroplane=-

Δημοσιευμένο

Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις τηλέφωνο στο customer service. Το 30-day-moneyback θα ισχύσει την ημέρα που θα πάρεις τηλέφωνο. Οπότε μην ανυσηχείς. Αν πάρεις τηλέφωνο πριν τις 30 μέρες είσαι καλυμένος.

Δημοσιευμένο

Λογικά θα πρέπει να περιμένεις αφου έστειλες mail για να σου απαντήσουν. Πάντως καλο είναι αν δεν έστειλες τα mail στο προσωπικό account του Salim (που είναι αντιπρόσωπος για την Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος) να το κάνεις. Στην χειρότερη περίπτωση αν δεν βρεις άκρη με αυτόν τον τρόπο πάρε τηλέφωνο για να μην σου πούνε κιόλας οτι πέρασε το χρονικό περιθώριο που μπορεις να επιστρέψεις κάτι που αγόρασες...! ;) Έτσι θα βρείς σίγουρα λύση πιστεύω!  ;D

 

φίλε μου Salim πλέον στο customer care δε νομίζω να νοείται. Ας πάρει ένα τηλέφωνο να δώσει client id και θα τον κατατοπίσουν αναλόγως...

 

 

Δημοσιευμένο

Ρε παιδιά μιας και μιλάτε για Θωμά και το λύσαμε το θέμα δεν μου λέτε και μένα όταν λέει σε προϊόν out of stock και στις λεπτομέριες "shipment due to arrive 26/02/2010" εννοεί ότι θα "μου έρθει" στις 26 ή ότι θα το έχουν εκείνοι? γιατί εχουμε κάνει παραγγελεία σύνολο 600 ευρώ μικροπράγματα κυρίως και είναι πακέτο να αργήσουν τόοοοσα πράγματα για 1 που είναι out of stock

ευχαριστώ

Δημοσιευμένο

Ρε παιδιά μιας και μιλάτε για Θωμά και το λύσαμε το θέμα δεν μου λέτε και μένα όταν λέει σε προϊόν out of stock και στις λεπτομέριες "shipment due to arrive 26/02/2010" εννοεί ότι θα "μου έρθει" στις 26 ή ότι θα το έχουν εκείνοι? γιατί εχουμε κάνει παραγγελεία σύνολο 600 ευρώ μικροπράγματα κυρίως και είναι πακέτο να αργήσουν τόοοοσα πράγματα για 1 που είναι out of stock

ευχαριστώ

 

http://www.thomann.de/be/compinfo_contact.html (οι μόνοι αρμόδιοι για να σου απαντήσουν)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...