marathon Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 Τουμπερλεκι το πιστευω,σιγουρα θα εχεις κανει και συνεργασιες με μεγαλους του ειδους με η χωρις αρκουδα... KOΡΥΦΑΙΟ...Πάντα τέτοια και στη καινούργια χρονιά. ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
jkstigma Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 οπως λεει κ η γνωστη ατακα ελληνικης ταινιας...<<πατερα η αληθεια βρισκετε στους sex pistols..γκέγκε???> ετσι λοιπον η αληθεια βρισκετε εδω http://www.metronomeonline.com/ ;D inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos
Evilnye Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 Πάντως η λέξη μετρονόμος πρέπει να αποκτήσει την αξία και το μεγαλείο που απολαμβάνουν λέξεις όπως π.χ. ΩΔΕΙΟ.
Kingfil Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2009 Λοιπον ακου το τελειο κολπο για να αυξησεις ταχυτητα. Ξεκινας να παιζεις ογδοα με μετρονομο στο 60 μονο πενα κατω. Η ασκηση ειναι η εξης. 4 ογδοα 8 δεκαταεχτα ενναλαξ ολα πενα προς τα κατω συνεχομενα. Θελει υπομονη. Θα ξεκινας καθε φορα απο το 60 ακομα και αν καταφερεις να παιζεις στο 150, γιατι οταν μελετας αργα αυξανεται η σταθεροτιτα σου. Θα κανεις 3-5 λεπτα στο 60, και μετα θα βαζεις τον μετρονομο στο 70, παλι το ιδιο, και μετα στο 80..... Θα φτασεις μια ταχυτητα που θα νιωθεις οτι το πιεζεις πολυ και οτι ειναι το οροιο σου. Αν π.χ αυτο ειναι το 140, σημαινει οτι η μεγιστη ταχυτητα σου ειναι το 130, γιατι εκει εισαι συγουρος και καθαρος. Μην ξεχνας, παντα θα αρχιζεις απο το 60. Παντως για τελειο αποτελεσμα πρεπει να κανεις ακριβως το ιδιο και μονο με upstrokes. Και μετα πολυ το ιδιο με Alternate. Eγω δεν επαιζα ποτε πολυ γρηγορα πενα, εφτανα μεχρι 180-190 δεκαταεχτα, ημουνα πολυ του λεγκατο. Και Downstroke ημουνα πολυ μετριος. Αφου εκανα Alternate στο 180 σημαινει οτι downstroke εκανα στο μισο. Οταν σκεφτηκα αυτην την ασκηση η πενα μου απο 180 πηγε στο 210 σε δυο μερες (βεβαια την εκανα 5 ωρες τη ημερα). Να ξερεις οτι η ασκηση για upstrokes ειναι η τελεια για να αυξησεις το Alternate γιατι ολοι οι κιθαριστες πασχουν σε αυτο το κομματι, δλδ εχουν πολυ γρηγορο Down και πολυ αργο up και οταν το συνδιαζουν τους παει πισω χωρις να ξερουν τι φταιει. Υπαρχουν και αλλες ασκησεις αν θελει καποιος αλλα δεν τις γραφω λογο χωρου.
fuZZed Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2009 Παντως ρε παιδια μη τον κακολογητε τον ερμο το μετρονομο... Μια χαρα μαστουρα ειναι..!! Μετα το 2ωρο γκωβωνει ωραια το κεφαλι!! :P Δεν ειναι τοσο βαρετος οσο φαινεται, ειλικρινα! Εγω μεχρι τα πρωτα 5 χρονια που επαιζα δεν τον ειχα αγγιξει, αλλα μετα την ειδα αλλιως και πραγματικα τη βρισκω να τρωω τπτ 4ωρα οταν μπορω.. Δυστιχως δεν εχω την ευκαιρια να ξερω επ ακριβως τις περισσοτερες υποδιαιρεσεις των μετρων αλλα τουλαχιστον εχω μεσω του μετρονομου αποκτησει πολυ καλη αισθηση ρυθμου και μονο αν προσπαθησω να παιξω κανα πολυ ζορικο περασμα θα πεσω <<εκτος>>... ΒΤW μονο εγω την <<ακουω>> με το μετρονομο??? ;D Χρονια πολλα σε ολους και ολες!!! Γιατρός!!! Τι γιατρός?? Μετεωρολόγος..!!!
takisffff Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2009 γιατι δάσκαλοι γίνονται οι αποτυχημένοι (καλλιτεχνικά) μουσικοί που τελείωσε άδοξα η καριέρα τους η δεν είχαν καριέρα ::) K o sagrera δάσκαλος ήταν.Δεν ξέρω αν τον γνωρίζεις.Εχει γράψει κ βιβλία.Α κ Beethoven έψαχνε για δάσκαλο έναν αποτυχημένο μουσικό.Κάτσε να δεις πως τον λένε.....Α ναι Mozart.Για να μην πω για τον Bach που μόνο μαθητές είχε κ τίποτε άλλο.Για να καταλάβεις όσες βλακείες έχει γράψει τα είχε γράψει για τους μαθητές του πάνω στο μάθημα. Επίσης θέλω να σε ρωτήσω αν έχεις παίξει ποτέ με μετρονόμο.Προσωπικά δεν πιστεύω πως έχεις παίξει γιατί αλλιώς θα ήξερες πόσο πολύ βοηθάει στο παίξιμο σου.Κ δεν μιλάω μόνο για την ταχύτητα.Σε βοηθάει να κάνεις επιστημονική δουλειά.
Evilnye Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2009 ΒΤW μονο εγω την <<ακουω>> με το μετρονομο??? ;D Κ εμένα μ αρέσει ο ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ, όπως και το ΩΔΕΙΟ. Το θέμα αυτό πάντως έχει εξελιχθεί πολύ αστεία. Καταλαβαίνω να μην αρέσει σε κάποιον ο μετρονόμος και να την έχει δει ο θεός του ρυθμού χωρίς προσπάθεια, απλά ελπίζω να καταλαβαίνει από ένα σημείο και μετά πόσο πραγματικά βοηθάει. Έτσι κ αλλιώς είναι επιλογή του καθένα το πόσο θα εμβαθύνει στη μουσική που παίζει. Άλλοι θέλουν απλά να ξύνουν λίγο, άλλοι να παίζουν περίπου ένα ριφάκι, άλλοι έχουν και μεγαλύτερες αξιώσεις. Για το κάτι παραπάνω, χρειάζεται συστηματική δουλειά και ο μετρονόμος είναι μονόδρομος. Σε βοηθάει να κάνεις επιστημονική δουλειά. Θες να πεις μάλλον συστηματική/ μεθοδική δουλειά. :P
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση