Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Γειά σας,

είμαι τελείως άσχετος και παρακαλώ συγχωρέστε με για την "ηλίθια" ερώτησή μου:

Έχω 3 αρμόνια, 2 ηλεκτρικές κιθάρες, και 3 μικρόφωνα. Πως γίνεται να τα συνδέσω ώστε να ακούγονται όλα μαζί από 2 ηχεία;

Τι θα χρειαστεί να αγοράσω; (έχω μόνο τα όργανα και 2 μεγάλα ηχεία από ένα στερεοφονικό).

Επίσης, όπως θα ακούγονται όλα μαζί από τα 2 ηχεία, πως μπορώ να ηχογραφήσω το τελικό αποτέλεσμα; Υπάρχει κάποια συσκευή, όπως παίζουμε όλα τα όργανα  να ηχογραφώ ταυτόχρονα;

Ευχαριστώ

Δημοσιευμένο

Το ερώτημα σου είναι πολύ γενικό  8)

Θέλεις ένα μίκτη (κονσόλα), ενισχυτή, ηχεία. Ο ενισχυτής μπορεί να είναι μέρος της κονσόλας ή των ηχείων ή σκέτος.

Αν δε σε ενδιαφέρεις να γράψεις το κάθε όργανο σε ξεχωριστό κανάλι, μπορείς να πάρεις έξοδο από την κονσόλα και να ηχογραφήσεις όπου θέλεις.

Πήγαινε σε ένα χώρο που παίζουν ζωντανά και ρώτα κάποιον καλό κύριο να σου πει τι κάνουν όλα τα κουμπάκια και τα μηχανήματα.

Και διάβασε μερικά βιβλία ηχοληψίας.

Καλή τύχη  :)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Δημοσιευμένο

Αν θέλεις εξήγησέ μας λίγο περισσότερο τί ακριβώς θέλεις να κάνεις.  Πώς θα μοιράσεις τα μικρόφωνα; Θα τα βάλεις για φωνές ή τα θες για τις κιθάρες (οπότε κοιτάμε και για ενισχυτές);  Τα αρμόνια τί εξόδους σου δίνουν;  Μόνο "καρφια" ή και ΜΙDI?  Και τέλος θέλεις να παίζουν όλα αυτά μαζί ταυτόχρονα;  Τί ακριβώς έχεις στο νού σου;

Δημοσιευμένο

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθειά σας!

Να δώσω κάποιες διευκρινήσεις που με ρωτήσατε παραπάνω:

1)Τα μικρόφωνα τα θέλω για φωνή.

2)Θέλω να ακούγονται όλα τα όργανα μαζί ταυτόχρονα, και ταυτόχρονα άν έχουμε την διάθεση να ηχογραφούμε (δεν καίγομαι τόσο για την ηχογράφηση αλλά αν είναι δυνατόν γιατί όχι)

3)Το αρμόνιο μου είναι το korg PA50 και έχει εξόδους για καρφί