dr.peters Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2010 Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2010 αυτο ακριβως που λεει το ερωτημα! ας υποθεσουμε πως υπαρχει η ακολουθη σχεση! ενας Α καλλιτεχνης, ενα Β μαγαζι και ενας Γ χορηγος επικοινωνιας! ποιες οι υποχρεωσεις του καθενος? φανταζομαι πως ο χορηγος επικοινωνιας αναλογα με το αντικειμενο του αναλαμβανει να σε διαφημισει με οποιο μεσο εχει! π.χ. αν ειναι φρι πρες εφημεριδα να σου βαλει καποιες καταχωρησεις,αν ειναι ραδιοφωνο να σου κανει καποια σποτακια και παει λεγοντας! το μαγαζι τι υποχρεωση αναλαμβανει?δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο περαν του να δωσει μερικες δωρεαν προσκλησεις! και τελος, ο καλλιτεχνης? αναλαμβανει καμια υποχρεωση?του πεφτει κανενας λογος? αυτα! πανελιστας και ανταρτομαχητης....
Babtua Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2010 Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2010 Δε χρειάζεται να έχει σχέση ο "χορηγός επικοινωνίας" με τον οποιοδήποτε τρόπο διαφήμισής σου. Απλά βάζει κάποιο κεφάλαιο το οποίο πηγαίνει για τα έξοδα διαφήμισης. Για παράδειγμα, σε κάποιο live που έκανα παλιότερα, είχαμε χορηγό επικοινωνίας γνωστό video-club της Θεσσαλονίκης. Αυτός το μόνο που έκανε ήταν να βάλει κάποιο ποσό (χορηγία) για τις αφίσες που είχαμε τυπώσει (επικοινωνία). Τώρα, αν ο χορηγός επικοινωνίας είναι και κάποια εταιρία που έχει σχέση με διαφήμιση, promotion, public relations κλπ και στα δίνει "(και) σε είδος", ακόμα καλύτερα! Αρβύλες...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2010 Administrator Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2010 Ο χορηγός επικοινωνίας ειναι καποιο μεσο (ραδιοφωνο, tv, site, περιοδικό) που αναλαμβάνει να διαφημίσει την εκδήλωση έναντι αντίστοιχης αμοιβής σε είδος (προσκλήσεις, τραπεζια, κλπ) ή μετρητα και είδος αναλογα με την ισοροπία που προκύπτει μεταξύ των συναλλασόμενων. Επίσης θα θελει να αναφερεται σε καθε παραλληλη επικοινωνία που θα προκυψει. πχ αφισες, δελτια τυπου. Για παραδειγμα, αν πας σε μεγαλη ημερησια εφημερίδα για να προβαλεις καποιο περιφερειακο event, το πιθανοτερο ειναι να πληρωσεις την διαφημιση σου με καποια εκπτωση και να την αναφερεις σαν χορηγό επικοινωνίας. Σε τριτοκλασσάτο σάιτ με αγνωστο αριθμο επισκεπτων μπορεί να σε διαφημίσει δωρεάν αλλά το αποτελεσμα θα είναι από μια τρυπα στο νερό ή ενας θεός γνωρίζει... Η ισσοροπια είναι το ζητουμενο. Από τη μια να ΠΡΟΒΛΗΘΕΙΣ και από την άλλη να πληρώσεις το λιγότερο δυνατόν. Οι μεγαλες συναυλίες συνηθως γινονται τελείως ανταποδοτικά με τα μεσα. Live and let Live.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση