Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Το θεμα αφορά την αξιολόγηση των συναλλαγών στις Αγγελίες έτσι; Για να μη μπερδευόμαστε.

Πολύ λίγοι όμως αιτιολογούν. Συνήθως γράφουν: "Αψογος!"  :)

 

αν το καναμε το συστημα με minimum χαρακτηρες?

Δημοσιευμένο

αν η αξιολόγηση είναι θετική και μάλιστα έντονα, δεν χρειάζεται τεκμηρίωση...

 

σε αρνητική, ουσιαστικά επιβάλλεται

 

πάντως είχε γούστο ένας τύπος που έβαλε μια αγγελία σε εξυπνακίστικο μάλιστα ύφος τις προάλλες, έχοντας έντονα αρνητική συνολική αξιολόγηση μετά από αρκετές συναλλαγές... πού πα ρε καραμήτρο...

Δημοσιευμένο

αν το καναμε το συστημα με minimum χαρακτηρες?

 

+1 για μενα!

θα ηταν καλη λυση ετσι και αλλιως, ειτε πουλας ειτε αγοραζεις!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Δημοσιευμένο

Πολύ λίγοι όμως αιτιολογούν. Συνήθως γράφουν: "Αψογος!"

 

Καλά για την αρνητική αξιολόγηση, αλλά για τη θετική, τι πειράζει ένα απλό "άψογος"; Τι να αιτιολογήσεις;

Δημοσιευμένο

Πως ηταν η επικοινωνια-συνεννοηση, ποσο γρηγορα εγινε, αν το προιον ανταποκρινεται στην περιγραφη της αγγελιας κλπ, δεν ειναι τοσο δυσκολο νομιζω να γραψει καποιος 2-3 πραγματα παραπανω, 1 λεπτο το πολυ να του παρει, με αυτο το επιπλεον 1 λεπτο ομως θα βοηθησει πολυ περισσοτερο τους υπολοιπους χρηστες του φορουμ.

Δημοσιευμένο

αφού σου λέει ο άλλος, ήταν "άψογος", τι παραπάνω θα θελήσεις να μάθεις όταν στο μέλλον πας να κάνεις συναλλαγή με το ίδιο άτομο;

 

τι συμπεραίνεις για τη συνεννόηση, την ταχύτητα, την τιμιότητα, την την την, όταν διαβάζεις "άψογος";

Δημοσιευμένο

 

Στο ebay υπήρχε ανάλογο πρόβλημα με την αιτιολόγηση στις αξιολογήσεις.

 

Τελικά προχώρησαν σε ένα σύστημα με 5 επιλογές, για ταχύτητα παράδοσης, ακρίβεια στην περιγραφή, συννενοησιμότητα, κλπ.

 

Πιστεύω ότι στην περίπτωση των Αγγελιών κάτι τέτοιο θα ήταν overkill. Εκεί που έχει σημασία πάντως, καλό θα ήταν να γράφουμε δυο πραγματάκια παραπάνω.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Δημοσιευμένο

Πραγματικα κανετε πως δεν καταλαβαινετε, σα μικρα παιδια. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μπορει να ειναι "αψογος" ο πωλητης ή ο αγοραστης αλλα μπορει κατι εστω και μικρο να σας χαλασε αλλα να μην το γραψατε για καποιο λογο, ειτε βαρεμαρα, ειτε βιασυνη ειτε οτιδηποτε αλλο και μη μου πειτε οτι αυτο δεν ισχυει. Δηλαδη δεν σας εχει τυχει ποτε πχ (απλα και μονο ενα παραδειγμα αναφερω) καποιος να αργησει αρκετα στην ωρα που εχει συμφωνηθει ενω ολα τα υπολοιπα μαζι με το προϊον να ειναι τελεια; Σιγουρα δεν θα τον καταδικασεις τον αλλον με αρνητικο feedback αλλα μια αναφορα μπορεις να κανεις. Θα μου πειτε ειναι λεπτομερεια αυτο. Ναι ειναι μια λεπτομερεια που εγω ομως αν την εβλεπα γραμμενη θα την ειχα υποψιν μου, οχι αρνητικα, να μην κανω τη συναλλαγη με τον αλλον δηλαδη, αλλα θα ειχα στο μυαλο μου πως ο αλλος μπορει να αργησει και λιγο στη δικια μας συναντηση, ανθρωποι ειμαστε, ο καθενας εχει τα κουσουρια του, τις δουλειες του κλπ (και την αργοπορια δεν την λεω τυχαια γιατι εχω αυτο το ελλατωμα εγω προσωπικα ;)).

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...