Tthawth Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ! Οποτε ερχεται αυτο το ενδιαφερον thread & μας προτεινει να δοκιμασουμε νεα κουρδίσματα που θα μας οδηγησουν σε νεα μονοπατια πανω στην ταστιερα & στην εκφραση. http://www.facebook.com/fourlt
Mean Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Εγω παντως δεν μπορω να το νιωσω αυτο που λετε.Δηλαδη ναι με εχω πιασει να πηγαινω σε πολυ γνωστα σχηματα να παιζω τις ιδιες φρασεις κλπ..Αλλα γιατι να ξεχασουμε τα boxes και τα patterns,ναι βεβαια καλο ειναι να παιζουμε με το αυτι κ να μη μας νοιαζει σε ποιο Pattern ειμαστε αλλα υπαρχουν απιστευτα παρα πολλοι τροποι οργανωσεις των κλιμακων για να ξεμενουμε απο ιδεες. Η μαγεια της κιθαρας ειναι οτι δεν ειναι πιανο, το λα στο πεμπτο ταστο της μι θα ακουστει διαφορετικα με το ανοιχτο λα, αναλογα τι παιζεις σε οδηγει διαφορετικα μονοπατια, το θεμα ειναι να ξερεις πως να το οργανωσεις ολο αυτο. Προσωπικα χωρις να κραταω κιθαρα στα χερια μου μπορω να σκεφτω τουλαχιστων 10 τροπους να παιξω την ιδια κλιμακα(και δεν ειμαι και καμια παιχταρα) και βεβαια καθε τροπος κανει το οργανο να κελαηδαει διαφορετικα σε οδηγει σε αλλου ειδους φρασεολογια κλπ κλπ And so castles made of sand melts into the sea.
thanasis b Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Προσωπικα χωρις να κραταω κιθαρα στα χερια μου μπορω να σκεφτω τουλαχιστων 10 τροπους να παιξω την ιδια κλιμακα(και δεν ειμαι και καμια παιχταρα) και βεβαια καθε τροπος κανει το οργανο να κελαηδαει διαφορετικα σε οδηγει σε αλλου ειδους φρασεολογια κλπ κλπ τι εννοεις τροπους? αρπετζιο πετατονικη και τετοια?
Evilnye Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Όχι με άλλο πιάσιμο. Στο μπάσο μπορώ να σκεφτώ 2 3 το πολύ. Που να εξυπηρετούν κιόλας.
thanasis b Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Δεν κανω πλακα μην παρεξηγηθειτε αλλα τι εννοειτε αλλο πιασιμο στην κλιμακα? (μπορει να ξερω τι λετε αλλα δεν το καταλαβαινω ετσι οπως το θεσατε) ΠΑντως για τα κουτακια εγω τουλαχιστον εννουσα οτι οι πιο πολλοι οταν παιζει ενα backing track τα δαχτυλα τους πανε στα κουτακια με την μια χωρις να τους νιαζει και πολυ η συννοδεια και γιαυτο καταληγουν να παιζουν τα ιδια και τα ιδια.
Evilnye Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Πχ πάρε μια A Ionian, μπορεί να παιχτεί (με παύλες τα τάστα, με αριθμούς το δάχτυλο) G---------------- D---1-34--------- A---12-4--------- E----2-4---------- και G12----------- D-1-3---------- A-1-34---------- E----4--------
Mean Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2009 Ναι πιασιματα εννοω. Π.χ τα γνωστα σε ολους boxes, 3 νοτες σε καθε χορδη,2 νοτες(ντο ρε-στην απο κατω χορδη μι φα κλπ), 1,2,2,3, και αλλοι τοσοι συνδιασμοι που την κανουν να κελαηδα διαφορετικα τη κιθαρα, και να μη μιλησουμε για τι αλλο μπορεις να κανεις με τις θεσεις που δεν ειναι Linear κλιμακες. Ειδικα με της πεταντονικες π.χ σε 1 λα μινορε μπακιν τρακι μπορεις να παιξεις το γνωστο σχημα με ρουτ στην 6 που δεν μπορουμε να ξεφυγουμε και στη θεση της σολ της ρε η της μι και τα ιδια λικς να ακουστουν τελειως διαφορετικα. Γενικως θελω να καταληξω οτι τουλαχιστον για μενα υπαρχουν τοσοι πολλοι τροποι να οργανωσεις τα παττερνς των φυσικων,τροπων, πετατονικων που πραγματικα δεν ξερω αν θα φτασω ποτε σε σημειο να προσπαθω να ξεφυγω τελειως απο αυτα γιατι απλα θα βαριεμαι. And so castles made of sand melts into the sea.
KTStillDrunk Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Το θεμα νομιζω δεν ειναι ο ηχος αλλα αυτη καθε αυτη η φραση... Θελω να πω οτι το "δυσκολο" ειναι να μην παιξω π.χ. Α-C-D (ασχέτως αν θα ειναι σε ανοιχτη ή οχι θεση) αλλα κατι αλλο... O SRV για παραδειγμα επαιζε αρκετα συχνα σε συγκεκριμενα boxes και πολλες φορες παρομοια πραγματα...Το θεμα ειναι ομως οτι δεν τον εχω δει ΠΟΤΕ να παιζει τα ιδια πραγματα,οχι γιατι χτυπουσε μια ανοιχτη νοτα ή τελος παντων την ιδια νοτα σε αλλη χορδη και ακουγόταν διαφορετικά αλλα επειδη παντα εβρισκε διαφορετικες "διαδρομες" για να καταληξει στο "σημειο" που ηθελε... Μπορει δηλαδη να ξεκινουσε και να κατεληγε με τον ιδιο τροπο σε ενα lick αλλα ενδιαμεσα παντα εκανε κατι διαφορετικο... I Am The Lizard King...I Can Do Anything
ELIANIOS Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Το θεμα νομιζω δεν ειναι ο ηχος αλλα αυτη καθε αυτη η φραση... Θελω να πω οτι το "δυσκολο" ειναι να μην παιξω π.χ. Α-C-D (ασχέτως αν θα ειναι σε ανοιχτη ή οχι θεση) αλλα κατι αλλο... O SRV για παραδειγμα επαιζε αρκετα συχνα σε συγκεκριμενα boxes και πολλες φορες παρομοια πραγματα...Το θεμα ειναι ομως οτι δεν τον εχω δει ΠΟΤΕ να παιζει τα ιδια πραγματα,οχι γιατι χτυπουσε μια ανοιχτη νοτα ή τελος παντων την ιδια νοτα σε αλλη χορδη και ακουγόταν διαφορετικά αλλα επειδη παντα εβρισκε διαφορετικες "διαδρομες" για να καταληξει στο "σημειο" που ηθελε... Μπορει δηλαδη να ξεκινουσε και να κατεληγε με τον ιδιο τροπο σε ενα lick αλλα ενδιαμεσα παντα εκανε κατι διαφορετικο... Μα ετσι παιζουν blues φιλε μου. Σε βρισκω ωραιο. Μου θυμισες αυτο ΨΑΞΤΕ ΤΟ = Warren Haynes - Electric Blues & Slide Guitar [Hot Licks]. Ειναι οτι ακριβως λες. 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ
Tthawth Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2009 Όχι με άλλο πιάσιμο. Στο μπάσο μπορώ να σκεφτώ 2 3 το πολύ. Που να εξυπηρετούν κιόλας. Όσο θυμάμαι τον James Jamerson, τόσο λιγοτερο πιστευω οτι αυτο το thread αφορά μπασίστες. Ας φύγουμε απο αυτο το forum των ...κιθαρωδών. Που ειναι επιτελους αυτο το subforum για μπασιστες??? http://www.facebook.com/fourlt
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση