Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Aν αναφέρεσαι στο km184 μπορώ να σου πω ότι είναι πάρα πολύ καλό με διαύγεια στις ψηλές συχνότητες. Πολύ καλό για overhead.

 

Και σε καλή τιμή για Neumann και για τον ήχο που "παίρνει" πάνω απ' όλα.

Δημοσιευμένο

Συγνωμη  Λαθος

ειχα στο μυαλο το AKG C 451 και αποσυντονιστηκα  :-X

Παμε παλι

Θα ηθελα να ακουσω σχολια,γνωμες για το neumann km 184

αν εχετε χρησιμοποιησει το συγκεκριμενο μικροφωνα.

 

Δημοσιευμένο

Άλλοτε το χρησιμοποιώ κι άλλοτε βάζω ένα behringer B2 pro. Και με τα 2 δύο, αναλόγως τι θα ακούσω και πιό θα διαλέξω, έχω εξαιρετικά αποτελέσματα.

'Ολα είναι ατμός...

Δημοσιευμένο

Ανάλογα με τον ντράμερ και το παίξιμο του μπορεί να είναι το απόλυτο overhead αλλά και η απόλυτη πατάτα! Μεταξύ αυτού και του (κατ'εμέ χωρίς λόγο διάσημου) 451 θα διάλεγα το Neumann, μεταξύ και των δυο τα πιστά oktava μου! Για ροκ παιξίματα πάντα! Σε ποιο ατμοσφαιρικά παιξίματα όπου και τον κύριο λόγο στον ήχο τον έχουν τα over και τα room mics τα 184 μου αρέσουν πάρα πολύ. Ιδικά σε συνδυασμό με 2 U87 σαν room mics σε έναν πολύ καλό χώρο κάνουν θαύματα! Επισυνάπτω ένα δειγματάκι με τα 184 σαν overheads και U87 σαν room, ο ντράμερ παίζει με hotrods μπακέτες.

 

Σε ακουστικά όργανα, σε πρόσφατη δουλειά που έτυχε να τα χρησιμοποιήσω, αν και πρώτη μου επιλογή είναι το 414 όταν το όργανο έχει μεγαλύτερο ρόλο στο κομμάτι και ψάχνεις για σώμα και γεμάτο ήχο τα neumann με βόλεψαν καλύτερα σε μαντολίνα, λαούτα και ακουστικές κιθάρες που είχαν ποιο ρυθμικό ρόλο. Τα ψηλά τους είναι trademark και περνάνε μπροστά αμέσως και μπορείς να τα δώσεις και λίγο αν χρειαστεί χωρίς να γίνονται σκληρά.

sample3.mp3

Δημοσιευμένο

Ευχαριστω πολυ για τις  απαντησεις  σας.

Ο λογος που εκανα αυτην την ερωτηση ειναι γιατι εχω τα συγκεκριμενα

μικροφωνα και ορισμενες φορες βρισκω δυσχρηστη την υπερβολικη καθαροτητα

που παρεχουν.Εχω παρατηρησει οτι δουλευουν πολυ καλα σε οργανα οπως λαουτο,

κλασικη κιθαρα. δεν τα εχω χρησιμοποιησει σε τυμπανα ακομα αλλα εμπιστευομαι

απολυτα τη γνωμη του fleamail.Σε ορθιο πιανο ειδικα οταν ειναι σολο παιξιμο

γινεται χαμος πχ αν ο παιχτης δεν εχει καλη τεχνικη ακους τα νυχακια του και νομιζεις οτι ενα ποντικακι κανει βολτες στο κλαβιε του πιανου.Για βιολι αν ειδικα αν πεσει κανενα ιταλικου τυπου  ο ηχος ειναι πολυ καθαρος αλλα και πολυ οξυς.

Περισοτερο πλεον χρησιμοποιω  τα neumann ως room mics εκει δουλευουν υπεροχα.

Τα akg 451 τα βρισκω πολυ πολυ ποιο ευελικτα γιατι οσες φορες τα εχω χρησιμοποιησει κανουν τη δουλεια τους παντα

σεμνα και εφαρμοζουν σε ολα τα οργανα που ηχογραφουνται με αυτο τον  τυπο

μικροφωνου.

Αυτες ειναι δικες μου εντυπωσεις  χωρις να συμαινει οτι ισχυουν απολυτα απλα εχουν

σχεση καθαρα με το γουστο κι την αντιληψη μου.

 Π.ς fleamail Ποιος παιζει τρομπετα στο δειγμα που ανεβασες γιατι μου θυμιζει καποιον

 

Δημοσιευμένο
Αυτες ειναι δικες μου εντυπωσεις  χωρις να συμαινει οτι ισχυουν απολυτα απλα εχουν

σχεση καθαρα με το γουστο κι την αντιληψη μου.

 

Ακριβώς, πολλά παίζουν ρόλο στην κάθε περίπτωση (ειδικά το παίξιμο και ο χώρος) και η σωστή κρίση κατά την επιλογή του μικροφώνου θα κάνει και την διαφορά! Κανένα μικρόφωνο δε σου παρέχει αμέσως ΤΟΝ ήχο, ότι και να γράφει πάνω. Πχ το 451 που είχα αρκετό καιρό και δε μου άρεσε ποτέ σ'εσένα μπορεί να κάθετε τέλεια (για λόγους που αδυνατώ να καταλάβω  ;D ;D)

 

Π.ς fleamail Ποιος παιζει τρομπετα στο δειγμα που ανεβασες γιατι μου θυμιζει καποιον

 

Παύλος Μ. λέγετε....

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...