Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Αν και πέρα απο την πλάκα για να κάνεις τέτοιες διασκευες πρεπει να ξέρεις ποιος είσαι,να σαι θρασύς και πάνω από όλα πολύ ικανος.

 

Φίλε Πινεζοκέφαλε, θρασύς ναι, αλλά ικανός γιατί? Ικανός πρέπει να είσαι για να έχει πιθανότητες επιτυχίας το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Για την προσπάθεια δεν χρειάζεται ικανότητα αλλά τόλμη και φαντασία.

 

Άσε που όλες οι διασκευές δεν αρέσουν σε όλους, ακόμα και αν προέρχονται από Ιερά Τέρατα.  ;) Δηλαδή η μουσική ικανότητα και εμπειρία δεν εξασφαλίζει την απήχηση στο κοινό έτσι κι'αλλιώς.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

  • Απαντήσεις 118
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Γιατι ρε συ Loci η τόλμη και φαντασία(όχι γοητεία.. ;D ;D ;D) δεν είναι ικανότητα;Δεν χρειάζεται να αρέσουν σε όλους....Και απο τεχνικής πλευράς πολλές φορές θέλει ικανοτητα όμως.δεν εννοώ μόνο τις συγκεκριμμένες διασκευές που έβαλα(αν και η nevermore δεν είναι και ευκολάκι...).Πχ δες αυτην.Και θράσος και φαντασία και καλλιτεχνική άποψη και τεχνική.Το αν αρέσει η οχι ειναι άλλη ιστορια και είναι εντελώς υποκειμενικό.

 

never compromise tone for features....

Δημοσιευμένο

Γιατι ρε συ Loci η τόλμη και φαντασία(όχι γοητεία.. ;D ;D ;D) δεν είναι ικανότητα;Δεν χρειάζεται να αρέσουν σε όλους....Και απο τεχνικής πλευράς πολλές φορές θέλει ικανοτητα όμως.δεν εννοώ μόνο τις συγκεκριμμένες διασκευές που έβαλα(αν και η nevermore δεν είναι και ευκολάκι...).Πχ δες αυτην.Και θράσος και φαντασία και καλλιτεχνική άποψη και τεχνική.Το αν αρέσει η οχι ειναι άλλη ιστορια και είναι εντελώς υποκειμενικό.

 

Αν το θέτεις έτσι συμφωνώ.

 

Παρακαλώ +1 κάρμα στον φαλακρό κύριο από πάνω, μόνο και μόνο γιατί του αρέσουν τα instrumental του καταπληκτικού Αλέξανδρου Σκόλνικα. Respect.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Δημοσιευμένο

Εύη μου, λογικά και όμορφα αυτά που λες, αλλά για το σπίτι και τις πρόβες.

 

Αν είναι να κριθεί η καλλιτεχνική σου αξία επί σκηνής, δεν θα κριθείς για το πόσο πιστά το παίζεις το κομμάτι. Εκτός αν το κοινό αποτελείται από (τέτοιας φιλοσοφίας) μουσικούς, κατά κανόνα βέβαια κιθαρίστες.

 

Πάντως δε διαφωνούμε ουσιαστικά κ το ξέρεις :P

Σε λέξεις πιανόμαστε. Η καλλιτεχνική σου αξία στη σκηνή θα κριθεί από την ενέργεια που θα δώσεις να είμαστε ειλικρινείς.

 

Είναι πάρα πολλά τα κομμάτια που είναι τέλεια ως έχουν. Διασκευές αξίζει να κάνεις αν επιλέγεις αφαιρετικά κομμάτια που αφήνουν πολλούς τρόπους μετάφρασης.

Δημοσιευμένο

Πάντως δε διαφωνούμε ουσιαστικά κ το ξέρεις :P

Σε λέξεις πιανόμαστε. Η καλλιτεχνική σου αξία στη σκηνή θα κριθεί από την ενέργεια που θα δώσεις να είμαστε ειλικρινείς.

 

Είναι πάρα πολλά τα κομμάτια που είναι τέλεια ως έχουν. Διασκευές αξίζει να κάνεις αν επιλέγεις αφαιρετικά κομμάτια που αφήνουν πολλούς τρόπους μετάφρασης.

 

Επειδή πραγματικά δε διαφωνούμε, για μένα η σωστή σειρά είναι:

 

1) Παίζουμε τα κομμάτια που μπορούμε όσο πιο καλά μας επιτρέπουν οι δυνατότητες και το δέσιμο της μπάντας

2) Καθώς η μπάντα "ξεμουδιάζει" με τον καιρό, αρχίζουμε να κάνουμε "πραγματικές" διασκευές και να ξανοιγόμαστε

3) Αρχίζουμε επιτέλους να γράφουμε δικό μας υλικό και παράλληλα συνεχίζουμε με τις διασκευές που αισθανόμαστε πιο "δικές μας".

 

Κάθε μπάντα που θα μείνει στο (1) ή με το ένα πόδι στο (2), θα πρέπει να δεχτεί ότι δεν βαδίζει με γνώμονα την δημιουργικότητα και την καλλιτεχνική ταυτότητα, αλλά με άλλες προτεραιότητες που ήδη αναφέρθηκαν: να κάνουμε την πλάκα μας και να γουστάρουμε, να βγαίνει κανα ευρουλάκι, κλπ. Πράγμα που, επαναλαμβάνω, ΔΕΝ κατακρίνω επ'ουδενί. Ο καθένας κάνει το κουμάντο του σ'αυτό τον άδκο κόσμο.  :D

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Δημοσιευμένο

Η αληθεια ειναι πως δεν ξερω τι συμβαινει στο εξωτερικο. Στην Ελλαδα παντως, η αληθεια ειναι πως υπαρχουν ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ μπαντες διασκευων ή επανεκτελεσεων-οπως θελει ο καθενας- που πραγματικα αποδιδουν τα κομματια οπως ειναι ,με το υφος τους, την ενεργεια που βγαζουν και με πολυ δυνατο performance και παρουσια επι σκηνης.Οι 1550, οι "τα παιδια παιζει", και καποιες μπαντες στο Σταυρο του Νοτου που δεν τις λες ομως μπαντες επειδη ουσιαστικα προκειται για συνεργασιες σεσσιοναδων.

 

Και αυτο δειχνει οτι αυτο ειναι η προκληση και το πραγματικα δυσκολο.Το να κανω δηθεν διασκευες επειδη δε μπορω να βγαλω το υφος του κομματιου ειναι κατι που φοριεται παρα πολυ στην Ελλαδα του "οτι δηλωσεις εισαι". Υπαρχουν εκατονταδες μετριες εως κακες μπαντες "διασκευων", με κακους τραγουδιστες, αρρυθμους ντραμερς, παντελως κακοηχους κιθαριστες κλπ κλπ. Αν δε μπορουμε να εντοπισουμε τα παραπανω, μαλλον φταιει η αισθητικη μας και οχι οτι "ολες οι μπαντες διασκευων ειναι μια απο τα ιδια".

Δημοσιευμένο

To Trooper το άκουσες?

 

Έχω το CD, είναι καταπληκτικό.

 

Θα το ψάξω. Σε ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Δημοσιευμένο

πιστευω πως ο καθε κιθαριστασ προσθετει παντα στο κομματι που παιζει το δικο του στυλ ως ενα βαθμο.απλως πρεπει παντα να υπαρχει μια σσοροποια στο βαζω τν δικια μ πινελια στο κομματι και στο βιαζω το κομματι.τωρα για τουσ ασκηταραδες που παιζουν μονο ατοφιες κλιμακες και στν εντελεια ολα τα κομματια.....τι να πω?

 

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...